obiady fitness

quchniawege Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Jadłospis 15.01.2015

Jadłospis 15.01.2015 145

Śniadanie - 1 i 1/2 bułki fitness z Lidla (uwielbiam je) posmarowane Ramą Aero, z żółtym serem, awokado, ogórkiem kiszonym, kiełkami rzodkiewki i pomidorem Przekąska - śnieżka truskawkowa Obiad - 14 Zobacz więcej
quchniawege
quchniawege Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Jadłospis 05.02.2015

Jadłospis 05.02.2015 137

Śniadanie - 1 i 1/2 bułki fitness z żółtym serem mierzwionym, szpinakiem, rzodkiewką, kiełkami i papryką oraz jajecznica z 2 jaj na maśle II śniadanie - 2 muffinki z nutellą i duża cykoriada Obiad - Zobacz więcej
Śniadanie: Opieczona grahamka z masłem, wędliną, serkiem kanapkowym,sałatą,pomidorem i ogórkiem kiszonym Właśnie TO,że skończyliśmy dzisiaj 2 godziny wcześniej pozwoliło mi posprzątać cały dom, wymyć Zobacz więcej
2 Śniadanie: Domowy jogurt truskawkowy z bananem, pieczonym musli i płatkami Fitness Obiad: Makaron z pieczonymi pomidorami i brokułem pod serową pierzynką Kolacja: Domowa Włoska bułeczka z masłem, Zobacz więcej
deptusia
deptusia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kurpinka gotuje
dzień 3

dzień 3  70

Zapisałam się na fitness 3 razy w tygodniu mam nadzieję, że tylko znajdę czas aby tam chodzić- pierwsze zajęcia w piątek. Dieta jak na razie ma się dobrze, gorzej będzie w weekend bo jadę na wieś a Zobacz więcej
Dziś dodaję posta w obiadowej porze no ale jak już wiecie wczoraj zabalowałam, a właściwie to i dzisiaj, bo wróciłam o 5 nad ranem! :DD No i na obiad jadłam śniadanie. :D Nie miałam chęci smażyć Zobacz więcej
idealnie, gdyż na obiad mieliśmy mieć danie chińskie, które sympatycznie prezentuje się na zdjęciach, ale trudno. Skoro już robiłam te zdjęcia, to wstawiam) corn flakes z bananem i ciepłym mlekiem; Zobacz więcej
kaśku
kaśku Obserwuj blogaObserwujesz bloga
lizak na patyku
Siedem.

Siedem. 175

Nie ma 'piątki' i 'szóstki'. Wyjazd do rodziny spowodował przerwę w ćwiczeniach i po części w diecie. Sobota - bułka fitness z szynką wiejską, potem gołąbek z farszem grzybowym, na obiad pół miseczki Zobacz więcej
3 Sierpnia Śniadanie: Jogurt(y) naturalne z malinami,jeżynami,borówkami,morelami,bananem 4 duuuże ciastka owsiane 2 Śniadanie: Kanapki z wiejskiego chleba żytniego z masłem, twarogiem, Zobacz więcej
Śniadanie: Płatki owsiane na mleku i kawie zbożowej o smaku waniliowym 1 owoc Kaki Zawijana bułeczka z kakao Niedawno wróciłam do domu. Miałam trochę męczący dzień. Ale za to zwiedziłam Hotel w Zobacz więcej
zwisła nad Łodzią - dziś na wczesny obiad wyczarowałam tęczę smaków zanurzoną w jogurtowym puchu :) Innymi słowy - stado kolorowych owoców i aksamitny jogurt! Składniki: 300g jogurtu naturalnego 0% - Zobacz więcej
płatki fitness z podgrzanym mlekiem i bananem wholegrain flackes with warm milk and banana Zwykle wstaję rano, otwieram lodówkę i improwizując, biorę co popadnie. Jedynym wyjątkiem jest owsianka, na Zobacz więcej
Niech ktoś ze znajomych tylko spróbuje mi teraz narzekać, że wrzucamy ze Śliwką tylko bomby kaloryczne i już nie może patrzeć na naszego bloga pełnego apetycznych, zakazanych potraw! Kurczak fitness Zobacz więcej
ZosiaSikorska
ZosiaSikorska Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pieprz i lukruj
Spring rollsy

Spring rollsy 401

Na szybki obiad, zjedzony w pędzie przed siłownią i fitnessem. Składniki (na 3 porcje): 2 opakowania papieru ryżowego (jest teraz w Biedrze, w ekstra cenie) 1 i 1/2 pieczonej piersi kurczaka Zobacz więcej
Jeśli znudzi nam się smak makaronu z sosem, możemy przygotować trochę inną wersję, jednak przyrządzoną na bazie tych samych składników. Taka zapiekanka to oryginalny i szybki sposób na obiad. Do tego, Zobacz więcej
Lekki ale pożywny obiad - mięso i warzywa. Rolada z indyczej polędwiczki nadziewana smażoną cukinią i pomidorem w cukiniowym sosie, podana z kopytkami i pieczonymi buraczkami. Obiad w 100% fitness! Zobacz więcej
Jadłam kiedyś owsiankę z bananem i orzechami z uśmiechem na twarzy wcześnie rano ciemny, razowy chleb z nieskazitelnym twarożkiem i płynnym miodem, np. z auchan kopytka i pierogi z mrożonej paczki na Zobacz więcej
, pomysły na lekkie przekąski, obiady, śniadania i desery. Chciałam od razu nadmienić, że to nie są przepisy stricte dietetyczne, takie jakie zaleci np. dietetyk czy trener fitness. To po prostu Zobacz więcej
skorzystać ze strefy saun(fińska,łaznia parowa) a wkrótce z oferty gabinetów masaży czy pokoju fitness i solarium. W hotelu nie nudzą się także dzieci,mają pokój zabaw z zabawkami,latem przed hotelem Zobacz więcej