pływająca wyspa

-4 os.- 6 jajek 170 gr. cukru 500 ml mleka 3,2% laska wanilii 4 łyżki syropu z płatków róży Pływająca Wyspato wyjątkowy deser, który swoją lekkością i aromatem zaskakuje i rozczula. Deser jet bardzo Zobacz więcej
Słodka Babeczka
Słodka Babeczka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
KulinarnePrzeboje.pl

Sos tysiąca wysp 88

Sos tysiąca wysp – (ang.: Thousand Island dressing) – to popularny sos do sałatek i kanapek, którego podstawowym składnikiem jest majonez i ketchup. Nam osobiście pasuje do wszystkiego – jest idealny Zobacz więcej
ggosiaa212121
ggosiaa212121 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
szpileczkiibabeczki

Sos tysiąca wysp 65

Sos tysiąca wysp 3 łyżki majonezu, 3 łyżki ketchupu, 3 łyżki śmietany 18%, 1 czubata łyżeczka musztardy chrzanowej, ząbek czosnku, sól i pieprz do smaku, ostra papryka wg uznania, 1 łyżeczka pieprzu Zobacz więcej
Mariola
Mariola Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarne fantazje Marioli
RODOS - GRECKA WYSPA

RODOS - GRECKA WYSPA 36

Rodos to piękna Grecka wyspa na której miałam przyjemność wypoczywać. Jest urokliwa, pełno kwiatów, piękne morze i góry. Najwięcej turystów przyjeżdża na Rodos wczasie wakacji -trudno wtedy znaleźć Zobacz więcej
Wizyty na wyspie Vágar nie da się pominąć jeśli wybieramy się na Wyspy Owcze drogą lotniczą, bowiem znajduje się na niej jedyne międzynarodowe lotnisko na Farojach. Co ciekawe, lotnisko na Vágar jest Zobacz więcej
Burano to mała wyspa w okolicach Wenecji, która słynie na cały świat z pięknie kolorowych domów. Zapraszam Was także do przeczytania całego postu o tym co zwiedzać w Wenecji, tam także garść Zobacz więcej
dietabezmleka
dietabezmleka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dieta bez mleka
Domowy sos tysiąca wysp

Domowy sos tysiąca wysp 115

W kupowanych w sklepach sosach i dodatkach do potraw często natknąć się możemy na mleko. Jednak nic straconego! W zaciszu własnej kuchni możemy w zaledwie 3 minuty przygotować pyszny sos tysiąca wysp. Zobacz więcej
Neiven
Neiven Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Przepisy z podróży
Wyspy Owcze. Mykines

Wyspy Owcze. Mykines 11

Mykines jest najbardziej na zachód wysuniętą wyspą archipelagu Wysp Owczych. Oferuje ona piękne szlaki górskie i jest ptasim rajem, gdyż wysokie klify skalne i zielone zbocza górskie zamieszkują Zobacz więcej
Gosz
Gosz Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cook and Travel
Wyspa Mainau - Jezioro Bodeńskie

Wyspa Mainau - Jezioro Bodeńskie 21

Gdyby ktoś choćby 2 lata temu spytał mnie, czy będę kiedykolwiek mieszkała na terenie Niemiec, pomyślałabym, że żartuje. Niemcy - kraj, przez który całe życie przejeżdżałam przynajmniej raz w roku i Zobacz więcej
Na samym południu wyspy Streymoy, na której znajduje się farerska stolica (Tórshavn), leży również osada Kirkjubøur będąca najważniejszym historycznym miejscem na Wyspach Owczych. W okresie Zobacz więcej
Neiven
Neiven Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Przepisy z podróży
Wyspy Owcze. Tórshavn

Wyspy Owcze. Tórshavn 18

Lot z Bergen na Wyspy Owcze to zaledwie godzina i kwadrans spędzony w powietrzu, ale gdy pierwsze z wysp archipelagu pojawiają się gdzieś w oddali szybko można dostrzec, że praktycznie każda z nich ma Zobacz więcej
Bardzo często zostają mi surowe białka, zazwyczaj je mrożę, jednak w końcu i tak muszę je do czegoś wykorzystać:) Najczęściej są to bezy. Tym razem jednak przygotowałam je troszkę inaczej i w Zobacz więcej
Na te wakacje czekałam bardzo długo. Już od czerwca cierpliwie odliczałam dni. W tym roku na miejsce docelowe wybraliśmy polskie morze, a dokładnie Wyspę Sobieszewską. Cicha, spokojna okolica, blisko Zobacz więcej
Fot. Kap ArkonaChcieliśmy pojechać z rowerami do Kopenhagi, a potem mostem do Szwecji. Nie mieliśmy żadnych planów. Zrobiliśmy jedynie przegląd hoteli, gdzie moglibyśmy się zatrzymać na nocleg. Pokoje Zobacz więcej
Pamiętacie smak deseru "owocowa wyspa"? Połączenie jogurtu naturalnego z lekko waniliowym smakiem a na dnie pyszny mus z dowolnych owoców? Postanowiłam dziś przedstawić Wam domową wersję tego Zobacz więcej
przepisybetty
przepisybetty Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Betty gotuje

Sos tysiąca wysp 405

Sos tysiąca wysp – BettyGotuje Dołącz do mnie: Facebook Google+ Strona główna O mnie Polityka prywatności Współpraca Kontakt Zaloguj się Zarejestruj się Sosy Przepis dodała Betty - 11 kwietnia 2017 Zobacz więcej
Wyraczynka
Wyraczynka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia z wyrakiem

Sos tysiąca wysp 160

Dziś klasyk. Nazwa sosu pochodzi od nazwy regionu Tysiąca Wysp, tj. łańcucha wysp na Rzece Św. Wawrzyńca na pograniczu USA i Kanady. Sos zatem, wbrew mniemaniu wielu osób, nie ma za wiele wspólnego z Zobacz więcej
Wyspaliśmy się dzisiaj na całego... pobudka o 5:00 :-) Śniadanie, po którym zostawiliśmy bagaże w depozycie, a sami ruszyliśmy na wyspy Uros. Właściwie nie sami, bo z grupą ok. 30 turystów. Samotna Zobacz więcej
Ile Flottante au Caramel Les fêtes de Pâques sont là et c'est un prétexte juste parfait pour gâter avec des douceurs soi-même ainsi que nos proches. J'aimerais vous présenter aujourd'hui un dessert Zobacz więcej
Hej! Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem, aby zrobić sos Tysiąca Wysp. Sama nazwa już zachęca, żeby spróbować tego specjału, lecz tak się dziwnie składało, że ciągle odkładałam na później. Na Zobacz więcej