restauracja wrocław

czarrna od kuchni
Wrocław

Wrocław 22

Tegoroczny urlop rozpoczęliśmy od zwiedzenia Wrocławia. Przez internet kupiłam bilety do zoo, ale okazało się, że nie było kolejek, ani do samego zoo, ani do afrykarium. Bilety są drogie, 45 … Czytaj Zobacz więcej
Fraszka
Fraszka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Fraszka&Kobieta Renesansu
Wrocław

Wrocław 25

Wrocław to miasto, które chciałam już dawno odwiedzić. Zdarzyło mi się w nim być dwa razy przejazdem. Raz, gdy jechałam do Zieleńca i kolejny raz, gdy odwiedzałam znajomych w Świdnicy - to piękne Zobacz więcej
Wrocławską Taszkę miałam na oku dosłownie od momentu otwarcia. W końcu portugalskie miejsca w Polsce można policzyć na palcach jednej ręki, a jako zagorzała miłośniczka tego pięknego kraju, chłonę, Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Znikająca restauracja

Znikająca restauracja 5

Znikająca restauracja - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Miejsca Blogi Zobacz więcej
CooLinarNy
CooLinarNy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Restauracja La Grotta, Wrocław

Restauracja La Grotta, Wrocław 245

CooLinarNyRestauracja La Grotta, Wrocław Home Informacje Kontakt Facebook Youtube RSS CooLinarNy Tylko przepisy. Bez blablania Restauracja La Grotta, Wrocław Kilka dni temu miałam przyjemność gościć Zobacz więcej
Kilka dni temu postanowiłam zaprosić Męża i Córcię na kolację. Długo się nie zastanawiając od razu przystąpiłam do czynu i już miałam opracowany zupełnie inny plan na ten wieczór, gdy przypomniałam Zobacz więcej
Kilka dni temu, w ramach Restaurant Week Polska mieliśmy okazję wziąć udział w festiwalowej kolacji w Art Restauracja i Kawiarnia we Wrocławiu. Szczerze mówiąc wybór tego miejsca był przypadkowy a Zobacz więcej
Do restauracji My Corner, znajdującej się w Hotelu Scandic we Wrocławiu wybraliśmy się w ramach Restaurant Week. Pewnie normalnie nigdy bym się do nich nie udała, gdyż nigdy nie słyszałam o niej Zobacz więcej
blog.I.lovelife
blog.I.lovelife Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
I LOVE LIFE
Restauracja Ziębówka

Restauracja Ziębówka 20

Restauracja Ziębówka to klimatyczna górska chata położona w okolicy Doliny Chochołowskiej, a dokładniej przy drodze wojewódzkiej nr 958 w miejscowości Witów. Miałam okazję odwiedzić to miejsce wraz z Zobacz więcej
Byłam ostatnio wfajnej Krakowskiej restauracji blisko Wawelu – Bistro Beta. Znajduje się ona whotelu Legend naulicy Św. Gertrudy. Jest tobardzo klimatyczna, jasna restauracja, doktórej trafiliśmy Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Restauracja w pałacu w Mosznej

Restauracja w pałacu w Mosznej 31

W czerwcu spędziliśmy bardzo miły weekend w pałacu w Mosznej. Oryginalny pałac jak z bajki jest jedną z atrakcji Opolszczyzny. Szczegółową relację z naszego pobytu znajdziecie na moim drugim blogu . Zobacz więcej
bydgoskitalerzyk
bydgoskitalerzyk Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bydgoski Talerzyk
Restauracja Luizjana

Restauracja Luizjana 14

Z nadejściem wiosny po raz kolejny czekaliśmy na wysyp nowych kulinarnych propozycji w Wenecji Północy i tym razem się nie zawiedliśmy. Po Bistro Bulwar, Czosnku i Oliwie przyszedł czas na propozycje Zobacz więcej
nietylkopasta
nietylkopasta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nietylkopasta.pl
Restauracja Secado

Restauracja Secado 33

To nasza pierwsza wizyta w tej restauracji, dotychczas nie znałam tego miejsca. Mieliśmy okazję zawitać tu w pewną marcową niedzielę, w porze obiadu, zatem porze dużego ruchu. Restauracja jest jednak Zobacz więcej
edith
edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pasja Smaku
Giselle – Wrocław

Giselle – Wrocław 34

Giselle - Wrocław - Pasja Smaku Strona główna O mnie W mediach Kontakt | Współpraca Toggle navigation Kuchnia Śniadania Przystawki Zupy Obiady Pieczywo Przetwory Przyprawy Sałatki Na słodko Alkohole Zobacz więcej
Od ponad tygodnia upały w Polsce nie ustają, temperatura sięga wysoko ponad 30 stopni a najcieplejszym miastem w kraju jest Wrocław. W takie dni najlepiej nie wychylać się z klimatyzowanego biura i Zobacz więcej
Zazwyczaj jest tak, że miasto albo chociaż jakiś obszar czy też region mają swoje kulinarne specjały. Coś, z czego są dumne, coś co można na każdym kroku kupić czy spróbować. Albo przynajmniej coś, co Zobacz więcej
Kontynuacja serii o ciekawych miejscach we Wrocławiu. Kolejnym miejscem, które musicie odwiedzić będąc we Wrocławiu jest Osiem misek. To jedno z tych miejsc, które odwiedziliśmy kilka (może nawet) Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Notes From Eating
Notes from... Restauracja ORO

Notes from... Restauracja ORO 19

Dzień Dobry :) Dziś na obiad wybraliśmy się z mężem do Restauracji ORO w Wola Parku. To duże centrum handlowe, na pięterku 2, ma dość duży wybór fastfoodów, a pomiędzy nimi mały skarb w postaci tej Zobacz więcej
Przed nami wiosenna edycja FESTIWALU RESTAURANT WEEK, który odbędzie się w Polsce w dniach od 21 do 30 kwietnia 2017. Od 2014 roku uczestniczą w nim starannie dobrane, najlepsze, autorskie Zobacz więcej
Tłoczno, gwarno i wesoło przy dobrej muzyce na żywo. Restauracja Si zlokalizowana w pobliżu Placu Bankowego przyciąga ciągle nowych klientów. Zawsze zastanawiałam się nad fenomenem tego miejsca. Ceny Zobacz więcej