nalesniki z smietana

Juz jestem z powrotem:)Wakacje to dla mnie intensywny czas ,bowiem spedzam go z dziecmi i mam malo czasu na pasje np.pieczenie;)I hiszpanskie upaly tez daja sie we znaki.Piekarnik omijam szerokim Zobacz więcej
http://elastokrotka.blogspot.com/2014/12/domowe-wedliny-boczek-pieczony.html http://elastokrotka.blogspot.com/2014/10/nalesniki-z-serem-i-owocami.html torcik truskawkowy Zobacz więcej
Składniki Ciasto naleśnikowe 250 g mąki 250 g wody gazowanej 250 ml mleka 2 jajka 1 łyżka oleju 3 łyżki cukru olej do smażenia Ser 250 twarogu 2 szklanki mrożonych truskawek 3 łyzki cukru (lub według Zobacz więcej
Aleaayah
Aleaayah Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Mozaika smakow
Bliny....

Bliny.... 535

1
ze sledzia, kawiorem, kwasna smietana choc podobno na slodko rowniez (jeszcze nie probowalam). Tradycynie ciasto na bliny wymaga dluzszego czasu wyrastania i zapewniam warto poczekac. Moje ciasto Zobacz więcej
Znudzonym tradycyjnymi nalesnikami podpowiadam ,ze dodanie do ciasta kakao,zmienia ich smak i wyglad- a o to nam chodzi,zwlaszcza jesli mamy male dzieci i problemy z jedzenim. Radze jednak dodac Zobacz więcej
Danie to jak najbardziej polecam na zimowa kolacje rodzinna,bo i najesc sie mozna do syta a co rownie wazne -jest bardzo smaczna! Troszke musimy poswiecic czasu na przygotowanie polproduktow,ale Zobacz więcej
Dawno nie mialam w ustach kaszy gryczanej. A warto jednak czesciej ja spozywac. Jest zdrowa,, zawiera duza ilosc bialka, wapnia, zelaza...mozna dlugo wymieniac...Zainspirowana przepisem Asi z Kwestii Zobacz więcej
nalesniki mojego szwagra R ;) Ooo i tu musze przyznac wysmienite ciasto,pulchniutkie,mieciutkie, a do tego cieniutki nalesniczek-chyle czolo! Tylko jakos tak wyszlo,ze nigdy nie zapytalam co jest Zobacz więcej
anooshka
anooshka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kaloorexi
Nalesniki z twarozkiem

Nalesniki z twarozkiem 243

3
Nalesniki z twarozkiem to smak mojego dziecinstwa. Pamietam jak bardzo lubilam patrzec jak babcia lub mama przygotowywaly dla nas ten smakolyk. Ostatnio wracam wlasnie do smakow lat dziecinnych, wiec Zobacz więcej
sakiewka sie otwiera . Teraz do jednego talerzyka wlewamy polewe czekoladowa ,zas na drugi wykladamy orzechy mielone. Maczamy najpierw koncowke sakiewki w polewie, nastepnie dotykamy nia orzechow Zobacz więcej
Clafoutis (czytaj: klafu'ti), to francuski przysmak, z ktorego slynie rejon Limousin. Nie wiem, czy macie jakiekolwiek skojarzenia zLimousin, ale mniekojarzy sieglownie z krowami :D Poniewaz jednak Zobacz więcej
: Jeszcze wiecej jedzenia, z kazdego mozliwego zakatku Ziemi :) Na koniec skusilismy sie jeszcze na nalesniki: Nasze - bardzo proste, bo tylko z dzemem truskawkowym; chociaz do wyboru byly i Zobacz więcej
Kulinaria Uli: Placki dyniowo - ziemniaczane Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) poniedziałek, 18 sierpnia 2014 Placki dyniowo - ziemniaczane Pojawily sie juz pierwsze dynie hokaido ,wiec Zobacz więcej
gryczanej nadziewane kozim serem i pomidorami do tego cidr; omlet z kurkami i salata; julienne z warzyw, sos sojowy i chinski makaron z pewnoscia tez. Smacznego Zobacz więcej
Kulinaria Uli: Piersi z kurczaka z suszonymi pomidorami Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) poniedziałek, 1 września 2014 Piersi z kurczaka z suszonymi pomidorami Pyszne roladki :) Zobacz więcej
ula243
ula243 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kulinaria Uli
Krokiety z miesem

Krokiety z miesem 394

1
Kulinaria Uli: Krokiety z miesem Kulinaria Uli Nie tylko kulinarnie bedzie :) Ładowanie... sobota, 8 marca 2014 Krokiety z miesem Składniki Nalesniki : 2 - 2.5 szklanki maki szklanka meka szklanka Zobacz więcej
Kulinaria Uli: Pikantna golonka wieprzowa na kapuscie kiszonej Kulinaria Uli Nie tylko kulinarnie bedzie :) Ładowanie... poniedziałek, 10 marca 2014 Pikantna golonka wieprzowa na kapuscie kiszonej Zobacz więcej
ula243
ula243 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kulinaria Uli
Gulasz z sarniny

Gulasz z sarniny 4743

2
patelnie i garnek z grubym dnem. Na patelni rozgrzewamy tluszcz i smazymy sarnine oraz boczek obtoczone w mieszance maki i papryki ,na zlotawy kolor. Nalezy robic to partami. Dzieki temu zabiegaowi Zobacz więcej
roladki i spinamy wykalaczkami. 4. Jajko roztrzepujemy ze smietana ,doprawiamy ziolami ,sola,pieprzem. 5. Roladki obtaczamy w mace ,nastepnie w jajku i nastepnie w bulce . Smazymy na dobrze Zobacz więcej