Przepis na na kemping

Powiązane przepisy:

W niedzielę wieczorem wróciliśmy z wakacji, ale mimo, że bardzo się staram nie mogę się ogarnąć. Ciągle jeszcze czeka na mnie jakaś cześć prania, pochowanie rzeczy, które nam towarzyszyły i wiele Zobacz więcej
Byliśmy dzisiaj w Arcachon, czyli takiej ładnej nadmorskiej miejscowości nad Atlantykiem, w dzielnicy zwanej Le Moulleau. Kręcili tutaj, na miejscowym kempingu zwanym “Flots Bleus” jedną z Zobacz więcej
Zapewne większość z Was lubi ogórki małosolne. Do tej pory robiłam małosolne na kranówce, w słoikach. Tym razem wypróbowałam ekspresowy przepis: w wersji na sucho, bez dodatku wody. Ogórki Zobacz więcej
KlaraFina
KlaraFina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarna czytelnia
Gotowanie pod chmurką

Gotowanie pod chmurką 247

Wiosna i lato, a szczególnie okres wakacyjny, to czas wzmożonej aktywności pozadomowej. Gdy tylko many możliwość, zabieramy koc, wodę oraz drobne przekąski iudajemy się na łono natury. W ten sposób Zobacz więcej
Podobno urodziłam się w Poznaniu, ale muszę mamę mocniej przycisnąć, gdyż śmiem mieć wątpliwości. Optowałabym raczej za Helem. Podejrzliwość stąd, że ilekroć widzę plażę, zachowuję się jak rasowa Zobacz więcej
Chyba nigdy mi się nie znudzi jeżdżenie do Francji a do Bretanii w szczególności. Co prawda z każdym rokiem coraz bardziej męczy mnie sama podróż – jednak 1900 kilometrów w jedną stronę to nie byle Zobacz więcej
Cookie
Cookie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z miłości do śniadań
130. Gofry + recenzja :)

130. Gofry + recenzja :) 69

Piękne widoki, słoneczna pogoda, delikatny wiaterek, śniadania na tarasie, poziomki przy kempingu, spacery i obiad w świetnej orientalnej restauracji, wyjazd zaliczam do udanych :) Połączenie jabłka z Zobacz więcej
Deser z lodów i owoców z najbliższego sklepu Czas: 10 min ( bez czasu na zakupy) Składniki: dowolne lody (ale najlepiej waniliowe) trzy rodzaje owoców do wyboru: borówki, jagody, maliny, jeżyny, Zobacz więcej
widelcempomapie
widelcempomapie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Widelcem po mapie
Trochę inne leczo

Trochę inne leczo 83

Widelec wylądował dziś na Węgrzech. W kraine papryki i win. Nigdy nie zagościłam tu na dłużej, zawsze tylko przejazdem. Może dlatego Węgry utkwiły mi w pamięci jako kemping z wykafelkowanym basenem. Zobacz więcej
Na kempingu w krainie Katarów pierwsze co zrobiłam, to zapytałam Pana w recepcji gdzie w najbliższych dniach odbywa się Marché. Dostaliśmy pełną informację, czyli w jaki dzień tygodnia gdzie odbywa Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Lodu i Ognia”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia Zobacz więcej
Heeej <3 ! Ryż pełnoziarnisty z siemieniem lnianym, jajkiem, masłem orzechowym, rodzynkami, suszonymi figami, daktylami, śliwkami, bananem, brzoskwnią.Podany z gorzką czekoladą oraz brzoskwnią. Tak Zobacz więcej
Chyba każdy, kto chociaż trochę zwiedził Islandię zdążył przekonać się, że nie bez powodu nazywa się ją „Krainą Ognia i Lodu”. Podczas naszej trwającej dwa tygodnie podróży każdego dnia Zobacz więcej
niemiesojadka
niemiesojadka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Niemięsojadka
Makaron z zielonym pesto

Makaron z zielonym pesto 589

Rok temu o tej porze roku, będąc w Monachium miałam przyjemność kilka dni spędzić w niezwykłym miejscu.The Tent to fenomenalny i jedyny w swoim rodzaju kemping. To właśnie tam po raz pierwszy Zobacz więcej
Lęki z Krynicy M. i fotki z Paryżewa Chyba zostałem homofobem... Byłem przez cztery dni z dzieciakami w Krynicy Morskiej na kempingu pod namiotem (wygoniła nas pogoda). I gdzie nie poszedłem, co Zobacz więcej
"Kempingowa książka kucharska" to zbiór propozycji kulinarnych na różne wyprawy. Jest w niej 85 pysznych posiłków dla całej rodziny, które można przygotować na kuchence gazowej, ognisku lub grillu. Zobacz więcej
Kto mnie zna ten wie ile czasu spędzam w "warunkach kempingowych". Butla z gazem i grill to moje ulubione kuchenki latem:) A karkówka z grilla, nawet jeśli za każdym razem jest w innej marynacie, może Zobacz więcej
Plaża w Saltum / północna Dania Piękna, szeroka piaszczysta plaża w północnej Jutlandii. Na większość plaż w tych rejonach można wjeżdżać samochodami i kempingami. Nie wolno tylko nocować na plaży w Zobacz więcej
Kilka lat temu podczas jednego z letnich wypadów do Norwegii obraliśmy najbardziej klasyczną i najpopularniejszą trasę wzdłuż Sognefjordu – najdłuższego i najgłębszego fiordu Norwegii. Zatrzymywaliśmy Zobacz więcej
Nastała u nas nowa era. Po latach praktycznie bez urlopowych, znaleźliśmy w końcu odpowiedni dla nas sposób podróżowania. Jak wiecie mieszkają z nami cztery adoptowane zwierzaki. Dwa czarne koty Bolek Zobacz więcej