pogoda gdynia

Weekend zachwyca piękną pogodą. Powietrze pachnie wiosną, świat powoli budzi się do życia. Jest ciepło, więc zaliczyłam pierwszą kawę na balkonie. Co prawda, na sukienkę narzuciłam gruby sweter... ale Zobacz więcej
malinowyporanek
malinowyporanek Obserwuj blogaObserwujesz bloga
32.

32. 38

jeden była POGODA :P Co blog to ‘ale upał’, ‘pogoda nie daje odetchnąć’ itd. ;P A my mieliśmy pogodę fantastyczną, raz tylko padało i raz był upał nie do zniesienia. Gdynia w nocy powitała nas burzą, Zobacz więcej
Na drugie wakacje, tym razem planowane, wybrałam się nad morze. Zwiedziłam Gdynię, Gdańsk, Hel, Krynicę Morską i inne mniej znane miejsca. Spędziłam tam bardzo fajnie czas, a pogoda była rewelacyjna Zobacz więcej
Jutro już zaczynam wakacje! Jadę odwiedzić przyjaciółkę w Niemczech, potem jeden dzień na przepakowanie i kierunek Gdynia- Open’er. Pogoda raczej nie dotrzymuje kroku mojemu entuzjazmowi, ale mając Zobacz więcej
piekarnika). Podajemy jak lubimy, u nas jak widać:** /* Zdjęcie przedstawia halę rybną w jej szacie zimowej. Co ma się nijak do dzisiejszej pogody (Gdynia 25,5 stopni C), zatem jako że innego zdjęcia Zobacz więcej
otoczenie. Trasa : dom - Gdynia- Nadole - Bytów / tam spotkamy się z dziećmi / i w drodze powrotnej odwiedzimy jeszcze kuzynów w Legionowie. Bardzo cieszę się na ten wyjazd, szczególnie ze względu na Zobacz więcej
Kulinarne RW
Kulinarne RW Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kulinarne rzuty wolne
Fish me!

Fish me! 74

Ze względu na zawodowe obowiązki dosyć często jestem w Trójmieście, więc wczoraj postanowiłem skorzystać ze słonecznej, ale nie upalnej pogody i podjechałem na gdyński Skwer Kościuszki w celu Zobacz więcej
Restauracja Taj Mahal ul. Abrahama 86, Gdynia (wejście od ul. Władysława IV) W dniu, w którym wybrałam się do Taj Mahal, padał rzęsisty deszcz, a ja, nieprzystosowana do pogody, dygotałam z zimna w Zobacz więcej
– najlepsze do suszenia są borowiki, prawdziwki, koźlaki oraz podgrzybki, ale możesz suszyć również inne grzyby. My suszymy grzyby na kilka sposób i zależą one od pogody. Jeżeli mamy słoneczną i Zobacz więcej
// 7._rusinkova// 8.ramitodevioletas97// 9.karolina_hnat 0 Nawigacja wpisu Pomysł na śniadanie. Nasiona chia z sokiem z żurawiny i musem z mango Zobacz także Daily food diary 23 września 2012 Czytaj Zobacz więcej
się, by wszystko było perfekcyjnie i gdy wkłada się w to całe serce. chyba się udało. ani przez chwilę nie udawałam, że pogoda pokrzyżowała nam plany, ale wybrnęłyśmy z tej deszczowej kałuży, w Zobacz więcej
wino, wino nie zastąpi piwa – patrz barley wine. Nad piwem człowiek (piwowar) ma pełną kontrolę, a w przypadku wina trzeba zdać się na naturę (pogodę/sezon). TS: Co odróżnia piwa rzemieślnicze od Zobacz więcej
zaledwie 40 km od Gdańska. Nie wiele pamiętam z pobytu w Stegnie bo nic ciekawego nie było do zapamiętania. W ośrodku, w którym mieszkałam były serwowane posiłki ze względu na sporą odległość do Zobacz więcej
Trójmiasto. Miałam okazję odpoczywać nad morzem w ostatnim tygodniu wakacji. Pogoda nie była już taka upalna, to dla ciężarówki było bardzo istotne ;) Każdego dnia staraliśmy się pójść w jakieś nowe Zobacz więcej
tam od strony Kolibek (Gdynia-Orłowo) (była stajnia) – tam można zaparkować samochód, przy starej szklarni jest też specjalne miejsce dla psów gdzie można z nimi trenować. Z tego miejsca są Zobacz więcej
bilet z przesiadką w Monachium (od czerwca wystartowałonowe połączenie, bilet można kupić już od dwustu złotych w dwie strony), sprawdziłam prognozę pogody na najbliższe dni i spakowałam walizkę. Zobacz więcej
stronie doliny, teraz wyjedziemy kolejką na południową.W stronę stacji... 5 dni temu Mia cucina Kruche babeczki z budyniem - *Kto nie zna kruchych babeczek z budyniem? To klasyka, która nigdy się nie Zobacz więcej