Przepis na pocztówki z kuchni

milka1204
milka1204 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pszczółkowe gotowanie
Wakacyjna pocztówka

Wakacyjna pocztówka 269

« Smak kuchni żuławskiej Wakacyjna pocztówka Wreszczcie zasłużony odpoczynek i duża dawka słońca, wody i piasku :) Pozdrawiam wakacyjnie :) czwartek, 04 sierpnia 2011, milka1204 Zobacz więcej
Make Cooking Easier Toggle navigation Start Przepisy Dla dzieci Na kolację Na obiad Na słodko Na śniadanie Przekąski W ciąży Książka Archiwum O mnie Kontakt Make Cooking Easier > Podróże > Zobacz więcej
Dawno w mojej kuchni nie było ciasta francuskiego. Przez jakiś czas o nim po prostu zapomniałam. I tak ostatnio myśląc co ciekawego, innego przygotować na kolację dla mojej rodzinki przypomniałam Zobacz więcej
Pamiętacie ubiegłoroczne „Walentynkowe maślane ciasteczka”? Pięknie wychodzą z wykorzystaniem czerwonego barwnika, ale są czasem sytuacje, w których lepiej unikać tego typu substancji. Z tego właśnie Zobacz więcej
boregi
boregi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Licencja na gotowanie
Pocztówka z kraju banicy..

Pocztówka z kraju banicy.. 96

Pocztówka z kraju banicy.. ENGLISH VERSION Podróże są świetną okazją do zdobycia nowych doświadczeń kulinarnych. Jadąc do Bułgarii wiedzieliśmy, że sporo w jej kuchni wpływów tureckich, więc Zobacz więcej
Wydawnictwo: Egmont Data wydania: 2013Format : KsiążkaIlość stron: 143Półka: posiadamDo kupienia: Gandalf, Merlin W głębi duszy każdy z nas jest nastolatkiem i dzieckiem, którym pozostanie do końca Zobacz więcej
Katalina
Katalina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarne delicje
Moje pasje-pocztówki

Moje pasje-pocztówki 29

Jedną z moich wielkich pasji jest zbieranie pocztówek i korespondencja tradycyjna. W czasach szkolnych, kiedy to komórka była niczym więcej niż pomieszczeniem na różne rupiecie:), pisało się listy i Zobacz więcej
Od razu mówię. To ciekawostka. Dla kulinarnych kaskaderów, których stan własnych arterii obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg. Miałem tego okazję spróbować. Pierwszy kęs oszałamia. W głowie huczą Zobacz więcej
kochatka
kochatka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ja tu gotuję
Pocztówka z wakacji

Pocztówka z wakacji 53

Ewa21 sierpnia 2012 10:05 (oprócz jedzenia;)) Lubię takie pocztówki z wakacji:) Pozdrawiam:) OdpowiedzUsuń Zobacz więcej
Cześć =) Dziś chciałbym pokazać pocztówkę z jeleniem, którą Agnieszka wysłała mi z wakacji w stanie Michigan =) Zobacz więcej
Goaa
Goaa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
jedz i smakuj
Świąteczna pocztówka

Świąteczna pocztówka 21

jedz i smakuj: Świąteczna pocztówka jedz i smakuj Zapraszam wszystkich smakoszy:) czwartek, 24 grudnia 2015 Świąteczna pocztówka Specjalnie dla Was wraz z życzeniami zdrowych i smacznych Świąt Bożego Zobacz więcej
renata_targosz
renata_targosz Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ArtKulinaria
Pocztówki z Jastarni

Pocztówki z Jastarni 31

Nietrudno było zaszczepić we mnie upodobanie do tego miejsca nad Bałtykiem. Rafał, jako dziecko spędzał tu prawie każde swoje wakacje, tutaj pojechaliśmy na pierwsze - nasze wspólne i tutaj na Zobacz więcej
« Dobry PIT nie jest zły Weekendowe pocztówki - część I Weekend minął bardzo przyjemnie i rodzinnie. Świętowaliśmy, dużo spacerowaliśmy, a pogoda była jak na zamówienie. Jutro ciąg dalszy moich Zobacz więcej
Jeśli ktoś nie wie, jak MA wyglądać jajko sadzone - podgląd na pocztówce. A zatem: białko ścięte, żółtko jak najbardziej surowe! I tego się proszę trzymać! Zobacz więcej
akatka
akatka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Bez Kitu
Pocztówka z Rzymu.

Pocztówka z Rzymu. 29

Pierwsza pocztówka z Rzymu. To jest dolce vita! Dziś już jestem w Krakowie, zagrzebana w pracy, zagrzebana w magisterce. Zagrzebana w dziesiątkach rzeczy, o których dziś wieczorem myśleć nie Zobacz więcej
Mika L.
Mika L. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Na Grabinie
Pocztówka :)

Pocztówka :) 70

Długo zastanawiałam się nad tym jak zatrzymać chwile, które są dla mnie ważne i cenne. Obok tych, które zapisuję i ofiaruję kiedyś mojej Córce, postanowiłam zachować także te, które wiążą się z moją Zobacz więcej
alaska
alaska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
alaska mlaska
Moja kuchnia

Moja kuchnia 173

Ta-dam! Oto moja kuchnia :) Powstała latem 2011 roku, czyli użytkujemy ją już 3 lata. W 90% złożyłam ją sama i nie mam tu na myśli tylko skręcenia szafek, ale... wszystko. Od pomiarów, projektu i Zobacz więcej
renata_targosz
renata_targosz Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ArtKulinaria
Pocztówki z Cancale

Pocztówki z Cancale 68

Kto z Was czytał mój powakacyjny wpis sprzed dwóch lat ten wie, po co jechać do Cancale. A jeżeli ktoś z Was tam był, wie tym bardziej, że warto. O szczegóły dopytywała się kilka dni temu - przed Zobacz więcej
LeMoniada
LeMoniada Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pocztówki z Władysławowa #1

Pocztówki z Władysławowa #1 32

Tak się zdarzyło, że nie dla nas majówkowe wyjazdy, za to odkryliśmy długi weekendy w czerwcu:) Wyjazd w tym terminie ma wiele zalet. Po pierwsze jest o wiele cieplej, pogoda też w ostanim czasie Zobacz więcej
Liska
Liska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
White Plate
Kilka zdjęć z mojej kuchni

Kilka zdjęć z mojej kuchni 183

Zawsze lubię zaglądać do kuchni innych, postanowiłam więc pokazać Wam fragment mojej, w której nieustannie coś przestawiamy, chowamy, wynosimy, przepakowujemy. Mieszkamy w wynajętym mieszkaniu, nie Zobacz więcej