malezja

lubię gotować
Malezja – Georgetown

Malezja – Georgetown 46

Od środy jesteśmy w Malezji. Na Krabi rozstaliśmy się z moimi rodzicami, którzy jutro wracają do kraju i dalej podróżujemy sami. Pożegnanie było pełne łez , w końcu nie będziemy się widzieć prawie Zobacz więcej
monikucha
monikucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
poluzuj.pl
Wyspa Penang - Malezja

Wyspa Penang - Malezja 47

Malezja przywitala nas spiewem muzzezina dobiegajacym minaretu najstarszego w miescie meczetu, Kapitan keling Mosque, w ktorego okolicy mial znajdowac sie nasz hotel. Na nawigacji telefonowej znow Zobacz więcej
Lubimy podróżować. Ale jeszcze bardziej lubimy poznawać nowe smaki i potrawy. Oczywiście najlepiej to robić podróżując! Prawie z każdego wyjazdu uda się nam przywieść jakiś smak czy ciekawostkę Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Malezja-Penang

Malezja-Penang 51

Ala i Adam wrócili już do domu, a my ostatni tydzień podroży spędzamy na wyspie Penang w Malezji. Byliśmy tu dwa lata temu i tak nam się spodobało, że postanowiliśmy wrócić. Stolicą tej pięknej wyspy Zobacz więcej
smakmania
smakmania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
SMAKMANIA
Indonezja i Malezja wzywa!!!!

Indonezja i Malezja wzywa!!!! 135

Jeg lager mat fordi jeg elsker det...Jeg lager mat når jeg har tid :) og her kan dere finne mine kulinariske eksperimenter. Dere kan finne meg også på Facebook. Dette vil hjelpe dere til å være Zobacz więcej
Do tego posta zabieraliśmy się dość długo, głównie dlatego, że temat kulinarnej Malezji jest bardzo rozległy... ale udało nam się zebrać trochę konkretów, które mamy nadzieję przydadzą się innym Zobacz więcej
W samym centrum Amsterdamu, na wschód od stacji Centraal Station, ciągnie się wąska i wiecznie zatłoczona uliczka Zeedijk i tutejsze China Town. Tu znajdziecie niezliczone małe restauracyjki serwujące Zobacz więcej
WiktoriaG
WiktoriaG Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pyza made in Poland
Kuchnia Malezji w Polsce

Kuchnia Malezji w Polsce 36

Zdarza się Wam narzekać na lokale z azjatycką kuchnią w Warszawie? Czas z tym skończyć i zabrać się do gotowania, bo nie ma żadnego usprawiedliwienia dla słodkiego i rozgotowanego pad thaia Właśnie Zobacz więcej
Danie powstało z okazji wydarzenia " Wspólne gotowanie z formułą - Malezja" Wydarzenie utworzyła Daria, a teraz powstaja pyszne dania na kolejne etapy Grand Prix Formuły1. Tym razem zawitamy do Zobacz więcej
Laksa to pikantna zupa pochodząca z Azji Południowo-Wschodniej, popularna przede wszystkim w Malezji i Singapurze. Jej podstawowe składniki to pasta curry i mleko kokosowe. Istnieje wiele odmian Zobacz więcej
julu$
julu$ Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
sprinkle! sprinkle!
101. a w Malezji pada

101. a w Malezji pada 78

Wczoraj wyciągnęłam rower z szafy i udałam się na krótką wycieczkę po Poznaniu. Trochę za bardzo zaufałam opromienionemu słońcem termometrowi i z początku marzłam, ale po paru minutach się rozgrzałam Zobacz więcej
amaranthrose
amaranthrose Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
searchingforanamaranth
GP Malezji

GP Malezji 23

Ciągle jeszcze przecieram oczy ze zdumienia i nie wierzę. Wreszcie stało się to, na co czekaliśmy od 5 lat. Nie potrafię tylko zrozumieć w jaki sposób. Jak w tak krótkim czasie można zbudować zespół Zobacz więcej
Sięgam po jedną z moich ulubionych książek Ricka Steina "Far Eastern Odyssey", by zrobić danie proste, ale pełne złożonych smaków. Cudna kombinacja kurczaka, kokosu, cukru palmowego, cynamonu, imbiru, Zobacz więcej
Bardzo latwo, bardzo prosto i bardzo pysznie! Czyli cos, co lubie... Dla pelnej rozpusty - na sniadanie, z lodami waniliowymi i potworna iloscia golden syrup... Mialam tylko jeden problem - ciasto z Zobacz więcej
marcin.mroczko
marcin.mroczko Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Facet z przepisem
Mee goreng. Smak Malezji

Mee goreng. Smak Malezji 39

Mee goreng (mie goreng lub mi goreng) – to jedno z najbardziej popularnych dań w Malezji i Singapurze. Pachnące, ostre noodles z mięsem lub krewetkami. Kuchnia malezyjska łączy w sobie wpływy Zobacz więcej
Błądząc w internecie w poszukiwaniu ciekawych przepisów natrafiłem na Roti Paum - okrągły chleb złożony z co najmniej czterech malutkich maślanych bułeczek, specjalność kuchni malezyjskiej z rejonu Zobacz więcej
Chicken satay (na Grand Prix Malezji) Macie ochotę na egzotyczne szaszłyki? Bardzo ciekawa obiadowa odmiana. Choć przyznaję, że niektórym taka marynata może nie zasmakować, ale może też mieć wielu Zobacz więcej
Nowa książka kucharska, nowe wyzwania. Tym tazem Gordon’s Great Escape South Asia. Pierwszy wypróbowywany przepis, lista składników długa, samo przygotowanie też. Idealne jedzenie na wolny dzień, Zobacz więcej
wusia.pl
wusia.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróże kulinarne – Smaki Malezji

Podróże kulinarne – Smaki Malezji 132

14 września 2012 Może nie podróżowaliśmy po całej Malezji, a tylko po Kuala Lumpur, ale restauracje stolicy, jak w zwierciadle, odbijają to, co jest typowe dla całej Malezji, czyli jej Zobacz więcej