potrawy wloskie

{{headerMessage}}
. Niektóre niezwykle charakterystyczne inne bardzo uniwersalne.Wszystkie uwielbiane :) Każdy rodzaj dania będzie mile widziany - od przystawek po desery. nie dodajemy wpisów archiwalnych każdy Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Scaloppine al limone to danie, ktore serwuja chyba wszystkie restauracje wloskie. Potrawa lagodna w smaku. Bardzo latwa i szybka do wykonania w domu. Klasycznie robi sieje z bardzo mlodej wolowiny Zobacz więcej
{{headerMessage}}
dwie rozne gatunkowo potrawy najczesciej jest to ryba ,a potem mieso--,a to dlatego,by zneutralizowac smak w ustach. Sorbetto -,jest ponadto wspaniala alternatywa dla lodow,poniewaz w jej sklad Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Uwielbiam wloskie nazwy potraw :))) Jakos zawsze mi sie wydaje, ze pasta brzmi o niebo lepiej niz makaron - choc maccheroni to tez pasta ;) - amelanzane lepiej niz baklazan... Z reszta, baklazany Zobacz więcej
przysmakikarolki
przysmakikarolki Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Przysmaki Karolki
Tort tiramisu

Tort tiramisu 537

0
{{headerMessage}}
takie sa wloskie smaki, najlepsze, nieskomplikowane. Zapraszam. Tort tiramisu Biszkopt tradycyjnie upieklam ze sprawdzonego juz nie raz przepisu, nie dodalam jedynie kakao. skladniki na krem: 750ml Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Makaronowa propozycja obiadowa, nieco ostra, ale jak ktos lubi takie pikantne potrawy, z pewnoscia bedzie uatysfakcjonowany. Latwe i szybkie w przygotowaniu, polecam nie tylko zapracowanym. przepis z Zobacz więcej
{{headerMessage}}
wloskiego stolu "mozzarella"-swieza i pachnaca mlekiem-rozplywala sie w ustach Mamy tu grilowany baklazan z oliwa -bylo wiele innych potraw i wszystko b.smaczne. Zerkamy teraz na otoczenie domu Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Szwajcarii i Francji-tu duza role odgrywaja warzywa,poludnie to Bawaria gdzie jada sie tlusciej.Znajdziemy tez wplywy wloskie,greckie,hiszpanskie,tureckie i dalekowschodnie. Wspolczesni Niemcy znani Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Znowu spotkałyśmy się z Gosią z Mlecznej Krowy, aby wspólnie coś ugotować. Tak po prawdzie, to spotykamy się bardzo często i gotujemy - jednak większość naszych potraw nie trafia na blogi ponieważ Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Krolowa mojego pesto byla pokrzywa-od pewnego czasu dodaje ja do potraw,jak sie dodaje pietruszke,oczywiscie nie sama,z innymi ziolami. Tak tez bylo w przypadku pesto- poza pokrzywa Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Sesja egzaminacyjna to taki specyficzny czas, w ktorym od nauki potrafi odciagnac mnie doslownie wszystko. Nagle trzeba zrobic porzadek w szafkach, umyc okna i pomalowac paznokcie. No i oczywiscie Zobacz więcej
majka
majka Obserwuj blogaObserwujesz bloga
kalejdoskop kulinarny
Linguine avellinesi.

Linguine avellinesi. 125

1
{{headerMessage}}
To niesamowite jak gusta kulinarne zmieniaja sie podczas naszego zycia... Podobno co 7 lat zmienia sie nasz smak czego ja jestem zywym przykladem :) Jeszcze do niedawna nie cierpialam pora, cebuli i Zobacz więcej
na oko
na oko Obserwuj blogaObserwujesz bloga
na oko
Kremowy sos z szałwią i parmezanem

Kremowy sos z szałwią i parmezanem 48

0
{{headerMessage}}
do wielu potraw; swietnie pasuje zarowno do miesa jak i do ryby, a sosom nadaje specyficznego smaku, tak zwanego peps'u ( pep to skrot od angielskiego slowa pepper, w zargonie kulinarnym oznacza to Zobacz więcej
{{headerMessage}}
KHEER. Desery kuchni indyjskiej charakteryzuja sie rowniez tym, ze robione sa glownie na bazie mleka lub masla. Sa to desery wysokokaloryczne. Przewaznie smazone lub maczane w syropie z cukru. Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Dzisiejsze risotto ma w swoim skladzie dwa skladniki : brokuly i salsiccia. Mianem "salsiccia" Wlosiokreslaja surowa kielbase zawierajaca oprocz miesa nasiona kopru wloskiego. Salsiccia z reguly Zobacz więcej
{{headerMessage}}
prosty w przygotowaniu, a smakuje niebiansko. Do potrawy potrzeba mieso z kurczaka, zmielone orzechy wloskie , troche cebulki i kwasnego przecieru z granatu, ktorego pewnie nie ma w Polsce… Robilam Zobacz więcej
Tasty Travel
Tasty Travel Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Our Tasty Travel
WŁOSKIE LODY…

WŁOSKIE LODY… 377

0
{{headerMessage}}
. Popularnestarożytnelody torównieżzamrożona woda z miodem. Przełomnastąpiłw ok 1500 roku we Florencji kiedy Bernardo Buontalenti zostal wynajety przezzamożnarodzinęde’ Medici do organizowania Zobacz więcej
{{headerMessage}}
. Moja bezgrzeszna rozpusta. Kocham życie, a to co w nim kocham to tworzyć pyszne, zdrowe, wartościowe potrawy. Inspiruj się i korzystaj do woli! A tymczasem życzę Ci pięknego i spełnionego dnia oraz Zobacz więcej
{{headerMessage}}
D'Acampo "Wloskie dania makaronowe". Goraco polecam :) I jeszcze slowo na temat wspomnianej ksiazki: "Gino D'Acampo przedstawia 100 smacznych dan makaronowych na kazda okazje. Uniwersalne, szybkie i Zobacz więcej
{{headerMessage}}
i moja głowa pozostaje we włoskich klimatach. Dlatego wpadłam na pomysł, aby zaprosić innych blogerów (oraz Czytelników) do wspólnej zabawy :) Na zakończenie lata stwórzmy wspólnie zbiór najbardziej Zobacz więcej