Przepis na marlin

ILLUCUCINA
MARLIN W MARYNACIE

MARLIN W MARYNACIE 2158

Pierwszy raz widziałam w polskim sklepie marlina (Leclerc na Ursynowie). Konsystencją przypomina tuńczyka, jasny kolor. Podobno nie jest uważany za rarytas, ale na pewno wpisał się na zawsze w Zobacz więcej
MilionSmakow
MilionSmakow Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Milion Smaków
Stek z marlina

Stek z marlina 805

Marlin to ryba, która coraz częściej pojawia się na naszych sklepach, chociaż niestety najczęściej mrożona. Doskonale nadaje się na pyszny stek, tak samo jak mięso z rekina czy tuńczyka. Wystarczy Zobacz więcej
Jest to danie kuchni francuskiej. Marlin jest rybą bardzo delikatną i bardzo smaczną, dlatego polecam gorąco. Przepis kuchni francuskiej z ulotki Biedronki. Pieczony marlin z sosem béarnaise. ROZWIŃ Zobacz więcej
mme.Tico
mme.Tico Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ticounderconstruction
marlin

marlin 613

pstrąg! Uwielbiam ryby, całe wakacje w dzieciństwie spędzałam na Mazurach, gapiąc się na tatę łowiącego ryby, polując na przynętę - czyt robaki, po... Zobacz więcej
Jako że dostałem powiastkę od adwokata domagającą się skasowania posta na blogu świętuję zostanie wpływowym blogerem :> Wobec powyższego przedstawię Wam doskonały w smaku drink z rumu i curacao. Zobacz więcej
Dzisiaj przy piątku, oczywiście rybka i to nie byle jaka a marlin. Sama byłam ciekawa jak smakuje dlatego trafił do naszego sklepowego koszyka. Musicie koniecznie sami wypróbować, jest to czysty Zobacz więcej
Składniki (2 porcje): 2 steki z marlina o wadze ok. 150g każdy ok. 3/4 szklanki białego, wytrawnego wina 2 szalotki 1 ząbek czosnku 1 łyżka posiekanej natki pietruszki ok. 8 listków szałwii 1 czubata Zobacz więcej
Gdańsk, Kościół Mariacki Gdańsk, Kościół Mariacki Piwna 47 Piwna 47 Piwna 47 Mera Spa Hotel White Marlin White Marlin Ludvico Einaudi concert Ludvico Einaudi concert MOCAK MOCAK MOCAK Kino Pod Zobacz więcej
Nad tym, że Kraków nie ma dostępu do morza, ubolewamy chyba od zawsze. Dlatego każda rybna atrakcja w okolicy niesłychanie nas cieszy. Widelec ma to szczęście, że pracuje w okolicach placu Zobacz więcej
Ostatnio coraz więcej lokali otwiera się poza ścisłym centrum Krakowa. Ku radości Widelca, bo w tej sytuacji odpada problem z parkowaniem. Jednym z takich miejsc są Wodne Ogrody, które swoją siedzibę Zobacz więcej
bocado
bocado Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
wkuchnibezdubli.blox.pl
Rybna uczta

Rybna uczta 200

czyli piątkowa uczta z rybką w tle. A tak, poszłam na ryneczek, a tam świetnie zaopatrzony punkt rybny. Wędzony marlin, wędzony tuńczyk (do tej pory jadłam głównie świeży, czasem z puszki, nigdy Zobacz więcej
Varkala jest rajem dla miłośników ryb i owoców morza. I my nie omieszkaliśmy popróbować ryb na różne sposoby. Parę razy poszliśmy na całośc i zamówiliśmy duże ryby (ponad 1,5 kg) upieczone w Zobacz więcej
W Belgii ogłoszono już koniec sezonu na "białe złoto"(witte goud),a ja mam jeszcze nikłą nadzieję,że natknę się pod koniec tygodnia na jakieś niedobitki...ale zrobiłam już mały zapas w lodówce- Zobacz więcej
Kiedy dzwoni do mnie mój szwagier mogę mieć pewność, że szykuje coś szalonego. Albo umiarkowanie szalonego. Tak samo było jakiś tydzień temu, kiedy zadzwonił i spytał “jedziemy nad morze w długi Zobacz więcej
gotujzw
gotujzw Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotuj z Wojciechem
Spaghetti alle Vongole

Spaghetti alle Vongole 848

Jeden z najpopularniejszych włoskich klasyków makaronowych. Bazuje głównie na smaku uzyskanym ze skorupiaków więc ilość innych dodatków jest ograniczona. Nie dodajemy do tego makaronu sera. W wersji Zobacz więcej
Barbarina
Barbarina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Barbarina gotuje
Ekspresowa sałatka tuńczykowa

Ekspresowa sałatka tuńczykowa 103

Ekspresowa sałatka tuńczykowa Pozytywna wiadomość na początek - jedzenie ryb spowalnia proces zanikania komórek mózgowych oraz obniża poziom cholesterolu we krwi. Wybrany na dzisiaj tuńczyk zawiera Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moja Mała Kuchnia
Szalony lunch w Sinagpurze :)

Szalony lunch w Sinagpurze :) 93

Dojechaliśmy koniec końców do Singapuru :) I stało się, wybraliśmy się wczoraj na fantastyczny lunch do hotelu Marina Sands - ikony Singapuru. Hotel, w niesamowitym kształcie, powstał kilka lat temu, Zobacz więcej
Wciąż jestem pod ogromnym wrażeniem restauracji i potraw proponowanych na wczorajszym SLOW FEST SOPOT. Miałam przyjemność skosztować m. in. zupy rybnej z suma, karpia i łososia (najlepsza, jaką w Zobacz więcej