piza

Smakołyki z kuchni
Piza

Piza 42

udałyśmy się do małej "kawiarni" w której kupiłyśmy po kawałku pizzy. By nie tracić czasu naszecząstki pizzywzięłyśmy w swoje dłonie i poszłyśmy dalej zwiedzać. Sklepów z regionalnymi produktami w Zobacz więcej
Piza, miasto leży nad rzeką Arno w niedalekiej odległości od Morza Liguryjskiego. Pole Cudów (Campo dei Miracol), tutaj są trzy budowle: Baptysterium, Katedra i dzwonnica katedralna czyli Krzywa Zobacz więcej
Liw ka
Liw ka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
DOLCEMENTE MACCHIATA
Piza od kuchni :)

Piza od kuchni :) 67

Ostatnio miałam okazję być w Pizie we Włoszech. Co prawda były to tylko 4 dni, ale jakże bogate w smaki. Nie dość, że objadłam chyba wszystkie pasticcerie (cukiernie) w mieście :D to nie obyło się bez Zobacz więcej
na skałach. Piza Wenecja San Gimignano-poranne śniadanie na ławce w parku. - Florencja w południe. Katedra Santa Maria del Fiore. Widok z katedralnej dzwonnicy. Follow my blog with bloglovin! Zobacz więcej
laleczka20
laleczka20 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
rozowakuchnia
Pizza na kolorowo

Pizza na kolorowo 71

.Polałam ketchupem ziołowym i posypałam przyprawą do pizzy posypałam szynką i pieczarkami a na końcu dałam szczypiorek Piza piekła sis 15 minut dopiero wtedy położyłam ser i trzymałam do Zobacz więcej
i zdecydowanie wnosi śródziemnomorską nutę do kuchni. Naprawdę bardzo ją lubię dodawać głównie do prostych dań, gdzie oliwę trzeba poczuć. Pysznie smakuje z samym chlebem - nawyk nabyty przeze mnie Zobacz więcej
Spezia. Zatrzymalismy się w La Spezia i stamtąd pociągiem lub miejskim autobusem podróżowałam pomiędzy tymi pięknymi miasteczkami. Portovenere Vernazza Terasowe uprawy w Cinque Terre Widok na Zobacz więcej
, Piza, Florencja przewodniczki były genialne i nie ograniczały swoich opowieści do podania nam dat i wskazania budynków :p Wiele Polek, które wyjechały za lubym do Włoch współpracuje jako Zobacz więcej
martysia110
martysia110 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Emkaablog
#115 Mini naleśniczki !

#115 Mini naleśniczki !  74

Hej ! No i mamy nowy miesiąc. Sierpień przyszedł niesamowicie szybko i aż ciężko uwierzyć, że połowa wakacji za nami. Za dwa tygodnie wyjeżdżam do Włoch i już nie mogę się doczekać. Kocham ten kraj i Zobacz więcej
człowiek chłodną jesienią... 2) Podróż samolotem - czy to normalne, żeby duża, okrągła Pyza latała w przestworzach ? Samolot to nie jest mój ukochany środek transportu 3) Człowiek przyjeżdża, Zobacz więcej
Ania
Ania Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Bajkorada
Wakacje z dziećmi - Toskania

Wakacje z dziećmi - Toskania 83

będą lody" do "następna będzie fontanna" - wtedy ze zwiedzania wszystkie strony są zadowolone Piza i krzywa wieża - troszkę się rozczarowaliśmy, że nie ma możliwości wejścia na samą wieżę (trzeba Zobacz więcej
główny składnik wiejskiego pożywienia. A że sól była bardzo droga, zmuszeni byli ograniczać jej używanie. Piza bowiem nałożyła wysoki podatek na sól, zmuszając Florentczyków do wyrabiania mdłego Zobacz więcej
przez miasteczko Siena. Wielu uważa ją za małą Florencję. Nie wiem, czy to prawda, bo do tego miejsca nie udało mi się dotrzeć. Nie mniej jednak miasteczko okazało się urocze i typowo włoskie. Krzywa Zobacz więcej
) wyruszyliśmy dalej zwiedzać ten malowniczy region Włoch. Kolejnym przystankiem była oczywiście Piza! I tutaj obowiązkowo trzeba było zrobić sobie zdjęcie podpierając krzywą wieżę Wycieczka po tym Zobacz więcej
„Pod słońcem Toskanii” ten rejon Włoch jawi się nam niczymZiemia Obiecana, gdzie można odnowić stary dom, poznać przystojnego Włocha i żyć długo i szczęśliwie. Ijeść. Dużo i bez opamiętania. W tej Zobacz więcej
nie zdziwicie się, kiedy napiszę, że naszym celem wcale nie było podtrzymywanie wieży. Jak to my, znaleźliśmy ogród z bardzo ciekawą historią i tam ukryliśmy się przed wszędobylskimi selfie stickami. Zobacz więcej
hard to stretch the dough (should be easy). Do the same with the second dough half. * re wheat flour for pizza: should be the exact flour type otherwise it won't work out; ask at the groceries :) Zobacz więcej
to it) - you could flour your hands or grease them with oil if it's hard to stretch the dough (should be easy). Do the same with the second dough half. * re wheat flour for pizza: should be the exact Zobacz więcej
lekcji gotowania. W takie krajobrazy mogłabym się wpatrywać godzinami Toskania to nie tylko duże miasta o światowej sławie, jak Florencja, Siena i Piza, także setki małych, urokliwych miasteczek Zobacz więcej
, inne powaliły z nóg :) Wzrokowcy powinni poniżej zadowolić się podróżą w formie zdjęć, a zainteresowanych Toskanią odsyłam do lektury. Przy każdym miejscu, które odwiedziliśmy zostawiłam kilka słów Zobacz więcej