Przepis na małmazja

Powiązane przepisy:

Zdecydowanie wyjątkowa przyjemność na wyjątkowe okazje. Moja była przygotowana ponad miesiąc temu na powitanie dawno niewidzianej wyjątkowej osoby. Przepis jest niezmiennie aktualny, korzystajmy póki Zobacz więcej
Najpierw kilka słów, o tym co zobaczyłam po otwarciu przesyłki... Książka w twardej oprawie, szyta, wydana na bardzo dobrej jakości papierze. Piękna okładka i cudowne ilustracje wewnątrz: zdjęcia Zobacz więcej
lena88
lena88 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Rhubarb Baby
Sernik kawowy

Sernik kawowy 104

Najgorszym scenariuszem dla studenta jest zaliczenie zaraz po Świętach. Wtedy wolne dni mijają na nauce. Najgorzej kiedy na stole leżą pyszności , a trzeba się uczyć o nieprzyjemnych chorobach i Zobacz więcej
eroski
eroski Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
z literackim posmakiem
obiad proszony

obiad proszony 186

Dawniej, kiedy jeszcze stosowano się do wszelkich zasad kindersztuby, dobre maniery były rzeczą powszechną, ale też gorset rytuałów i społecznych konwenansów mocno uciskał brzuszyska mieszczan, obiad Zobacz więcej
Malezja – Georgetown

Malezja – Georgetown 46

Od środy jesteśmy w Malezji. Na Krabi rozstaliśmy się z moimi rodzicami, którzy jutro wracają do kraju i dalej podróżujemy sami. Pożegnanie było pełne łez , w końcu nie będziemy się widzieć prawie Zobacz więcej
Długo chodziłam z myślami o tym obiedzie. Zaplanowałam go chyba dwa miesiące temu, ale jakoś nie mogłam się wybrać po kaczuszkę. Aż wreszcie kupiłam i zrobiłam. Choć trochę trwało przygotowanie bo Zobacz więcej
Lubimy podróżować. Ale jeszcze bardziej lubimy poznawać nowe smaki i potrawy. Oczywiście najlepiej to robić podróżując! Prawie z każdego wyjazdu uda się nam przywieść jakiś smak czy ciekawostkę Zobacz więcej
Malezja-Penang

Malezja-Penang 53

Ala i Adam wrócili już do domu, a my ostatni tydzień podroży spędzamy na wyspie Penang w Malezji. Byliśmy tu dwa lata temu i tak nam się spodobało, że postanowiliśmy wrócić. Stolicą tej pięknej wyspy Zobacz więcej
Do tego posta zabieraliśmy się dość długo, głównie dlatego, że temat kulinarnej Malezji jest bardzo rozległy... ale udało nam się zebrać trochę konkretów, które mamy nadzieję przydadzą się innym Zobacz więcej
monikucha
monikucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
poluzuj.pl
Wyspa Penang - Malezja

Wyspa Penang - Malezja 48

Malezja przywitala nas spiewem muzzezina dobiegajacym minaretu najstarszego w miescie meczetu, Kapitan keling Mosque, w ktorego okolicy mial znajdowac sie nasz hotel. Na nawigacji telefonowej znow Zobacz więcej
smakmania
smakmania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
SMAKMANIA
Indonezja i Malezja wzywa!!!!

Indonezja i Malezja wzywa!!!! 135

Jeg lager mat fordi jeg elsker det...Jeg lager mat når jeg har tid :) og her kan dere finne mine kulinariske eksperimenter. Dere kan finne meg også på Facebook. Dette vil hjelpe dere til å være Zobacz więcej
W samym centrum Amsterdamu, na wschód od stacji Centraal Station, ciągnie się wąska i wiecznie zatłoczona uliczka Zeedijk i tutejsze China Town. Tu znajdziecie niezliczone małe restauracyjki serwujące Zobacz więcej
Wszyscy, którzy interesują się piłką nożną będą pewnie wiedzieli któż to taki ten Boban... Ja zaś, do chwili kiedy nie zawitałam w Zagrzebiu nie wiedziałam, no może wcześniej gdy czytałam przewodnik, Zobacz więcej
Trochę zatoczyliśmy koło ;) Na początku byłaMalezja , z niej wędrowaliśmy po całym świecie, żeby wrócić w okolice Półwyspu Malezyjskiego, ale tym razem do Singapuru :) Kuchnia podobna, a jednak Zobacz więcej
Małpy na Langkawi

Małpy na Langkawi 35

Są wszędzie. Wystarczy zatrzymać się gdzieś na parkingu, albo przy drodze. Mają swoją taktykę. Zazwyczaj siedzi tylko jedna. Wygląda tak słodko i niewinnie, że od razu ma się ochotę ją karmić. Cała Zobacz więcej
Pobyt nad morzem był fajny z różnych powodów, takich jak jeżdżenie na rowerze i łapanie opalenizny, jedzenie dobrych ryb i bardzo kalorycznych gofrów z bitą śmietaną i truskawkami, wdychanie czystego Zobacz więcej
Wino i kuchnia
Wino i kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kalmary po dalmacku

Kalmary po dalmacku 672

Smażone kalmary, oliwa, czosnek, zielona pietruszka, a do towarzystwa słoweński Verus Pinot Gris - czyli letnie smaki wakacyjnych wojaży. Dzisiaj czas na kuchnię dalmacką. Dalmacja to najbardziej Zobacz więcej
kwitnie hyćka, kwitnie Białe kwiaty na przydrożnych krzakach wabią mocnym aromatem. To i my niemi przyciągnięci zapasy na zimową porę czynim. A ponieważ Pan Bóg przykazał się dzielić z bliźnimi swemi Zobacz więcej
Uliczne jedzenie

Uliczne jedzenie 219

Uliczne jedzenie jest w Azji bardzo popularne i tanie. Za kilka złotych można najeść się pyszności. na obiady chodzimy do restauracji, ale kolacje prawie codziennie kupujemy u ulicznych sprzedawców. Zobacz więcej