manekin

madameedith.com
Manekin

Manekin 981

Naleśnikarnia Manekin to miejsce, którego z pewnością nie muszę przedstawiać mieszkańcom Torunia, Bydgoszczy, Poznania, czy też Łodzi. W Warszawie jest nowością i przyznam, że podczas sobotniej wizyty Zobacz więcej
Naleśnikarnią Manekinzachwycało się wielu moich znajomych. W zeszły wtorek razem z Martynąpostanowiłyśmy sprawdzić fenomen tych naleśników. Naleśnikarnia Manekin znajduje się w Bydgoszczy, ul. Focha Zobacz więcej
FragOla
FragOla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My yellow kitchen
Manekin... w Toruniu!

Manekin... w Toruniu! 585

Naleśniki z kurczakiem w curry Latte z syropem irish Piernik - Kopernik ;) Wczorajsza wizyta w Toruniu zaowocowała kilkoma pozytywnymi zdarzeniami: nareszcie ruszyłam się z domu, zobaczyłam Krzywą Zobacz więcej
FragOla
FragOla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My yellow kitchen
"Pozytyvka" AKA "Manekin"

"Pozytyvka" AKA "Manekin" 115

Naleśniki z suszonymi pomidorami, mozzarellą i bazylią Shake Miętowa stracciatella W jeden z wolnych wakacyjnych dni wybraliśmy się rodzinnie na wycieczkę do Łodzi, a właściwie do położonego pod Zobacz więcej
Trafiłam do Manekina już jakiś czas temu z przyjacielem Slavko A. Najczęściej wpadałam na kawę, szczególnie z tego powodu że Manekin oferował osobną salkę dla spalaczy tytoniu jakimi niewątpliwie Zobacz więcej
Jakiś czas temu wraz z Najukochańszym wybraliśmy się po raz pierwszy do słynnego Manekina, który niespełna przed rokiem otworzył filię swojej restauracji również w Warszawie. Opinii wśród znajomych Zobacz więcej
Tym razem byłam na spotkaniu śniadaniowym. Wybierając miejsce doszłam do wniosku, że Bydgoszcz ma nieciekawą pod tym względem ofertę. Zaledwie kilkakilka lokalije oferuje. A może jest ich więcej, Zobacz więcej
Burrito na ostro. Nr 12 w menu Manekina. Manekin. Wreszcie pod nóż wziąłem jedną z najbardziej popularnych poznańskich miejscówek. Wielokrotnie przechodząc obok tej słynnej naleśnikarni miałem ochotę Zobacz więcej
Naleśnikarnia Manekin w Gdańsku to jeden z lokali prowadzonych pod tą samą marką w całej Polsce. Oprócz oferty naleśników, mogącej przyprawić o zawrót głowy oferuje także zupy, sałaty, desery. Zobacz więcej
Restaurację Manekin znałam i ceniłam już od dawna. Kojarzyłam ją jednak wyłączenie z naleśnikami. W pewnym sensie miałam rację, w jednak w innym, byłam w zupełnym błędzie! Czemu? Zapraszam do lektury Zobacz więcej
Czołem! Święta, święta i ... wiadomo :) Wielu z Was czuć się trochę ciężej niż jeszcze w piątek, jednak bez obaw! Najważniejsze jest aby na spokojnie wrócić do lżejszych posiłków (sałatka jarzynowa Zobacz więcej
Lubimy miejsca, w których możemy dobrze i tanio zjeść. Jeszcze bardziej lubimy jednak lokale, w których smacznym i tanim potrawom towarzyszy klimatyczny wystrój oraz świetna obsługa. Tak właśnie jest Zobacz więcej
Byliśmy z mężemw naleśnikarni. Zamówił naleśnika z mięsem mielonym, zapiekanym w ceramicznym naczyniu. Podobno przepyszne...ale za mała porcja. Na następny dzień Pan C. poprosił, żebym na kolację Zobacz więcej
akademia.ciastek
akademia.ciastek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
akademia ciastek
Szneki z glancem

Szneki z glancem 52

Gdy na dworze robi się wiosennie, ruszamy na rowerowe wycieczki. Im są one dłuższe, tym lepiej. Jadąc tak przed siebie, podziwiając widoki, robimy się coraz bardziej głodni. Wtedy zatrzymujemy się na Zobacz więcej
obżarciuch
obżarciuch Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Obżarciuch
Szneki z glancem

Szneki z glancem 140

Delikatne, poznańskie drożdżówki skręcone spiralnie na kształt ślimaka z lukrem. Wyborne bułeczki na śniadanie lub kolację do kubka kakao, herbaty czy kawy Czytaj więcej » Zobacz więcej
Słoneczne szneki z nutą kokosu, serem i morelami. Cud, miód, malina. Tak bym je określiła. Morele rozpływają się w drożdżowce, z dodatkiem sera tworzą pyszny duet. Do porannej kawy albo ze szklanką Zobacz więcej
czarrna
czarrna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
czarrna od kuchni
Gołąbki z pekinki

Gołąbki z pekinki 28

Składniki 2 kapusty pekińskie 1 tuszka z królika 3 cebule 1/2 główki czosnku 1 szklanka ryżu 1/2 szklanki kaszy jęczmiennej 1/2 szklanki siemienia lnianego sól, pieprz, słodka papryka Sposób Zobacz więcej
Surówka dobra na wszystko, czyli dużo witamin, mikro i makroelementów zamkniętych w salaterce. Surówka dobra do obiadu ale i znakomicie nada się na śniadanie do pracy, na kolację jak kto lubi. Ja Zobacz więcej
Gołąbki od zawsze kojarzyły mi się z mięsem mielonym, ryżem oraz kapustą głowiastą. Pamiętam, że jako dziecko byłem niejadkiem a właśnie takie gołąbki były moim ulubionym daniem i często gościły na Zobacz więcej