piechura

ZOBACZ TAKŻE:

Miałam to szczęście i ogromną przyjemność spędzić tydzień w austriackich Alpach. Jako naczelny piechur całej eskapady wspięłam się do schroniska położonego 500 metrów wyżej niż miejscowość, w której Zobacz więcej
Wykonując zlecenia takie jak to, myślę sobie jak bardzo kocham swoją pracę! <3 Aż serce rośnie! Zdjęcia wykonałam dla restauracji Kameralnej w Pszczynie, jest to nowe menu autorstwa szefa kuchni Zobacz więcej
Z wielkim żalem opuszczaliśmy Santo Antão. To raj dla piechurów, do których nieskromnie się zaliczamy. Niestety czas jaki poświęciliśmy na naszą ulubioną aktywność była zbyt mała. Nawet wyjątkowe Zobacz więcej
Bieszczady jesienią

Bieszczady jesienią 97

już jesienne barwy. Piechurów jakby trochę mniej. Rano mgła, w południe ciepło a wieczorem już przenikliwe zimno.Przed porannym wyjściem w góry gorąca herbata...i po powrocie następna. I choć Zobacz więcej
Na szlaku

Na szlaku 66

się różowym kwieciem. W nieśmiałych promieniach słońca świat wygląda jednak zupełnie inaczej. Na szczycie Babiej Góry kwitły sasanki, cała masa. Hulał silny wiatr. Białe kwiatki ledwo wytrzymywały Zobacz więcej
, na której niegdyś wypasano owce, a z drugiej piętrzące się wysoko dzikie skały Rohaczy, które nie przystają do delikatnych szczytów Tatr Zachodnich. Grześ przywitał dźwięcznym "Ahoj!" piechurów ze Zobacz więcej
na tarasie knajpki z widokiem na Wisłę :-) zwłaszcza, że zrobiło się naprawdę ciepło. I tak, zamiast wycieczek rowerowych odbyliśmy wycieczki piesze i okazało się, że nieźli z nas piechurzy !!! Zobacz więcej
piechura jest nie lada wyzwaniem dotrzeć do tego uroczego zakątka. Mimo, że szłyśmy na pieszo bardzo wygłodniałe w dość niesprzyjającej aurze (gorączka lata) to z całą otwartością muszę przyznać, że Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Mozaika życia
Impresja warszawska

Impresja warszawska 30

, kiedy mówiłam, że Warszawy nie lubię i jest okropna (nie przeszkadzało mi to, że moja rodzina własnie z tego miasta pochodzi). Mimo, że sama mieszkam w dużym mieście stolica bardzo mnie męczy. Zobacz więcej
Kotleciki z łososia i ziemniaków ENGLISH VERSION Niedzielny spacer po Puszczy Kampinoskiej pobudza apetyt (zwłaszcza jeśli trwa 4 godziny) ale jest taka ładna zima i trzeba z niej korzystać. Oprócz Zobacz więcej
To miejscowe święto i zabawa. Najlepiej mieć kalosze i płaszcz od deszczu. Osiem drużyn, osiem wozów konnych z ekipą nawalającą wszystkich pomarańczami. W maskach, goglach, ochraniaczach. Lecąca Zobacz więcej
z najważniejszych celów pielgrzymek chrześcijańskiej Europy. Od lat 80. XX wieku caminos de Santiago przeżywają renesans i znów pełne są piechurów i rowerzystów. Warto zwiedzić też przepiękne Zobacz więcej
Rogaliki z powidłami.

Rogaliki z powidłami. 752

, rogaliki do przegryzania zabrałam na pieszą wycieczkę do lasu. W Kampinoskim Parku Narodowym nic nie zatrzyma już jesieni, powoli odchodzi, ustępując miejsca zimie. Liście już opadły i szeleszczą Zobacz więcej
. Ale i ćwiczenia na podniebnej siłowni. Na zdjęciu Patrycja na piechurze :) Nowe życie... W tym miejscu chyba je zaczynam : ) Pobliskie budowle- gmach TVP na Woroniczej. Są i bardziej znane budowle. Zobacz więcej
Dzisiaj nie o gotowaniu ale o innej mojej pasji, a mianowicie o wyprawach górskich i chodzeniu po szlakach górskich. Polskie i słowackie Tatry są pięknymi górami, z wieloma ciekawymi trasami, zarówno Zobacz więcej
piechurom pogoda? A może by tak pojechać zobaczyć jak powstają kochane przez dzieci SŁODYCZE?? To dopiero frajda. Powiem Wam że frajda nie tylko dla dzieci, ale i dla dorosłych którzy na chwilę mogę Zobacz więcej
cerkiew i pomnik Świętych Cyryla i Metodego, ale także schronisko ze smakowitą restauracją na parterze. jak zawsze było tam mnóstwo głodnych piechurów, ale znaleźliśmy dla siebie jakiś mały kącik. Na Zobacz więcej
gdy się staje na wadze. Zgroza. Ustalmy jeszcze, że przed ciążą nie był ze mnie tytan sportu. Ot, tak po prostu lubiłam w sezonie wsiąść czasem na rower, na basenie się pojawiałam kilka/kilkanaście Zobacz więcej
. Bardziej zaawansowani piechurzy lub rowerzyści mogą od figury wyjechać dalej szklakiem na sam szczyt góry z wieżą telewizyjną na szczycie. Bardziej leniwi mogą co prawda wjechać tam autem ale co to Zobacz więcej
obok portu znajduje się zejście na przepiękną długą plaże z uroczymi kamieniami, można spacerować brzegiem morza lub wygodną promenadą tuż obok. Promenada jest dość długa, co pozwala na przyjemny Zobacz więcej