Przepis na metrowie

Przykuwają wzrok, stając się centralnym elementem dekoracyjnym kuchni.Płytki typu Subway Tiles / MetroTiles są inspirowane kaflami, którymi ponad 100 lat temu zostały wyłożone ściany podziemnej kolei Zobacz więcej
Kluski śląskie to dla mnie rozwiązanie wypadkowe, gdy na obiedzie spotykają się miłośnicy i przeciwnicy ziemniaków. Bo nawet jeśli ktoś nie lubi pure, to z przyjemnością zjada kluchy :) Tak pogodziłam Zobacz więcej
W małym kinie nikt już dzisiaj nie gra na pianinie... Gdy byłam mniej więcej w podstawówce na antenie polskiej telewizji, co niedziela nadawany był program "W starym kinie". Zawsze wtedy siadałam na Zobacz więcej
Po raz kolejny mieliśmy okazję odwiedzić Szwajcarię. Jak zawsze nie mogliśmy doczekać się wyjazdu i bardzo szybko uciekł nam czas spędzany na miejscu. Tym razem mieliśmy niecałe 4 dni na odpoczynek Zobacz więcej
Ewelinaevekowalska
Ewelinaevekowalska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smakołyki z kuchni
Metro w Rzymie

Metro w Rzymie 46

Podczas zwiedzania Rzymu poruszaliśmy się ogólnodostępnym dla wszystkich metrem. Niestety kiedy w Berlinie doznałam szoku i byłam pod zachwytem tamtejszego metra, tu nastąpiło ogromne rozczarowanie. Zobacz więcej
Prosty przepis, roboty niewiele, a konfiturka wychodzi pierwsza klasa. To chyba nasza ulubiona, choć wielbimy także figową, a także dżem brzoskwiniowy. Robię taką od lat, trudno podać źródło, bo to Zobacz więcej
Wybierając się do stolicy Węgier – Budapesztu warto dowiedzieć się paru informacji na temat tamtejszej komunikacji miejskiej. Przeczytajcie jak dostać się do z lotniska do centrum miasta, jaki bilet Zobacz więcej
KOLORgotowania
KOLORgotowania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kolorgotowania.pl
Maliny

Maliny 3627

Powoli sezon na truskawki dobiega końca, jednakże maliny i inne owoce sezonowe pysznie je zastąpią. Maliny rosną na krzewach o wysokości 0,5-1,2 metra. W pierwszym roku zwykle pokryte są kolcami. Zobacz więcej
Ciemność zawsze skrywa tajemnice, ciemność budzi lęk, ciemność tworzy przerażające legendy, ciemność zabija, ale ciemność jest też łaskawa i chroni ludzi przed śmiercią czyhającą na powierzchni Zobacz więcej
mlodagotuje
mlodagotuje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Młoda Gotuje
Biszkopt ubijany na parze

Biszkopt ubijany na parze 2728

Biszkopt ubijany na parze jest delikatny i puszysty . Idealny do tortów na wszelkie okazje a także na placki biszkoptowe i rolady. Składniki: * 7 jajek * 1 szklanka cukru * 1,5 szklanki mąki Zobacz więcej
Cieniutkie i chrupiące, dobre na słodko, dobre na wytrawnie. I bardzo łatwe w przygotowaniu. A zatem przygotujmy: 2 szklanki mąki 3 szklanki wody gazowanej łyżkę oleju płaską łyżeczkę proszku do Zobacz więcej
W dzisiejszym wpisie opiszę kilka rzeczy, które wprawiły mnie w zdumienie i pozytywnie lub negatywnie zaskoczyły. Zaczynam od kwestii, które są podstawowe dla turysty, czyli dostępu do internetu w Zobacz więcej
asiathinksthings
asiathinksthings Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
asiathinksthings.com
Targ Rybny w Dubaju

Targ Rybny w Dubaju 104

Dwa tygodnie temu odwiedził nas kolega z Polski. Przez dwa dni pokazywałam mu Dubaj, jednego dnia od tej bardziej “komercyjnej” strony, czyli galerie handlowe, stok narciarski, Burj Khalifa, a Zobacz więcej
FragOla
FragOla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My yellow kitchen
Metro trip <3

Metro trip <3 73

Warzywex z sosem koperkowym - Krowarzywa Shake Snickers - Eat me, drink me Chleb czystoziarnisty, Esenciabrzoskwinia - marakuja Mocca - Green Coffee Mocca frappuccino - Green Coffee Dzisiaj powtórka z Zobacz więcej
Z okazji 10-tej rocznicy ślubu, zrobiliśmy sobie z mężem wspólny wyjazd do Budapesztu. Lubię zwiedzać sama, bez przewodnika i grupy turystów, dlatego wszystko planowałam sama, a że wyjazd był udany Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
ESPADA - ATLANTYCKI POTWÓR

ESPADA - ATLANTYCKI POTWÓR 330

Espada czyli pałasz atlantycki to drapieżnik z oceanicznych głębin zamieszkujący włącznie wody wokół Madery oraz Japonii. Ryba podobna do węgorza, ale uzyskuje aż do 1,5 metra długości! Jest zupełnie Zobacz więcej
na gazie
na gazie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
JAK NAJPROŚCIEJ PODZIELIĆ BISZKOPT

JAK NAJPROŚCIEJ PODZIELIĆ BISZKOPT 106

Najlepszy dla mnie... sposób dzielenie biszkoptu na równe części . Upieczony biszkopt już wystygnięty obkrajamy na około nożem... mniej więcej na 2 cm głębokości ... bierzemy nitkę o długości 1 metra Zobacz więcej
mlodagotuje
mlodagotuje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Młoda Gotuje
Biszkopt kakaowy

Biszkopt kakaowy 2090

Bardzo dobry przepis na biszkopt. Pierwszy raz robiłam biszkopt kakaowy, dodałam tylko kakao do mojego starego przepisu którego zawsze wychodzi.Do tego przepisu nie trzeba dodawać proszku ale ja Zobacz więcej
Do Waszyngtonu lecieliśmy, jak pisałem w części I, z przesiadką w Monachium gdzie nie mieliśmy dużo czasu by zwiedzić to lotnisko. Zapakowani tam do Airbusa z serii a330 udaliśmy się w podróż w Zobacz więcej
Ciachomania
Ciachomania Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
BISZKOPT RZUCANY

BISZKOPT RZUCANY 1912

Moim zdaniem jest to biszkopt idealny. Jest bez dodatku proszku do pieczenia, ale dzięki dobrze ubitej pianie z białek pięknie i równo rośnie. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby się nie udał. Bardzo Zobacz więcej