obiady fitness

Jadłospis 15.01.2015

Jadłospis 15.01.2015 169

{{headerMessage}}
Śniadanie - 1 i 1/2 bułki fitness z Lidla (uwielbiam je) posmarowane Ramą Aero, z żółtym serem, awokado, ogórkiem kiszonym, kiełkami rzodkiewki i pomidorem Przekąska - śnieżka truskawkowa Obiad - 14 Zobacz więcej
quchniawege
quchniawege Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Jadłospis 05.02.2015

Jadłospis 05.02.2015 160

{{headerMessage}}
Śniadanie - 1 i 1/2 bułki fitness z żółtym serem mierzwionym, szpinakiem, rzodkiewką, kiełkami i papryką oraz jajecznica z 2 jaj na maśle II śniadanie - 2 muffinki z nutellą i duża cykoriada Obiad - Zobacz więcej
Śniadanie: Opieczona grahamka z masłem, wędliną, serkiem kanapkowym,sałatą,pomidorem i ogórkiem kiszonym Właśnie TO,że skończyliśmy dzisiaj 2 godziny wcześniej pozwoliło mi posprzątać cały dom, wymyć Zobacz więcej
2 Śniadanie: Domowy jogurt truskawkowy z bananem, pieczonym musli i płatkami Fitness Obiad: Makaron z pieczonymi pomidorami i brokułem pod serową pierzynką Kolacja: Domowa Włoska bułeczka z masłem, Zobacz więcej
deptusia
deptusia Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kurpinka gotuje
dzień 3

dzień 3  78

{{headerMessage}}
Zapisałam się na fitness 3 razy w tygodniu mam nadzieję, że tylko znajdę czas aby tam chodzić- pierwsze zajęcia w piątek. Dieta jak na razie ma się dobrze, gorzej będzie w weekend bo jadę na wieś a Zobacz więcej
waniliaaa
waniliaaa Obserwuj blogaObserwujesz bloga
47. Po imprezowe śniadanie!

47. Po imprezowe śniadanie! 40

{{headerMessage}}
Dziś dodaję posta w obiadowej porze no ale jak już wiecie wczoraj zabalowałam, a właściwie to i dzisiaj, bo wróciłam o 5 nad ranem! :DD No i na obiad jadłam śniadanie. :D Nie miałam chęci smażyć Zobacz więcej
Brenda
Brenda Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Śniadaniowy Zawrót Głowy
124~ i jadłospis

124~ i jadłospis 447

{{headerMessage}}
idealnie, gdyż na obiad mieliśmy mieć danie chińskie, które sympatycznie prezentuje się na zdjęciach, ale trudno. Skoro już robiłam te zdjęcia, to wstawiam) corn flakes z bananem i ciepłym mlekiem; Zobacz więcej
kaśku
kaśku Obserwuj blogaObserwujesz bloga
lizak na patyku
Siedem.

Siedem. 205

{{headerMessage}}
Nie ma 'piątki' i 'szóstki'. Wyjazd do rodziny spowodował przerwę w ćwiczeniach i po części w diecie. Sobota - bułka fitness z szynką wiejską, potem gołąbek z farszem grzybowym, na obiad pół miseczki Zobacz więcej
3 Sierpnia Śniadanie: Jogurt(y) naturalne z malinami,jeżynami,borówkami,morelami,bananem 4 duuuże ciastka owsiane 2 Śniadanie: Kanapki z wiejskiego chleba żytniego z masłem, twarogiem, Zobacz więcej
Śniadanie: Płatki owsiane na mleku i kawie zbożowej o smaku waniliowym 1 owoc Kaki Zawijana bułeczka z kakao Niedawno wróciłam do domu. Miałam trochę męczący dzień. Ale za to zwiedziłam Hotel w Zobacz więcej
{{headerMessage}}
zwisła nad Łodzią - dziś na wczesny obiad wyczarowałam tęczę smaków zanurzoną w jogurtowym puchu :) Innymi słowy - stado kolorowych owoców i aksamitny jogurt! Składniki: 300g jogurtu naturalnego 0% - Zobacz więcej
płatki fitness z podgrzanym mlekiem i bananem wholegrain flackes with warm milk and banana Zwykle wstaję rano, otwieram lodówkę i improwizując, biorę co popadnie. Jedynym wyjątkiem jest owsianka, na Zobacz więcej
burczymiwbrzuchu
burczymiwbrzuchu Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kurczak fitness!

Kurczak fitness! 522

{{headerMessage}}
Niech ktoś ze znajomych tylko spróbuje mi teraz narzekać, że wrzucamy ze Śliwką tylko bomby kaloryczne i już nie może patrzeć na naszego bloga pełnego apetycznych, zakazanych potraw! Kurczak fitness Zobacz więcej
ZosiaSikorska
ZosiaSikorska Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pieprz i lukruj
Spring rollsy

Spring rollsy 420

{{headerMessage}}
Na szybki obiad, zjedzony w pędzie przed siłownią i fitnessem. Składniki (na 3 porcje): 2 opakowania papieru ryżowego (jest teraz w Biedrze, w ekstra cenie) 1 i 1/2 pieczonej piersi kurczaka Zobacz więcej
Jeśli znudzi nam się smak makaronu z sosem, możemy przygotować trochę inną wersję, jednak przyrządzoną na bazie tych samych składników. Taka zapiekanka to oryginalny i szybki sposób na obiad. Do tego, Zobacz więcej
Aj, zaniedbałam trochę moje kuchenne praktyki :) Ale dzisiaj wrzucam przepis na bardzo proste i wbrew pozorom szybkie danie. Dzisiejszy obiad w moim domu. Dzisiaj pogoda taaaaaaaaaaak mnie pozytywnie Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Lekki ale pożywny obiad - mięso i warzywa. Rolada z indyczej polędwiczki nadziewana smażoną cukinią i pomidorem w cukiniowym sosie, podana z kopytkami i pieczonymi buraczkami. Obiad w 100% fitness! Zobacz więcej
konserwowanej siarką, na poprawienie metabolizmu bułki wiejskie z margaryną i szynką ze szczypiorkiem smażyłam sobie placki na patelni teflonowej, bez tłuszczu i jadłam płatki fitness, ulubione, z Zobacz więcej
, pomysły na lekkie przekąski, obiady, śniadania i desery. Chciałam od razu nadmienić, że to nie są przepisy stricte dietetyczne, takie jakie zaleci np. dietetyk czy trener fitness. To po prostu Zobacz więcej
{{headerMessage}}
skorzystać ze strefy saun(fińska,łaznia parowa) a wkrótce z oferty gabinetów masaży czy pokoju fitness i solarium. W hotelu nie nudzą się także dzieci,mają pokój zabaw z zabawkami,latem przed hotelem Zobacz więcej