Przepis na pierogi karol okrasa

Przepisy » Moim okiem » Amore Mio warsztaty kuchni włoskiej z Karolem Okrasą » TalerzPokus.tv - przepisy kulinarne z filmami Przepis na dobre gotowanie Twoja książka kucharska LoginHasło Zapamiętaj Zobacz więcej
Wczoraj uczestniczyłam w konferencji prasowej, która została zorganizowana z okazji nowej kampanii reklamowej Lidla "Tradycyjnie czy Nowocześnie?". Zamiast programu "Dorota, Karol i goście" rusza nowa Zobacz więcej
Od niedawna goszczę na stronie Seromaniacy, na której znajduje się obszerna wiedza na temat serów oraz szeroki wachlarz przepisów z ich użyciem. Wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez serwis Zobacz więcej
No i nadszedł dzień warsztatów 17 kwietnia. Ten dzień zaczął się dla mnie dość wcześnie, o 5 rano pobudka, o godzinie 8 byłam już na dworcu - ostatnie słowa otuchy od męża (tylko nie przypal wody) a o Zobacz więcej
ST.G
ST.G Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ogrodnik w podróży
Carskie pierogi z okrasą

Carskie pierogi z okrasą 463

Carskie pierogi z okrasą Pyszne carskie pierożki , robione na bogato . Z parzonego ciasta z dodatkiem kurkumy , która kiedyś w dawnych czasach mogła gościć tylko na carskim stole , tak cenną przyprawą Zobacz więcej
Tegoroczne święta świętowaliśmy podwójnie. Pierwszy raz w przedświąteczny weekend, w hotelu Poziom 511. Tak, tak, to to samo miejsce w którym organizowaliśmy 4-ty półfinał I Edycji BlogerChefa i 2-gi Zobacz więcej
O odwiedzeniu tego miejsca myślałem już od dawna, ale jakoś wcześniej się nie udawało. Okazja nadarzyła się którejś słonecznej niedzieli podczas spaceru po wrocławskim rynku. Restauracja Okrasa od Zobacz więcej
Dota
Dota Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Oneginetatopa
Platter by Karol Okrasa

Platter by Karol Okrasa 87

Pyszne kopytka na pierwsze danie fot. D.Szymborska Ostatnio jak byłam w Intercontinentalu to przy okazji wbiegania na dach. To był taki kameralny wyścig dla kilkudziesięciu osób, wbiegaliśmy na Zobacz więcej
Przepisy » Moim okiem » Dorota,Karol i goście ! Nowa kampania LIDL POLSKA » TalerzPokus.tv - przepisy kulinarne z filmami Przepis na dobre gotowanie Twoja książka kucharska LoginHasło Zapamiętaj mnie Zobacz więcej
W ramach kampanii promocyjnej z okazji wydania trzeciej książki „Ryby są super” (tutaj kilka zdań o tej książce) Lidl Polska zorganizował małą wycieczkę dla grupy 20-tu paru blogerów kulinarnych, na Zobacz więcej
W miniony piątek Karol Okrasa gotował dla Radia Kolor. Miałam przyjemność być jednym z jego gości. Polędwica - 1 kg pieczemy przez 1,5 do 2 godzin w temp. 70 - 73stopni. Zanim włożymy ją do piekarnika Zobacz więcej
Ryby są super. Uwielbiam wszystkie pod każdą chyba postacią. Owoce morza i ryby zawsze będą dla mnie na pierwszym miejscu w kuchni. Lidl Polskasprawił mi niezwykłą niespodziankę, bo przygotował Zobacz więcej
Dzisiaj słynne na cały świat polskie pierogi. Zrobiłam je z mięsem, bo takie najbardziej lubię. Są pyszne, aromatyczne i w mgnieniu oka znikają. Serdecznie polecam. SKŁADNIKI na ok 40-50 pierogów Zobacz więcej
Przepisy » Moim okiem » Kulinarna wycieczka z Karolem Okrasą i Lidlem po Stawach Milickich. » TalerzPokus.tv - przepisy kulinarne z filmami Przepis na dobre gotowanie Twoja książka kucharska Zobacz więcej
Składniki: 3 szklanki mąka pszenna, 1 szklanka woda wrząca, 2 łyżeczki olej, - w opisie farsz kasza gryczana pieczarki, 4 litry woda do gotowania osolona, - ile potrzeba maka do podsypywania 1 torebka Zobacz więcej
elka72
elka72 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
W kuchni i ogrodzie
Glazurowane buraczki

Glazurowane buraczki 4336

Glazurowane buraczki - Dodatki obiadowe - W kuchni i ogrodzie - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU W kuchni i ogrodzie Glazurowane buraczki (11.11.2014)Gęsina na Św. Marcina Zobacz więcej
zacisze kuchenne
zacisze kuchenne Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pierogi z kaszą jaglaną

Pierogi z kaszą jaglaną 5060

Przy okazji pierogowej soboty pod wezwaniem ruskich pierogów, pomyślałam, żeby zamiast ziemniaków użyć kaszy jaglanej. Jak potem sprawdziłam to nie byłam pierwsza z tym pomysłem ,a pierogi wpisane są Zobacz więcej
Warsztaty: kuchnia polska z Lidlem i Karolem Okrasą | | Bezglutenowe Kuchenne Wariacje Skip to content Szukaj: Bezglutenowe Kuchenne Wariacje Kulinarny blog z bezglutenowymi przepisami na potrawy Zobacz więcej
SMAKI I NIESMAKI
SMAKI I NIESMAKI Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
PIEROGI RUSKIE

PIEROGI RUSKIE 3198

cytat "PIEROGI RUSKIE Wtorek to dzień, kiedy mój syn – połączenie Magdy Gessler z Okrasą i Makłowiczem – ma w szkole praktyki, na których właśnie uczył się robienia ruskich pierogów, a co się z tym Zobacz więcej
Pikantny łosoś na pergaminie | degusto – przepisy smaczne i proste degusto – przepisy smaczne i proste Start Śniadania Obiady Przekąski Desery Świąteczne Pampuchy, parowańce, buchty na parze Pikantny Zobacz więcej