Przepis na malezja

Powiązane przepisy:

Malezja – Georgetown

Malezja – Georgetown 46

Od środy jesteśmy w Malezji. Na Krabi rozstaliśmy się z moimi rodzicami, którzy jutro wracają do kraju i dalej podróżujemy sami. Pożegnanie było pełne łez , w końcu nie będziemy się widzieć prawie Zobacz więcej
Lubimy podróżować. Ale jeszcze bardziej lubimy poznawać nowe smaki i potrawy. Oczywiście najlepiej to robić podróżując! Prawie z każdego wyjazdu uda się nam przywieść jakiś smak czy ciekawostkę Zobacz więcej
Malezja-Penang

Malezja-Penang 54

Ala i Adam wrócili już do domu, a my ostatni tydzień podroży spędzamy na wyspie Penang w Malezji. Byliśmy tu dwa lata temu i tak nam się spodobało, że postanowiliśmy wrócić. Stolicą tej pięknej wyspy Zobacz więcej
Do tego posta zabieraliśmy się dość długo, głównie dlatego, że temat kulinarnej Malezji jest bardzo rozległy... ale udało nam się zebrać trochę konkretów, które mamy nadzieję przydadzą się innym Zobacz więcej
monikucha
monikucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
poluzuj.pl
Wyspa Penang - Malezja

Wyspa Penang - Malezja 49

Malezja przywitala nas spiewem muzzezina dobiegajacym minaretu najstarszego w miescie meczetu, Kapitan keling Mosque, w ktorego okolicy mial znajdowac sie nasz hotel. Na nawigacji telefonowej znow Zobacz więcej
smakmania
smakmania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
SMAKMANIA
Indonezja i Malezja wzywa!!!!

Indonezja i Malezja wzywa!!!! 136

Jeg lager mat fordi jeg elsker det...Jeg lager mat når jeg har tid :) og her kan dere finne mine kulinariske eksperimenter. Dere kan finne meg også på Facebook. Dette vil hjelpe dere til å være Zobacz więcej
W samym centrum Amsterdamu, na wschód od stacji Centraal Station, ciągnie się wąska i wiecznie zatłoczona uliczka Zeedijk i tutejsze China Town. Tu znajdziecie niezliczone małe restauracyjki serwujące Zobacz więcej
Trochę zatoczyliśmy koło ;) Na początku byłaMalezja , z niej wędrowaliśmy po całym świecie, żeby wrócić w okolice Półwyspu Malezyjskiego, ale tym razem do Singapuru :) Kuchnia podobna, a jednak Zobacz więcej
Małpy na Langkawi

Małpy na Langkawi 35

Są wszędzie. Wystarczy zatrzymać się gdzieś na parkingu, albo przy drodze. Mają swoją taktykę. Zazwyczaj siedzi tylko jedna. Wygląda tak słodko i niewinnie, że od razu ma się ochotę ją karmić. Cała Zobacz więcej
Danie powstało z okazji wydarzenia " Wspólne gotowanie z formułą - Malezja" Wydarzenie utworzyła Daria, a teraz powstaja pyszne dania na kolejne etapy Grand Prix Formuły1. Tym razem zawitamy do Zobacz więcej
Nie wiem, nie wiem czy to można nazwać dżemem, szybciej pastą ale skoro pod takim hasłem znalazłam go w sieci to też tak go nazywam. Dżem robi się w Malezji i jest przepyszny. Sceptycznie podchodziłam Zobacz więcej
Langkawi

Langkawi 42

Langkawi to archipelag 104 wysp na Morzu Andamańskim. Największa z nich to Pulau Langkawi i na niej właśnie jesteśmy. Archipelag jest zachwycający! Nieskażony masową turystyką potrafi urzec bajecznymi Zobacz więcej
Uliczne jedzenie

Uliczne jedzenie 219

Uliczne jedzenie jest w Azji bardzo popularne i tanie. Za kilka złotych można najeść się pyszności. na obiady chodzimy do restauracji, ale kolacje prawie codziennie kupujemy u ulicznych sprzedawców. Zobacz więcej
bonappetitmonamie
bonappetitmonamie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bon appetit mon amie
Naleśniki kokosowe

Naleśniki kokosowe 234

Wpadła mi ostatnio w ręce świetna książka z przepisami kuchni azjatyckiej. ("Niezrównana kuchnia azjatycka") Znaleźć w niej można nie tylko dania chińskie, wietnamskie czy tajlandzkie ale też z Zobacz więcej
Koktajl z jackfruita, awokado i mleczka kokosowego podany z longanem i jackfruitem Składniki: 50 g jackfruita 100 g awokado 1/2 szkl. gęstego mleczka kokosowego Wszystkie składniki zmiksować na krem i Zobacz więcej
asiapolak
asiapolak Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smakowity blog
Imbir

Imbir 1189

Imbir (Zingiber officinale) - bylina pochodząca z południowo-wschodniej Azji. Wspomina ją w swojej książce Marco Polo. O imbirze pisał też chiński filozof Konfucjusz i grecki lekarz Dioscorides. Do Zobacz więcej
jemto
jemto Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jemto
Malezyjska Laksa

Malezyjska Laksa 377

Malezyjska Laksa Laksa – malezyjski, boski przepis. Bardzo pikantna, lekko słodka. Ma dziesiątki smaków i różne rodzaje. Od najbardziej pikantnej, podawanej na Cejlonie, aż delikatnie ostrawą Zobacz więcej
drazetka
drazetka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
dominikamroz.art.pl
Kopi

Kopi 12

Co to jest kopi? To specyficzny, aksamitny w smaku sposób przyrządzania i obróbki ziarenkawy, pitej w południowo-wschodniej Azji od południowej Tajlandii, poprzez kontynentalną Malezję, Singapur, aż Zobacz więcej
Kuala Lumpur

Kuala Lumpur 61

Od kilku dni jesteśmy w Kuala Lumpur, polubiliśmy to miasto od pierwszej chwili. Szczególnie przypadła nam do gustu okolica Petronas Towers i same wieże, które naprawdę są imponujące. Wokół nich Zobacz więcej