na wyjazd

Klopsiki drobiowe z groszkiem – danie do słoika na wyjazd Odkąd mój mąż, zaczął pracować poza domem , wygodne stało się przygotowywanie jedzenia w słoikach . Wiadomo , na wyjeździe , czy to do pracy , Zobacz więcej
Nasze pierwsze wczasy z niemowlakiem nie były wyjazdem zagranicznym. Pierwszy raz wybraliśmy się na nasze polskie Mazury. Myślę, że to dobre rozwiązanie. Oczywiście opiszę wam wszystkie za i przeciw w Zobacz więcej
Jak wspomniałam w poprzednim poście wyjechałam z mężem i znajomymi na dwa zloty motocyklowe, które odbywają się na polach namiotowych. Zawsze zabieram ze sobą własnoręcznie przyrządzone jedzenie w Zobacz więcej
Jakiś czas temu, jak pamiętacie miałam możliwość odwiedzenia zakładu SOKOŁÓW w Kole. Podczas spotkania dla blogerów kulinarnych, mieliśmy możliwość nie tylko zobaczyć jak i gdzie, jest przetwarzana Zobacz więcej
Trzy miesiące w Bułgarii minęły w zastraszającym tempie. Jak dziś pamiętam mój strach przed wylotem, załatwianiem wszystkich formalności i... pakowaniem. Moją misją było spakowanie całego potrzebnego Zobacz więcej
Już prawie trzy tygodnie minęły od blogersko – dziennikarskiego wyjazdu do Krzeska, do gorzelni Chopin Vodka. Organizatorami byli Krzysztof KorolewiczEuroplant, Chopin Vodka Distilleryoraz Monika Zobacz więcej
Schab pieczony - jako danie obiadowe, jako domowa wędlina do chleba, jako konserwa na wyjazd - tyle zastosowań ile wymyślisz. Składniki (na 1 kg schabu): schab - 1 kg majeranek - 1 czubata łyżka Zobacz więcej
Wiech
Wiech Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia bez chemii
Gulasz - paprykarz - na wyjazd.

Gulasz - paprykarz - na wyjazd. 779

Lato, sezon urlopowy w pełni. Wielu z nas wybiera się właśnie na urlop. My też. Ponieważ na wyspę Rab w Chorwacji dotrzemy w sobotę późnym popołudniem, więc mam poważne obawy, że mogą być kłopoty z Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
WYJAZD

WYJAZD 139

Dziś dzień wyjazdu na krótki wypoczynek. Dlatego zmieniłam logo na wersję wakacyjną. Jestem ciekawa jak Wam się podoba...? Jadę na trochę dłuższy weekend do Wrocławia. Zastanawiam kogo tam spotkam, Zobacz więcej
Już od wielu lat, bardzo regularnie, odwiedzam Węgry. Trudno mi zliczyć ile razy tam byłam, ale po każdej wizycie wiem, że będą kolejne. Węgry mają w sobie coś takiego, że nie mogą się znudzić, ani Zobacz więcej
Po kilku dotychczasowych wpisach o Azorach dostałam od Was wiele maili oraz komentarzy, w których pytaliście jak tam się dostać, gdzie nocować i jakie są ceny. Dziś spróbuję doradzić Wam co zrobić, by Zobacz więcej
Martyna_
Martyna_ Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
breakfast of dreams
.382. na wyjazdy i powroty

.382. na wyjazdy i powroty 55

~kasza owsiana na mleku z kiwi (jedno w środku, drugie na wierzchu) i masłem orzechowym~ Wszystko co dobre, kiedyś się kończy... Wakacyjny wyjazd też już niestety się skończył. Śniadanie znów jedzone Zobacz więcej
Po kilku dotychczasowych wpisach o Azoarach dostałam od Was wiele maili oraz komentarzy, w których pytaliście jak tam pojechać. Dziś spróbuję doradzić Wam co zrobić, by wyjazd nie kosztował fortuny Zobacz więcej
Dzień dobry! Dzisiaj chcielibyśmy zabrać Was w bardzo smakowitą podróż... podróż na Lubelszczyznę (chociaż tak właściwie to było pogranicze Lubelszczyzny) :-). Kiedy otworzyliśmy maila i zobaczyliśmy Zobacz więcej
W sobotę byłam na jeden dzień w Wiedniu. Na takim wyjeździe byłam już po raz 3, moja szkoła organizuje takie jednodniowe wyjazdy, właśnie na jarmarki świąteczne. Byłam już na takim w Berlinie i Zobacz więcej
Arbuzowo - truskawkowo kokosowy ** koktajl owsiany podany z jagodami goji ** z dodatkiemnapoju kokosowego Wczorajszy dzień znów zaliczam do udanych Najpierw dłuuugi ( 50 km w 2 trony zaliczyłyśmy) Zobacz więcej
Dzień dobry, Dziś przygotowałam dla was pierwszy z serii postów dotyczących mojego wyjazdu na grecką wyspę Kos. Swoimi wpisami chciałam wam przybliżyć kuchnię grecką*, a tym, którzy akurat wybierają Zobacz więcej
w kadrze smaku
w kadrze smaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W kadrze smaku
Wyjazd na winobranie

Wyjazd na winobranie 54

W kadrze smaku sie rozwija. Nowe osoby,nowe miejsca, nowy magazyn o winie. Zaproszo nas do winnicy w Czechach. Za pare dni odbedzie sie tam winobranie. Zrobie tam zdjecia oraz odwiedzimy urokliwe Zobacz więcej
W swej wspaniałomyślności nie zrobiłam żadnego zdjęcia (prócz tego, które mnie ukradkiem zrobiono.. ;) ) dania ani przed, ani po upieczeniu. :( Żałuję, bo wyszło fantastycznie i na pewno powtórzę ten Zobacz więcej
Sandra
Sandra Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Poranek na słodko
151. Wyjazd.

151. Wyjazd. 73

O 7.00 wyjazd do Berlina. Przed nami 3,5h drogi - planuję w tym czasie pospać chociaż połowę tego czasu, tym bardziej, że późno zasnęłam. Postaram się wrzucić fotkę śniadania, które pewnie zjem na Zobacz więcej