na kemping

ZOBACZ TAKŻE:

Deser z lodów i owoców z najbliższego sklepu Czas: 10 min ( bez czasu na zakupy) Składniki: dowolne lody (ale najlepiej waniliowe) trzy rodzaje owoców do wyboru: borówki, jagody, maliny, jeżyny, Zobacz więcej
Zapewne większość z Was lubi ogórki małosolne. Do tej pory robiłam małosolne na kranówce, w słoikach. Tym razem wypróbowałam ekspresowy przepis: w wersji na sucho, bez dodatku wody. Ogórki Zobacz więcej
Lęki z Krynicy M. i fotki z Paryżewa Chyba zostałem homofobem... Byłem przez cztery dni z dzieciakami w Krynicy Morskiej na kempingu pod namiotem (wygoniła nas pogoda). I gdzie nie poszedłem, co Zobacz więcej
Piękne widoki, słoneczna pogoda, delikatny wiaterek, śniadania na tarasie, poziomki przy kempingu, spacery i obiad w świetnej orientalnej restauracji, wyjazd zaliczam do udanych :) Połączenie jabłka z Zobacz więcej
Leczo. Jest dla Węgrów tym czym dla nas bigos. Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam leczo. Wiąże z nim miłe wspomnienia z wakacji na Węgrzech. Mieszkaliśmy na uroczym kempingu. Zorganizowano na nim Zobacz więcej
Rok temu o tej porze roku, będąc w Monachium miałam przyjemność kilka dni spędzić w niezwykłym miejscu.The Tent to fenomenalny i jedyny w swoim rodzaju kemping. To właśnie tam po raz pierwszy Zobacz więcej
No i lipiec dobiegł końca. Cudownie nas rozpieszczają wakacje i pogodą i darami natury. Wszędzie pełno cudownych warzyw i owoców. Nic tylko jeść. Postanowiłam zrobić szybkie ciasto, które u mnie w Zobacz więcej
Byliśmy dzisiaj w Arcachon, czyli takiej ładnej nadmorskiej miejscowości nad Atlantykiem, w dzielnicy zwanej Le Moulleau. Kręcili tutaj, na miejscowym kempingu zwanym “Flots Bleus” jedną z Zobacz więcej
Widelec wylądował dziś na Węgrzech. W kraine papryki i win. Nigdy nie zagościłam tu na dłużej, zawsze tylko przejazdem. Może dlatego Węgry utkwiły mi w pamięci jako kemping z wykafelkowanym basenem. Zobacz więcej
łatwe i ich przygotowanie jest dokładnie opisane. Jeśli ktoś jest fanem biwaków i kempingów, to na pewno warto w taką książkę się zaopatrzyć ze względu na różnorodność i pomysłowość przepisów. Na Zobacz więcej
tradycyjnej karkówki i kaszanki, które nigdy mi się nie nudzą, staram się trochę eksperymentować z marynatami, warzywnymi burgerami, itp. Tego kurczaka przygotowywałam na ostatnim kempingu. Jego Zobacz więcej
Bożego Narodzenia Później skoczyliśmy nad Balaton do Balatonfured (to taka Krynica Morska ;) na kemping, pod namiot... a co?! Raz się żyje! ważenie wieczerzy na grillu Miejsce bardzo fajne (chociaż Zobacz więcej
namiot. Potem poza wakacjami pod namiotem z rodziną doszły obozy harcerskie, kolonie zuchowe, które prowadziłam, wypady pod namiot ze znajomymi. Dla mnie to coś jak najbardziej naturalnego. Kiedy Zobacz więcej
Na kempingu w krainie Katarów pierwsze co zrobiłam, to zapytałam Pana w recepcji gdzie w najbliższych dniach odbywa się Marché. Dostaliśmy pełną informację, czyli w jaki dzień tygodnia gdzie odbywa Zobacz więcej
wróciłam w niedzielę wieczorem a wczoraj rozpakowywanie i sprzątanie.Włochy są naprawdę cudownie, tymi kilkoma zdjęciami mogę wam jedynie oddać ich malutki kawałeczek.Zapraszam :) Plaża z naszego Zobacz więcej
NinaJG
NinaJG Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gotuj Sam!
Morze i jagody w jogurcie.

Morze i jagody w jogurcie. 52

(makarony z różnymi sosami) zakończoną pysznym deserem czyli jagodami w jogurcie. Taki deser na kempingu pod sosenką - poezja lata! Gwoli formalności przepis :) Jagody w jogurcie. 2 spore garści Zobacz więcej
drobnymi szczegółami: imionami głównych bohaterów, czy też serwowanymi daniami. I tak w mojej ulubionej scenie, kiedy Nick gotuje razem z Zoe, a następnie jedzą zaaranżowanym kempingu, bohaterzy Zobacz więcej
godzin bawiąc się na kempingu. Jak to życie na polach namiotowych - co roku przyjeżdżały te same rodziny, zaś przyjaźnie przenosiły sięna lata. To były czasy - bez telewizora, bez komputera, bez Zobacz więcej
…jak to Polacy- jakiś mały domek letniskowy na kempingu i wyżywienie we własnym zakresie. Ponieważ chcieliśmy, żeby było taniej, na zakupu jeździliśmy do supermarketu typu Makro( towary pakowane po Zobacz więcej
Ostatnio chodzi za mną wspomnienie wakacji z czasów podstawówki, kiedy na kempingu świętowaliśmy trzydzieste ósme urodziny mojego taty. Miałam wtedy trzynaście lat, dizś dobiegam trzydziestki, a tata Zobacz więcej