restauracje śródmieście

1.MĄKA I WODA Śródmieście: ul. Chmielna 13 zdj. własność restauracji 2.SOCJAL Śródmieście: ul. Foksal 18 zdj. własność restauracji 3.BOSCAIOLA BISTRO & BAR Śródmieście: ul. Wiślana 8 zdj. Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj blogaObserwujesz bloga
madameedith.com
Ciasto chałwowe

Ciasto chałwowe 2929

W listopadzie 2012 r. wraz z Monsieur wybraliśmy się w odwiedziny do "Soul Kitchen" - restauracji w Śródmieściu. Po obiedzie składającym się m.in. z genialnej gęsiny zamówiliśmy deser, który bardzo Zobacz więcej
ciecierzycy z dodatkami takimi jak oliwa, pastą sezamową tahini, sokiem z cytryny i czosnkiem. Każdy o nim niby słyszał, ale z pewnością nie każdy próbował. W związku z tym postanowiłam spisać, w Zobacz więcej
na koncertach Coke Live Music Festival. Ostatnim razem jednak kiedy byłam dostałam w hotelu Przewodnik po restauracjach w Krakowie. Tym też chce się dziś z Wami podzielić. Chociaż jest to dość Zobacz więcej
Jak to w gastronomii często bywa, zmieniają się kucharze, ludzie zarządzający, dostawcy i w pewnym momencie z genialnej restauracji serwującej pyszne dania pozostaje często ładny wystrój, nierzadko Zobacz więcej
Poza kuchnią polską najbardziej przypadły mi do gustu dania włoskie i meksykańskie. Na blogu znajdziecie wiele przepisów właśnie z tych kuchni, ale nie tylko. Uwielbiam gotować, jednak czasami miło Zobacz więcej
Oczko: Po ostatniej makaronowej wizycie w pizzeriistwierdziłyśmy, że nigdy więcej tego typu lokali, w których makaron jest niejako na doczepkę. Stawiamy na typowe restauracje i bistra. Jak Zobacz więcej
Pin It Za sprawą Tygodnia Restauracji wybrałam się wraz z rodziną do MuuMuu na porządnego steka. Restauracja jest położona wręcz bajecznie przy samym placu teatralnym w Warszawie. Przez szybę można Zobacz więcej
Z okazji urodzin Kurczaka wybrałyśmy się na makaron. Kurczak zaproponowała kilka propozycji makaroniarni, ale ostatecznie stanęło na Piony Poziomy na Marszałkowskiej, bo obie miałyśmy tam najbliżej. Zobacz więcej
razu się zalogować używając logowania przez FB lub rejestrując się jako nowy użytkownik. Następnie podać miasto i ulicę na którą chcemy aby przywieziono nam jedzenie. Klikamy pokaż restauracje i Zobacz więcej
(co niestety jeszcze nie jest częstym widokiem w restauracjach biorących udział w Restaurant Week’u). Nasz stolik już na nas czekał, błyskawicznie podano nam wybrane napoje a po kilku minutach Zobacz więcej
Wspominaliśmy Wam na naszym profilu na FB, że mieliśmy niewątpliwą przyjemność posmakowania kuchni oferowanej przez całkiem nową (bo otwartą ok. 4-5 miesięcy temu) restaurację hiszpańską -Jamón Tapas Zobacz więcej
Ponad dwa lata pisania bloga, kilka lat regularnego stołowania się w restauracjach a i tak nie dotarliśmy jeszcze do wszystkich interesujących i smacznych miejsc w Warszawie. Podobno w stolicy jest Zobacz więcej
ŚRD PLN czyli nie wszystko złoto co hipsterskie - ŚRD PLN czyli nie wszystko złoto co hipsterskie Date: 16/04/2016 Author: Karo Category: restauracja, warszawa Tags: restauracja, śrd/pln, śródmieście Zobacz więcej
cocolibre
cocolibre Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Widelce
Gorgonzola

Gorgonzola 672

przewodnik warszawski śniadanie sos restauracja warszawa kuchnia francuska orzechy pasta makaron owoce italia mięso pomidor sałatka jaja sernik kruche ciasto migdały indyk mokotów tarta sałata Zobacz więcej
(Śródmieście) Idea t-baru została wprowadzona na rynek po raz pierwszy w Kolombo wraz z otwarciem w czerwcu 2003 r. pierwszego na świecie t-baru. Dziś T-bary Dilmah działają w Mediolanie, Weronie, Zobacz więcej
knajpy,restauracje i kawiarnie, powoli wypierając mniej zamożnych obywateli na peryferia. Liczy się zysk, nie człowiek. A ja? Lubię mieć wybóri kiedy mam ochotę jeść kaszę gryczaną z buraczkami i Zobacz więcej
Uwielbiamy jeść we wszelkiego rodzaju azjatyckich budkach, barach, restauracjach, stąd na blogu tak duża liczba relacji z tych miejsc. Może i zazwyczaj nikt przesadnie nie dba w nich o utrzymanie Zobacz więcej
w Warszawie słyszałam wiele - dodam dobrego ale czas na wizytę znalazł się dopiero w miniony weekend. Do restauracji/ bistro Wilczy Głód wybraliśmy się z M na weekendowy lunch. Lokal jest malutki - Zobacz więcej
Organizowany w PolsceFestiwalRestaurant Week jest dla mnie świetną okazjądo przetestowania nowych restauracjiwbardzo rozsądnej cenie. W miniony weekend odbyła sięspecjalnaedycja festiwalu, tematycznie Zobacz więcej