Przepis na nabo

Idealny Kęs
Nabo Cafe

Nabo Cafe 139

O Nobo Cafe dowiedziałam się z mojego ulubionego bloga restauracyjnego restaurantica.pl. Opis dań, był niezwykle zachęcający więc postanowiliśmy ze znajomymi ją niebawem odwiedzić. Paradoksalnie, Zobacz więcej
krytyka_kulinarna
krytyka_kulinarna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Krytyka kulinarna
Nabo, Warszawa

Nabo, Warszawa 165

www fb ul. Zakręt 8, Warszawa Do Nabo zaprosiła mnie koleżanka. Nigdy nie odwiedzałam tej części Warszawy w celach konsumpcyjnych. Próby znalezienia czegoś sensownego na tym terenie zawsze spełzały na Zobacz więcej
Idealnykes

Oneginetatopa
NABO cafe czyli Dania na Sadybie

NABO cafe czyli Dania na Sadybie 42

Porowa z boczkiem fot. D.Szymborska G. wynajduje fajne miejsca na nasze plotki. Tym razem NABO cafe na Sadybie. Lokal, no właśnie bo to cafe a nie restauracja, wyróżniany, chwalony… Jak przyszłam Zobacz więcej
Po wczorajszej balandze wstaliśmy potwornie głodni. Szczęśliwie spaliśmy na Sadybie i postanowiliśmy odwiedzić restaurację Nabo. Dziwni ludzie, pyszne jedzenie, atmosfera nie nadęta. Niestety Zobacz więcej
Gdy spędzamy lato w mieście, szukamy takich miejsc. Możemy się tam poczuć, choć trochę jak na wakacjach. Beztroski klimat, mnóstwo zieleni, szum drzew...i jeszcze coś pysznego do jedzenia. Zapraszamy Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
KNAJPA ROKU 2012

KNAJPA ROKU 2012 111

Wczoraj wieczorem w budynku Agory miało miejsce wręczenie nagród w dwóch konkursach kulinarnych na najlepsze warszawskie restauracje - "Korony Smakosza" organizowanej pod patronatem Makro Cash and Zobacz więcej
agata
agata Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Agaty
Najlepsze restauracje 2012 roku

Najlepsze restauracje 2012 roku 82

Skoro na świecie co roku wybiera się najlepsze restauracje, czemu w Kraju nad Wisłą mamy być gorsi?! :) My też mamy czym się pochwalić, o czym mogłam się przekonać w ostatni wtorek, kiedy to w Zobacz więcej
W tamtym tygodniu uczestniczyłam w gali wręczenia nagród zwycięzcom dwóch konkursów kulinarnych: "Korona Smakosza" organizowanego przez Makro Cash and Carry na najlepsze warszawskie restauracje Zobacz więcej
Jeśli eurowizyjne dźwięki nie przypadną Wam do gustu, zawsze można osłodzić atmosferę bułeczkami cynamonowymi, czyli Kanelsnegle. Ten przepis pochodzi z warsztatów kuchni skandynawskiej Scandi love, Zobacz więcej
Niedawno pojawiały się tu i na Paście&Baście recenzje lokali, które startowały w plebiscycie „Korona Smakosza” (o którym pisałam więcej tu-klik). Odwiedziłam w sumie 3 lokale, a mianowicie: - Zobacz więcej
cocolibre
cocolibre Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Widelce
Przewodnik warszawski: Knajpa Roku 2013

Przewodnik warszawski: Knajpa Roku 2013 34

Dzisiaj do północy można jeszcze głosować w konkursie na Knajpę Roku 2013. W ten sposób czytelnicy "Gazety Stołecznej" wybiorą swój ulubiony lokal Warszawy. Zwykle wygrywa gastronomia demokratyczna. Zobacz więcej
Wczoraj miałem przyjemność gościć w świetnej restauracji Nabo (Sadyba, Warszawa). Zarówno jedzenie, jak i rodzinna atmosfera sprawiają, że chce się tam wracać. Na śniadanie zamówiłem jaka w Zobacz więcej
www fb Al. Nadwiślańska 96 B 05-410 Józefów Gospodę odkryliśmy kilka lat temu i zawsze było to takie miejsce typu tajne przez poufne. Nie jest łatwo do niej trafić, trzeba skręcić przy hotelu Revita, Zobacz więcej
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam patelnię z dziurami nie byłam pewna do czego służy. Potem zobaczyłam nazwę, której nie potrafiłam poprawnie wymówić. W końcu użyłam jej i wyszły z tego najpyszniejsze Zobacz więcej
Sernik dyniowy, czyli witamy jesień O blogu Polityka Cookies Kontakt Go to ... Go to ...Strona głównaSłone- Śniadania- Obiady- Kolacje- Przystawki- Finger food- Wegetariańskie- Ze świataSłodkie- Zobacz więcej
NoBo tak. Do NoBo pierwszy raz trafiam zupełnie nie wiedząc, czego się mogę spodziewać. To lokal w centrum miasta, na parterze galerii handlowej. Zwykle po takich miejscach nie oczekuję zbyt wiele… Zobacz więcej
Jak możecie zapewne zauważyć, lubimy dania niekoniecznie bardzo wyszukane i skomplikowane. Bardziej celujemy w te, które przypisać można do kategorii "kuchnia domowa". Typ dania które dziś pokazujemy Zobacz więcej
Na pałeczkach
Na pałeczkach Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Karē nabe

Karē nabe 44

Tegoroczny chłodniejszy okres w roku postanowiłyśmy przeznaczyć na naszym blogu na pokazanie Wam kilku pysznych, rozgrzewających i tym samym kojarzących się nam z jesienią potraw z rejonów Azji. W tym Zobacz więcej
gustaw w
gustaw w Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Przywnie.pl
A co Gruzja NATO?

A co Gruzja NATO? 21

Minęło sporo czasu odkąd ostatni raz wino z Gruzji gościło na blogu. W zasadzie nie mam żadnego wytłumaczenia dla takiego stanu rzeczy. Po prostu nie było ani okazji ani być może ciekawych win z tego Zobacz więcej