na podróż

do abstrakcyjnej liczby 468 minut, człowiek jest w takim szoku, że trudno mu obliczyć, ile będzie czekał, wie jedynie, że dzisiaj do domu nie dojedzie :) Ale wracając do sedna. Niewątpliwie przede Zobacz więcej
Wczoraj wraz z siostrą, szwagrem i ich znajomymi postanowiliśmy aktywnie spędzić sobotę :) Naszym celem było zdobycie Śnieżki. Podróż rozpoczęła się bardzo wcześnie, ale było warto! Zapakowaliśmy Zobacz więcej
Dziś mija tydzień od podróży do Budapesztu. Tak się składa, że zawód jaki wykonujemy daje nam czasem możliwość wyjazdów zagranicę, łącząc przyjemne z pożytecznym. O podróży do Budapesztu dowiedziałam Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Podróż marzeń

Podróż marzeń 55

porównywarki biletów, hoteli oraz strony biur podróży, a w między czasie śledziliśmy kolejne odcinki naszego nowego ulubionego serialu "The House of Cards", o czym wspominałam nawet na Facebooku ;-) Zobacz więcej
Cucina
Cucina Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Cucina della Felicita
Podróż marzeń?

Podróż marzeń? 180

Jeśli uważnie śledzicie mój fanpage na Facebooku, to pewnie wiecie, że już jutro, z samego rana, wylatuję do słonecznego Maroko! Wycieczka odbędzie się w ramach Modnych Podróży ze Smakiem, Zobacz więcej
Wszystkim udającym się dzisiaj w podróż przypominamy o jajach (na twardo)... Zobacz więcej
Surowe kakaowe marchewkowo-cukiniowe batoniki z suszoną żurawiną i orzechami Czyli kolejna odsłona tychbatoników zamknięta w pudełeczku, wrzucona do torebki i wyjeżdża razem ze mną w podróż na drugi Zobacz więcej
Olecko to dla mnie wspomnienia i totalny luz, odpoczynek i (teraz, po tylu latach) sentymentalna podróż. To niesamowite jak szybko można się spakować i pojechać w miejsce wielu wspomnień, dla nas Zobacz więcej
Szybki post - czeka mnie 6-godzinna podróż :) A, że jak tylko wchodzę do autobusu / pociągu, to robię się głodna, trzeba się zaopatrzyć w przekąski*! kawałki marchewki, pieczona owsianka z bananem, Zobacz więcej
Podróż przez smaki świata. Nazwa jest nieprzypadkowa. Chcę pokazać, że dzięki umiejętnie dobranym produktom i inspiracjom kulinarnym nawet osoba, która nie czuje się w kuchni zbyt pewnie, jest w Zobacz więcej
Wybaczcie ciszę ale byłam w podróży. Tym razem odwiedziliśmy Maderę. Było to spełnieniem mojego marzenia podróżniczego. Od ponad pół roku byłam bardzo zafascynowana właśnie tym kierunkiem na mapie. Zobacz więcej
Uwielbiam podróżować, a przede wszystkim uwielbiam nasze polskie góry. Dziś zabiorę Was w podróż do niewielkiej wsi Murzasichle, która leży na Podhalu w bliskim sąsiedztwie Tatrzańskiego Parku Zobacz więcej
Moi drodzy nie wiem czy wiecie, ale dziś jest Światowy Dzień Uśmiechu. Z tej okazji mam dla Was niespodziankę która wywoła u kilku osób uśmiech. Poniżej znajdują się zdjęcia osób które wygrały w Zobacz więcej
Pisałam już nieraz, że kaktus lubi kuchnię azjatycką. A przygotowując szamanie jemu - wsuwam też i ja. I się przekonuję. Coraz bardziej i bardziej. Do odległych podróży kulinarnych odbywanych Zobacz więcej
Babeczki z okazji spotkania po podróży do Chin . Słodkie wspomnienie umili oglądanie zdjęć . Zobacz więcej
hrabianka
hrabianka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gotuję. Bez kitu.
Coś na podróż

Coś na podróż 218

Wczoraj wróciliśmy z Boskim Marianem z wspaniałej podróży przedmajówkowej. Spędziliśmy cudowne dni w czeskiej Pradze. Na prawie 12-godzinną podróż autokarem musiałam coś upichcić. Zrobiłam więc Zobacz więcej
Za kilkanaście godzin zaczyna się moja kolejna podróż. Jak zwykle zwariowana, przygotowana na wariackich papierach, bez dłuższego przemyślenia i bardzo spontaniczna. Ale do miejsca, które marzyłam Zobacz więcej
Kochani jak zapewne wiecie 15 września rusza premiera nowego sezonu „Podróży z Garvinem” z tej okazji proponuję Wam konkurs. Hasłem przewodnim konkursu jest „Twoja mięsna podróż na …premierę nowej Zobacz więcej
Kochani moim Czytelnicy, u schyłku zimy postanowiłam wybrać się w podróż kulinarną, moje kroki kieruję w kierunku Karaibów, a właściwie drugiego co do wielkości państwa na Morzu Karaibskim - Republiki Zobacz więcej
Wigilia. Jest podróżą. Powrotną. Do Bliskich, tu i Tam. Do zapachów, które rozpoznamy wśród tysiąca innych. Do stołu, który przyjmie każdego. Do myśli prostych, radosnych, rozplątanych. Do głosów, Zobacz więcej