Przepis na pradze

Domowe Wypieki Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Co zjeść w Pradze?

Co zjeść w Pradze? 31

"W weekend majowy wybrałyśmy się w kulinarną podróż po Pradze. Przed wyjazdem wybrałyśmy 10 najlepszych kawiarni, które musiałyśmy zobaczyć w czasie pobytu. Z racji ograniczonego czasu zdołałyśmy Zobacz więcej
truskawkowepole
truskawkowepole Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Truskawkowe Pole
Wegetarianin w Pradze

Wegetarianin w Pradze 78

Wbrew pozorom stolica Czech nie jest aż tak niegościnnym dla wegetarian miejscem jak mogłoby się wydawać i oprócz słynnego smażonego sera z frytkami oferuje jeszcze kilka naprawdę ciekawych miejsc z Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Spacerkiem po Pradze

Spacerkiem po Pradze 50

Nie zaprowadzę Was na Hradczany Nie pójdziemy na Most Karola za to odwiedzimy inne fajne miejsca w Pradze. Zakładajcie wygodne buty i ruszamy. Z Karlina ruszamy na wzgórze Vitkov. Warto się tam Zobacz więcej
Dziś zapraszam moich Czytelników na wpis o kolejnym lokalu w czeskiej Pradze, w którym warto zjeść. Jak wspominałam poprzednio nasze tegoroczne wakacje spędziliśmy w czeskiej Pradze. Było dużo Zobacz więcej
Tegoroczny urlop spędziliśmy w czeskiej Pradze. W najbliższym czasie pojawią się na blogu posty, w których opowiem Wam co warto zobaczyć i zwiedzić w tym przepięknym mieście. Dziś natomiast zapraszam Zobacz więcej
Na warszawskiej Pradze, niedaleko Konesera jest Skamiejka czyli polska Ławeczka. Mały, niepozorny lokalik z czterema stolikami. Pełno tu ozdób, pięknych samowarów, porcelanowych figurek, matrioszek. W Zobacz więcej
aluucha
aluucha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nielad malutki
Dwie noce w Pradze...

Dwie noce w Pradze... 47

Mamy taki zwyczaj, że wszystkie monety wrzucamy do słoika. Wszystkie złotówkowe. A później wydajemy na wyjazdy. Z końcem roku, słoik "wyjazdowy" już się nie domykał. Musieliśmy go opróżnić! Tym razem, Zobacz więcej
Choć od wyjazdu sporo czasu minęło, to ten post nie mógł zostać pominięty. Weekend w Pradze jest doskonałą opcją na szybki wypad poza nasze granice. Most Karola, wąskie uliczki, świetne czeskie piwo, Zobacz więcej
natalia.190
natalia.190 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My sweet path of life
Mój weekend w Pradze

Mój weekend w Pradze 78

Spontanicznie zaplanowany wypad do Pragi Tak nazwać by można moją podróż do stolicy Czech. Polski Bus, całkiem przystępna cena i w sobotę nad ranem szłyśmy już wzdłuż Wełtawy w stronę naszego hostelu Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jesienny weekend w czeskiej Pradze

Jesienny weekend w czeskiej Pradze 35

Jesienny weekend w czeskiej Pradze - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Zobacz więcej
Jeśli ktoś jest takim "zbieraczem" i amatorem staroci jak ja - klimat "ZAJĄCA W KAPUŚCIE" na warszawskiej Pradze przypadnie mu do gustu... i będzie chciał tam wziąż przesiadywać. Stara kamienica. Zobacz więcej
Witajcie Kochani! Troszeczkę mnie nie było na blogu, ale powoli wracam do aktywności zawodowej, sportowej i blogowej. Ostatnio miałam szczęście wypoczywać w stolicy Czech i szczerze mówiąc zakochałam Zobacz więcej
5 restauracji w Pradze, które warto odwiedzić Filter your search by Category : Tag : Date Category Kulinaria śniadania mistrzów coś na ząb smaczny obiad na dobry humor Podróże Paryż Praga Kreta Zobacz więcej
Jakiś czas temu zawiało mnie na Pragę-Północ, gdzie postanowiłam wypróbować specjały restauracjiBoska!Włoskana ul. Markowskiej 22 w Warszawie. Szczerze mówiąc nie przepadałam za tą stroną Wisły, Zobacz więcej
original coffee by mamacoffee bakeshop grand cafe orient cafe slavia Praga, przyjazd o godzinie 13.40, dowożą mnie na plac Wacława, jestembez mapy, zaczynam gubić się w czeskiej stolicy. Cel numer 1 Zobacz więcej
Jak niektórzy z Facebooka już dobrze wiedzą, ostatni weekend spędziłam za granicą. Byłam w Norymberdze i Pradze na świątecznych Jarmarkach. Wybrałam się tam głównie z powodu wycieczki egzaminacyjnej, Zobacz więcej
centka
centka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cooking & eating
Pralina w Pradze

Pralina w Pradze 243

Tort Sachera słynny jest na świat cały. Wiadomo. A tort Praga znacie? No właśnie. A historia zasadnicza jest bardzo podobna. Co prawda nie hotel a restauracja to była, za to o bardzo wdzięcznej nazwie Zobacz więcej
W niedzielę 3 kwietnia, razem z Asią z Fotografii Coolinarnej, miałam okazję organizować(i przy okazji również brać udział) w warsztatach fotografii kulinarnej dla blogerów codzisw.menu. Było chyba Zobacz więcej
Nareszcie udało mi się spełnić jedno z moich podróżniczych marzeń i w końcu dotarłam do Pragi. Było cudownie - bardzo ciekawie i smacznie, choć stanowczo za krótko, zbyt tłoczno i czasami też za Zobacz więcej
Niepozorna okolica, pobliskie sąsiedztwo Urzędu Skarbowego na Pradze, zaraz obok remont i nieudolny pan remontowiec, starający się wyskrobać z wymazanej zaprawą elewacji poprzedni wzór. Kilka kroków Zobacz więcej