Przepis na restauracja gruzińska wrocław

We Wrocławiu można zjeść bardzo dobrą pizzę. Po "gruzińskim pawiu" uważniej wybieraliśmy restauracje. Padło na pizzerię. Była pyszna. Taka jak trzeba: na cienkim spodzie, z niewielką ilością sosu. Za Zobacz więcej
Jakiś czas temu wybraliśmy się do warszawskiego Teatru Roma na Deszczową piosenkę. Korzystając z pobytu w stolicy, postanowiliśmy odwiedzić gruzińską restaurację Gaumarjos, znaną między innymi z Zobacz więcej
Źródło:http://www.gaumarjos.pl/GuptaOd dawna planowaliśmy wypad do jakiejś restauracji po rewolucji Magdy Gessler. Kiedy tylko nadarzyła się okazja stwierdziliśmy, że wybierzemy się do Restauracji Zobacz więcej
Od ponad tygodnia upały w Polsce nie ustają, temperatura sięga wysoko ponad 30 stopni a najcieplejszym miastem w kraju jest Wrocław. W takie dni najlepiej nie wychylać się z klimatyzowanego biura i Zobacz więcej
HEJ! wczoraj, w sobotę, miałam przyjemność odbyć degustację dań z kuchni gruzińskiej w jednej z krakowskich restauracji, oczywiście dzięki portalowi urodaizdrowie.pl Gruzińskie Chaczapuri mieści się Zobacz więcej
Niedziela, pora obiadowa a pomysłu na obiad jakoś brak. Pada propozycja, żeby zjeść dziś na mieście. Czemu nie? Przebieramy, wybieramy, wybór pada na gruzińską knajpkę Tbilisi. Jest niedaleko, od Zobacz więcej
Do restauracji My Corner, znajdującej się w Hotelu Scandic we Wrocławiu wybraliśmy się w ramach Restaurant Week. Pewnie normalnie nigdy bym się do nich nie udała, gdyż nigdy nie słyszałam o niej Zobacz więcej
Wstyd się przyznać, ale dopiero w tym roku odwiedziłam to piękne miasto. Nadrobiłam z nawiązką, bo byłam tam aż dwa razy! Bardzo mi się tam podobało – mnóstwo miejsc do odwiedzenia, atmosfera, Zobacz więcej
CooLinarNy
CooLinarNy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Restauracja La Grotta, Wrocław

Restauracja La Grotta, Wrocław 247

CooLinarNyRestauracja La Grotta, Wrocław Home Informacje Kontakt Facebook Youtube RSS CooLinarNy Tylko przepisy. Bez blablania Restauracja La Grotta, Wrocław Kilka dni temu miałam przyjemność gościć Zobacz więcej
Restauracja gruzińska Gaumarjos wzbudziła we mnie sympatię po obejrzeniu odcinka „Kuchennych rewolucji”. Lubię autentyczną kuchnię przywiezioną do Polski przez cudzoziemców. Ta połączona jest jeszcze Zobacz więcej
Wines And Olives Pl. Wolności 7 (obok dawnego klubu WZ) 50-071 Wrocław www.facebook.com/WinesAndOlives www.winesandolives.pl W sobotę ze znajomymi wybraliśmy się na kabaret NEONÓWKA, oczywiście nie Zobacz więcej
Do Chinkalni podjechaliśmy na dzisiejszy obiad. Obejrzeliśmy chyba kilkanaście lokali w Internecie. Miało być coś w centrum, wiedzieliśmy, że nie mamy ochoty na kuchnię włoską i polską. Przypomniałam Zobacz więcej
Moja nieobecność na blogu spowodowana była dalekimi wojażami. Średnio dwa do trzech razy w roku mogę pozwolić sobie na małą wycieczkę, tym razem padło na znaną i lubianą Warszawę i całkiem przeze mnie Zobacz więcej
Kilka dni temu w Arkadach było organizowane spotkanie pt. „Kino od Kuchni”. Na tym właśnie spotkaniu udało mi się wygrać zaproszenie do Art Hotelu na jedzonko i tak się stało, że już zostało Zobacz więcej
Kilka dni temu postanowiłam zaprosić Męża i Córcię na kolację. Długo się nie zastanawiając od razu przystąpiłam do czynu i już miałam opracowany zupełnie inny plan na ten wieczór, gdy przypomniałam Zobacz więcej
Witajcie Kochani! Znów miałam przyjemność zostać ambasadorką festiwalu najlepszych restauracji – Restaurant Week, w jesiennej, jubileuszowej edycji „Okazja do świętowania!”. Jest to już 10. edycja Zobacz więcej
29.03. 2017r. odbyły się uczniowskie warsztaty kuchni gruzińskiej pod kierunkiem rodowitej gruzinki Tamuny Kiladze pasjonatki gotowania, jej kuchni można spróbować w gruzińskiej restauracji SUPRA w Zobacz więcej
Kluczyk
Kluczyk Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Skrzydełko czy nóżka
Przysmak gruziński

Przysmak gruziński 60

Na kolację we Wrocławiu wybraliśmy restaurację gruzińską (w okolicach rynku). Jedzenie z kuchnią gruzińską miało niewiele wspólnego - jak poinformowała nas kelnerka - to kuchnia europejska z Zobacz więcej
Z nudów przeglądałam oferty zakupów grupowych i w oko wpadło mi 6-daniowe Gourmet menu dla 2 osób za 199,00, zamiast 398,00 PLN w restauracji Wieża Ciśnień we Wrocławiu. Myślę sobie- w sumie niedługo Zobacz więcej