Przepis na potrawy z podróży

Smakalajzyt.pl
Smakalajzyt.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Smakalajzyt
Potrawy wigilijne

Potrawy wigilijne 2526

Potrawy wigilijne tradycyjne wigilijne dania z doskonałymi przepisami. Smakujemy nie tylko jedzenia! Kontakt Składniki Tu jedliśmy Przepisy Dania azjatyckie Dania główne Desery Dodatki Grill Makarony Zobacz więcej
"Mięsa. Najlepsze potrawy i marynaty". A. Manning Kiedy dostałam do zrecenzowania książkę „Mięsa najlepsze potrawy i marynaty” Anneki Manning bardzo się ucieszyłam, bo dobrych pomysłów na mięso nigdy Zobacz więcej
Facet i Kuchnia
Facet i Kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
FACET I KUCHNIA
Przepisy z podróży

Przepisy z podróży 30

Przepisy z podróży. Podróże to jedno z najwspanialszych doświadczeń, jakie może człowieka spotkać. To poznawanie nowych miejsc i odkrywanie nowych smaków. Nie ma jednego bez drugiego, dlatego przy Zobacz więcej
Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę Zobacz więcej
Metadieta
Metadieta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
METADIETA W PODRÓŻY

METADIETA W PODRÓŻY 91

Podróże kształcą i muszę przyznać, że ja w podróży uczę się najszybciej. Nie wiem, czy znaczenie ma to, że jestem wzrokowcem, węchowcem, słuchowcem i dotykowcem i nijak sama książkowa wiedza nie Zobacz więcej
"Kuchnia Świata - kulinarna podróż dookoła świata" to książka, którą chciałam Wam dziś zaprezentować. Usiądźcie więc wygodnie i wyruszmy razem w tą kulinarną podróż dookoła świata :-) Książka liczy Zobacz więcej
edith
edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pasja Smaku
Przyprawa do potraw z dyni

Przyprawa do potraw z dyni 50

Przyprawa do potraw z dyni - Pasja Smaku Strona główna O mnie W mediach Kontakt | Współpraca Toggle navigation Kuchnia Śniadania Przystawki Zupy Obiady Przetwory Sałatki Na słodko Alkohole Napoje Zobacz więcej
emilia
emilia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Turcja od kuchni
Podróż samochodem po Turcji

Podróż samochodem po Turcji 100

Bardzo lubię podróże samochodem, od dzieciństwa podróżowaliśmy z rodzicami po całej Polsce, teraz czas na moje dzieci i podróże po Turcji. Ze względu na to iż dzieci były małe zwiedzanie samochodem Zobacz więcej
Nie wychodząc z domu, zabrałam dzisiaj moją rodzinę w kulinarną podróż do Gruzji. Z zamiarem zrobienia chaczapuri nosiłam się odkąd obejrzałam odcinek programu "Smakuj świat z Pascalem", w którym Zobacz więcej
WITAJCIE:) Właśnie wróciłam z fantastycznejpodróżya to za sprawą prezentu od mojego Męża, który podarował mi bilet do świata pięknych widoków i pysznego jedzenia - piekną i klimatyczną książkę KOCHAM Zobacz więcej
Podróże kulinarne – konkurs Posted in Ciekawostki | 17 comments Czas na kolejny konkurs tym razem mogą brać w nim udział także Ci, którym się wydaje, że nie potrafią gotować oraz Ci co nie lubią tego Zobacz więcej
są potrawy do których trzeba dorosnąć. u nas to było na pewno curry. pierwszy sos ze słoika. o nie, to nie to! nie nasze smaki! potem curry mojego brata, nafaszerowane przywiezionymi właśnie z podróży Zobacz więcej
Wielogodzinna podróż z dzieckiem jest nie lada wyzwaniem! Myślimy o tym co zabrać, jak dziecko ubrać, gdzie zrobić przystanki, a bardzo często zapominamy o przekąskach. Później na prędce kupujemy Zobacz więcej
Nasi wspólni koledzy, z którymi przyjaźnimy się od lat spędzili trzeci raz z rzędu wakacje w Azji. Swoje przygody opisują na blogu podróżniczym Live a life, na który Was serdecznie zapraszamy :) Pod Zobacz więcej
Wietnam był pierwszym miejscem, gdzie spotkałam się z prawdziwą kuchnią azjatycką. Do dziś pamiętam ten intensywny zapach kolendry, głęboki aromat warzywnego bulionu. Moją pierwszą zupęPhơi ulubiony Zobacz więcej
Po Tajlandii, miałam jeszcze większą ochotę na zwiedzanie Azji, stąd kolejna była podróż do Pekinu. Wyszła całkiem przypadkiem, mogę w 100% powiedzieć, że nie była planowana. Szukając ciekawych ofert Zobacz więcej
Krytycy filmowi szufladkują ten obraz jako film kulinarny; food movie. Dla mnie to jednak bardziej film o tolerancji i akceptacji, a samo jedzenie i gotowanie jest niezwykle inspirującym dla widza Zobacz więcej
Podróż kulinarna – kuchnia wietnamska Posted in Ciekawostki | 5 comments Co wolicie – Lody z zielonego groszku, czy hot-doga? Zastanówcie się dokładnie jeszcze raz! Za chwilę okaże się, że wasze Zobacz więcej
Favorite Jeżeli właśnie zamierzasz coś zjeść, lepiejodłóż przeczytanie tego wpisu na później Trend, nazywany szumnie „Turystyką Kulinarną” w ostatnich latach przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Powoli w Zobacz więcej
Sama nie wiem co jest bardziej przyjemne:podróżowanie czy planowanie podroży? Uwielbiam wieczory spędzone nad mapami i przewodnikami, godziny poświęcone na poszukiwania w internecie ciekawych, wartych Zobacz więcej