pocztówki z kuchni

Pocztówki trójmiejskie

Pocztówki trójmiejskie 13

Gdzie spędzaliście wakacje jako dzieci? Pod gruszą, np. u babci, w górach, nad morzem? Ponieważ byłam chorowita, rodzice uważali, że powinnam przynajmniej 2 tygodnie w roku wdychać jod, czyli kopać Zobacz więcej
Sos z prawdziwków - kuchnia podkarpacka Sos z prawdziwków to prawdopodobnie najprostsze i najsmaczniejsze danie z grzybów nie tylko w kuchni podkarpackiej, ale w kuchni polskiej. Sos składa się z Zobacz więcej
Pozazdrościłam Francuzom ich kurczaka z kasztanami i postanowiłam zrobić danie inspirowane ich kuchnią. Na kasztany z mojej prywatnej uprawy przyjdzie czekać jeszcze wiele lat, jeśli w ogóle Zobacz więcej
Choć za Gordonem Ramsay’em jakoś specjalnie nie przepadam to jedno muszę przyznać – jest świetnym kucharzem i naprawdę zna się na rzeczy. Krem z pieczonych pomidorów to kolejna przetestowana przeze Zobacz więcej
Kotlety z fasoli - kuchnia podkarpacka Kotlety z fasoli to propozycja dla tych, którzy lubią czasem warzywami zastąpić mięso. Miękkie i delikatne kotleciki najlepiej smakują podane z ziemniakami i Zobacz więcej
Pocztówki z Austrii 2011

Pocztówki z Austrii 2011 215

O Austrii pisałam na blogu wielokrotnie. W tym roku we wrześniu znów wyrwaliśmy się na kilka dni w Alpy. W ramach niespodzianek przeżyliśmy, obok letnich temperatur (do 30 st. w słońcu)... silny opad Zobacz więcej
alisz`
alisz` Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kuchnia alisz
pocztówki z bułgarskich wakacji

pocztówki z bułgarskich wakacji 209

Do Bułgarii zawitałam na wakacje już po raz czwarty. Podbiła moje serce serdecznością, przepysznym jedzeniem i... cenami. Bo co mi po przysmakach innych wakacyjnych kierunków, skoro portfel nie Zobacz więcej
Pocztówki z Cancale

Pocztówki z Cancale 68

Kto z Was czytał mój powakacyjny wpis sprzed dwóch lat ten wie, po co jechać do Cancale. A jeżeli ktoś z Was tam był, wie tym bardziej, że warto. O szczegóły dopytywała się kilka dni temu - przed Zobacz więcej
Pocztówki z Nowej Anglii

Pocztówki z Nowej Anglii 103

Pierwszym miejscem (poza Nowym Jorkiem), do którego wiedzieliśmy, że pojedziemy w Stanach, było Maine. Dlatego pierwszym pytaniem, jakie usłyszałam podczas rozmowy wizowej było krótkie a treściwe: „ Zobacz więcej
Dawno w mojej kuchni nie było ciasta francuskiego. Przez jakiś czas o nim po prostu zapomniałam. I tak ostatnio myśląc co ciekawego, innego przygotować na kolację dla mojej rodzinki przypomniałam Zobacz więcej
Pocztówki z Jastarni

Pocztówki z Jastarni 31

Nietrudno było zaszczepić we mnie upodobanie do tego miejsca nad Bałtykiem. Rafał, jako dziecko spędzał tu prawie każde swoje wakacje, tutaj pojechaliśmy na pierwsze - nasze wspólne i tutaj na Zobacz więcej
pocztówki z Gdańska

pocztówki z Gdańska 13

Wracam do pisania bloga. Musiałam jeszcze raz przemyśleć o czym i w jaki sposób chcę pisać. Przez ten czas nie przestałam jednak gotować i robić zdjęcia. Oto krótka fotorelacja z piątkowego wypadu do Zobacz więcej
Pocztówki z Warszawy

Pocztówki z Warszawy 35

Niedawno służbowo odwiedziłam stolicę. Byłam tam kilka godzin i głównie w pracy, ale zdążyłam zrobić dla Was kilka fotek. Z Warszawą jest tak, że im bardziej poznaję to miasto tym bardziej mi się Zobacz więcej
Pocztówki z Władysławowa #1

Pocztówki z Władysławowa #1 32

Tak się zdarzyło, że nie dla nas majówkowe wyjazdy, za to odkryliśmy długi weekendy w czerwcu:) Wyjazd w tym terminie ma wiele zalet. Po pierwsze jest o wiele cieplej, pogoda też w ostanim czasie Zobacz więcej
Vigelandsparken (Park Vigelanda) to największy park miejski w Oslo i jedna z najczęściej odwiedzanych atrakcji w Norwegii. Dla mnie jest to miejsce, do którego wracam prawie regularnie od 2009 roku Zobacz więcej
Pocztówki z Władysławowa #3

Pocztówki z Władysławowa #3 28

Ostatnia część fotek z Władysławowa. Tym razem piekna plaża. A Wy lubicie Polskie morze? Miłego oglądania: Zobacz więcej
Pocztówki z Sandomierza...

Pocztówki z Sandomierza... 57

.. stały się nieodłączną częścią Wyprawy Tropem Sera. Każda podróż, ktorej celem głównym jest jedzenie, niesie ze sobą obietnicę czegoś wiecej. Urokliwość leżącego na siedmiu wzgórzach Małego Rzymu tą Zobacz więcej
silkdressdiet
silkdressdiet Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Hawaje. Pocztówki z Kony!

Hawaje. Pocztówki z Kony! 14

Dziś wskoczyłam w swoje polskie havaianas, uzbroiłam się w szkło 24-70 mm, światło 2.8, zabezpieczyłam wodę na drogę i jako ten Koziołek Matołek wyruszyłam na poszukiwanie swojego hawajskiego Zobacz więcej
Pocztówki z Władysławowa #2

Pocztówki z Władysławowa #2 32

Dziś ciąg dalszy wspomnień z naszego krótkiego wyjazdu nad morze. Tym razem przedstawiam Wam piękny zachód słońca. Uwielbiam robić pocztówkowe zdjęcia i w najbliższych dniach tych pocztówek będziecie Zobacz więcej
na początek mój pierwszy wyczekany Pad Thai; wprost uwielbiam naczytałam się wiele o nim i zwykle przygotowywałam go zgodnie z moją fantazją, co jak się okazało jest bardzo tajskie bo tam kuchnia jest Zobacz więcej