pradze

ZOBACZ TAKŻE:

Witajcie Kochani! Troszeczkę mnie nie było na blogu, ale powoli wracam do aktywności zawodowej, sportowej i blogowej. Ostatnio miałam szczęście wypoczywać w stolicy Czech i szczerze mówiąc zakochałam Zobacz więcej
Choć od wyjazdu sporo czasu minęło, to ten post nie mógł zostać pominięty. Weekend w Pradze jest doskonałą opcją na szybki wypad poza nasze granice. Most Karola, wąskie uliczki, świetne czeskie piwo, Zobacz więcej
Jakiś czas temu zawiało mnie na Pragę-Północ, gdzie postanowiłam wypróbować specjały restauracjiBoska!Włoskana ul. Markowskiej 22 w Warszawie. Szczerze mówiąc nie przepadałam za tą stroną Wisły, Zobacz więcej
5 restauracji w Pradze, które warto odwiedzić Filter your search by Category : Tag : Date Category Kulinaria śniadania mistrzów coś na ząb smaczny obiad na dobry humor Podróże Paryż Praga Kreta Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Spacerkiem po Pradze

Spacerkiem po Pradze 49

Nie zaprowadzę Was na Hradczany Nie pójdziemy na Most Karola za to odwiedzimy inne fajne miejsca w Pradze. Zakładajcie wygodne buty i ruszamy. Z Karlina ruszamy na wzgórze Vitkov. Warto się tam Zobacz więcej
original coffee by mamacoffee bakeshop grand cafe orient cafe slavia Praga, przyjazd o godzinie 13.40, dowożą mnie na plac Wacława, jestembez mapy, zaczynam gubić się w czeskiej stolicy. Cel numer 1 Zobacz więcej
truskawkowepole
truskawkowepole Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Truskawkowe Pole
Wegetarianin w Pradze

Wegetarianin w Pradze 77

Wbrew pozorom stolica Czech nie jest aż tak niegościnnym dla wegetarian miejscem jak mogłoby się wydawać i oprócz słynnego smażonego sera z frytkami oferuje jeszcze kilka naprawdę ciekawych miejsc z Zobacz więcej
Na warszawskiej Pradze, niedaleko Konesera jest Skamiejka czyli polska Ławeczka. Mały, niepozorny lokalik z czterema stolikami. Pełno tu ozdób, pięknych samowarów, porcelanowych figurek, matrioszek. W Zobacz więcej
natalia.190
natalia.190 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My sweet path of life
Mój weekend w Pradze

Mój weekend w Pradze 75

Spontanicznie zaplanowany wypad do Pragi Tak nazwać by można moją podróż do stolicy Czech. Polski Bus, całkiem przystępna cena i w sobotę nad ranem szłyśmy już wzdłuż Wełtawy w stronę naszego hostelu Zobacz więcej
aluucha
aluucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nielad malutki
Dwie noce w Pradze...

Dwie noce w Pradze... 44

Mamy taki zwyczaj, że wszystkie monety wrzucamy do słoika. Wszystkie złotówkowe. A później wydajemy na wyjazdy. Z końcem roku, słoik "wyjazdowy" już się nie domykał. Musieliśmy go opróżnić! Tym razem, Zobacz więcej
Jeśli ktoś jest takim "zbieraczem" i amatorem staroci jak ja - klimat "ZAJĄCA W KAPUŚCIE" na warszawskiej Pradze przypadnie mu do gustu... i będzie chciał tam wziąż przesiadywać. Stara kamienica. Zobacz więcej
W niedzielę 3 kwietnia, razem z Asią z Fotografii Coolinarnej, miałam okazję organizować(i przy okazji również brać udział) w warsztatach fotografii kulinarnej dla blogerów codzisw.menu. Było chyba Zobacz więcej
centka
centka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cooking & eating
Pralina w Pradze

Pralina w Pradze 241

Tort Sachera słynny jest na świat cały. Wiadomo. A tort Praga znacie? No właśnie. A historia zasadnicza jest bardzo podobna. Co prawda nie hotel a restauracja to była, za to o bardzo wdzięcznej nazwie Zobacz więcej
Nareszcie udało mi się spełnić jedno z moich podróżniczych marzeń i w końcu dotarłam do Pragi. Było cudownie - bardzo ciekawie i smacznie, choć stanowczo za krótko, zbyt tłoczno i czasami też za Zobacz więcej
dodano: 30 Lipca 2013r. Zwiedzajc Prag nie marzyam nawet, e prcz czeskiej kuchni uda mi si sprbowa i tej francuskiej! Natykajc si na francuski targ od razu rzuciam si w potok stoisk z owocami morza, Zobacz więcej
Jak niektórzy z Facebooka już dobrze wiedzą, ostatni weekend spędziłam za granicą. Byłam w Norymberdze i Pradze na świątecznych Jarmarkach. Wybrałam się tam głównie z powodu wycieczki egzaminacyjnej, Zobacz więcej
Baba z lasu
Baba z lasu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zwariowany dzień w Pradze

Zwariowany dzień w Pradze 94

Oj tak, zwariowany dzień. Dużo dzisiaj połaziliśmy, teraz mamy małą przerwę, po przygodzie jaką zgotował mi K. Zostawił mnie samą (tudzież wsiadł w nie ten tramwaj co powinien) w obcym mieście, bez Zobacz więcej
Niepozorna okolica, pobliskie sąsiedztwo Urzędu Skarbowego na Pradze, zaraz obok remont i nieudolny pan remontowiec, starający się wyskrobać z wymazanej zaprawą elewacji poprzedni wzór. Kilka kroków Zobacz więcej
Wpis pierwotnie pojawił się na portalu streetfoodpolska.pl Po ostatnichprzygodach z burgerami, tym razem postanowiłem przedstawić wam miejsce, w którym jem od kilku dobrych lat i właściwie w 99% Zobacz więcej
Domowe Wypieki
Domowe Wypieki Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Co zjeść w Pradze?

Co zjeść w Pradze? 30

"W weekend majowy wybrałyśmy się w kulinarną podróż po Pradze. Przed wyjazdem wybrałyśmy 10 najlepszych kawiarni, które musiałyśmy zobaczyć w czasie pobytu. Z racji ograniczonego czasu zdołałyśmy Zobacz więcej