Przepis na praha

Powiązane przepisy:

Kilka fotografii z listopadowej wizyty w moim drugim domu. Słońce, widoki, Pilsner 12… Pyszna dziczyzna z selerowym gratin (do wypróbowania w domu!). Czego więcej trzeba do szczęścia? Filed under: Zobacz więcej
Caterina
Caterina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Hollywood od kuchni
Praha- wrażenia

Praha- wrażenia 33

Panorama miasta Niestety wszystko co dobre szybko się kończy….:( mój urlop właśnie dobiegł końca i czas wracać do codziennej rzeczywistości. Od jutra kolejne dni pracy i odliczanie czasu do kolejnego Zobacz więcej
No i wróciłam po pięciu dniach wojaży po czeskiej stolicy. Zakochałam się w tym mieście i koniec kropka. Byłam tam pierwszy raz. Wcześniej myślałam, że Brno jest piękne, ale jednak Praga i tylko Zobacz więcej
Beti Beti
Beti Beti Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia Betijska
Praha, I'm in love!

Praha, I'm in love! 122

'Dvě piva, prosím! Ja bym chtela jidlo bezmasa!' Nauczona tych dwóch zdań, wyruszyłam by wypocząć, pozwiedzać, spełnić swoje muzyczne marzenie i sprawdzić czym karmią roślinożerców w tym niezwykle Zobacz więcej
Dziś druga część zdjęć, która w skrócie przedstawia dwa kolejne dni spacerów po Pradze. Nie będę się zbytnio rozpisywać, wszystko zobaczycie na obrazkach. Powiem tylko, że Praga jest piękna. Osłabiło Zobacz więcej
Kiedy byłam pierwszy raz w Pradze nie byłam bardzo mięsna, więc najbardziej smakowało mi jedzenie w wegetariańskiej knajpie prowadzonej przez Hare Kriszna. Trzeba bowiem stwierdzić, że przygotowywaniu Zobacz więcej
www Londýnská 10, Praha 2 Pamiętałam to miejsce sprzed roku, kiedy szwendaliśmy się po Vinohradach, o których kilka słów znajdziecie też tutaj. Wtedy byliśmy zziębniętymi, zmęczonymi wędrowcami, nie Zobacz więcej
5 restauracji w Pradze, które warto odwiedzić Filter your search by Category : Tag : Date Category Kulinaria śniadania mistrzów coś na ząb smaczny obiad na dobry humor Podróże Paryż Praga Kreta Zobacz więcej
www Národní 981/17110 00 Praha, Czechy Słuchaj Wędrowcze, bo do Ciebie dzisiaj mówię – wybierając się do Pragi wytatuuj sobie ten adres na przedramieniu. Dziś w menu śniadaniownio-obiadownia i Zobacz więcej
www Havlickovy Sady 1367, Grobovka, Praha 2 Vinohrady to taka dzielnica Pragi, do której turyści się owszem, zapuszczają, ale z pewnością nie ma dzikich tłumów. A warto. Otóż na Vinohradach, w pobliżu Zobacz więcej
Tegoroczny urlop spędziliśmy w czeskiej Pradze. W najbliższym czasie pojawią się na blogu posty, w których opowiem Wam co warto zobaczyć i zwiedzić w tym przepięknym mieście. Dziś natomiast zapraszam Zobacz więcej
Upały wróciły, więc coś na ochłodę: woda + plastry cytryny i limonki + liście świeżej mięty lub melisy + dużo lodu. Fotorelacja z Pragi(z przystankiem wOstrawie) Wtorek - dzielnice: Vinohrady i Zobacz więcej
www Tržiště 23/555 Praha 1 – Malá Strana Może dojść do małego nieporozumienia jeśli chodzi o nazwę – jak widzcie niżej – Všebaráčnická Rychta, natomiast na stronie to Baráčnická Rychta. Jest to ten Zobacz więcej
Dziś postanowiliśmy zrobić dzieciakom jakąś niespodziankę, żeby zrekompensować im przerwany burzą spacer. Właśnie zaczął się długi weekend majowy a my ze względu na pracę zostaliśmy uziemieni w Zobacz więcej
Być może ktoś wybiera się na ten weekend do Harrachova na Puchar Świata w skokach narciarskich. My wróciliśmy stamtąd tydzień temu, jak śniegu było całe mnóstwo, temperatura podchodziła do – 20 Zobacz więcej
Dziś zapraszam moich Czytelników na wpis o kolejnym lokalu w czeskiej Pradze, w którym warto zjeść. Jak wspominałam poprzednio nasze tegoroczne wakacje spędziliśmy w czeskiej Pradze. Było dużo Zobacz więcej
Powietrze ostatnio jest bure i mokre, a zmrok zapada tak nadgorliwie wcześnie, że z kaloszy chce się od razu wskoczyć pod koc. I czytać. Beletrystykę też, ale wcale niekoniecznie. Mam wiele książek na Zobacz więcej
Nadeszły wakacje! Przynajmniej teoretycznie, bo na razie praca wzywa i muszę zostać w Krakowie. Dlatego postanowiłam wybrać się na blogu w wakacyjną podróż po moich ulubionych miejscach na kulinarnej Zobacz więcej
Nasze wakacje w Pradze, jak zresztą każdy urlop, minęły stanowczo zbyt szybko. Całe szczęście, mimo nieprzychylnych prognoz przed wyjazdem, pogoda nam dopisała (padało tylko pół dnia) i mogliśmy z Zobacz więcej