Przepis na rolada z indyka z pistacjami

Rolada z indyka z suszonymi owocami to świetny pomysł na domową wędlinę. Znakomicie prezentuje się na talerzu. Kolorowa i apetyczna. Najlepsza na drugi dzień. Dzięki owocom: żurawinie i morelom indyk Zobacz więcej
Rolada z indyka z żurawiną i serem - obiady (27) - Kurcze sPieczone - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU Kurcze sPieczone Rolada z indyka z żurawiną i serem (26.04.2015)Lasagne bolognese Zobacz więcej
Macie już dość obżarstwa? Od widoku świątecznych makowców i serników robi Wam się słabo? Jeśli tak, to mój przepis Was nie pocieszy… Dziś zapraszam bowiem na deser. Dla usprawiedliwienia dodam tylko, Zobacz więcej
Jak się okazuje mięso z indyka nie jest chętnie wybierane przez ludzi, w swoim gabinecie często słyszę, że jest za suche, albo że po prostu nie ma zwyczaju kupowania indyka. A szkoda :) Ja osobiście Zobacz więcej
molka
molka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
kulinarne pyszności Molki
Rolada z piersi indyka

Rolada z piersi indyka 844

Pomysł na roladę narodził się z połączenia moich ulubionych składników piersi z indyka, kaszy jaglanej, czosnku i piwa chlebowo-miodowego. Połączenie składników w jedną całość było genialne, które Zobacz więcej
Witajcie :) dzisiaj chciałam Was zaprosić na rolady z indyka :) Pierwsza wersja z serkiem Almette i suszonymi pomidorami w oleju , druga wersja z szynką i żółtym serem pieczone w piekarniku . Takie Zobacz więcej
Danie zainspirowane przepisem z Kwestii Smaku, ale nieco zmodyfikowane przeze mnie. Roladę podałam z sosem wiśniowym. Doskonale smakuje zarówno na ciepło jak i na zimno. Polecam! SKŁADNIKI: ok. 1kg Zobacz więcej
flusso
flusso Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mniamuśne
Rolada z piersi indyka

Rolada z piersi indyka 1254

Bardzo prosty sposób na smaczny aromatyczny obiad. Do wykorzystania w sylwestra, nowy rok albo na inne okazje. Do podania na ciepło, ale świetnie smakuje również na zimno. Składniki: pierś z indyka Zobacz więcej
Krucha i aromatyczna rolada na wykwintny obiadek ;) Przepis nie jest skomplikowany ;na pewno uda się każdemu.Przepis pochodzi z Kalendarza z Przepisami Siostry Anastazji na rok 2014 Składniki: 1 kg Zobacz więcej
Lubię robić wszelkiego rodzaju pieczenie ( w tym rolady ) z piersi indyka. Mięso jest chudziutkie , pięknie się przyprawia nabierając różnych smaków .Jest łatwe w obróbce - no i piecze sie szybko. Zobacz więcej
schriker
schriker Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinarny Przepis
Rolada z indyka

Rolada z indyka 126

Szybko, smacznie… Składniki 1 kg piersi z indyka 400g pieczarek duża cebula 1/2 papryki czerwonej 2 ząbki czosnku łyżka posiekanej natki pietruszki 70g serka Camembert przyprawa do indyka sól, pieprz Zobacz więcej
Bardzo smaczna i efektowana rolada z indyka. Faszeruje ją mięsem mielonym i pieczarkami. Można ją podać na obiad a kiedy nam kawałek zostanie pokroić na kanapki. Składniki: 1 kg piersi z indyka 20 dag Zobacz więcej
Na niedzielny obiad przeważnie staram się przygotować coś pysznego, niebanalnego i pomimo, że czasami po prostu mi się nie chce, bo chętnie odpoczęłabym po całym tygodniu pracy, bieganiny i Zobacz więcej
VN:F [1.9.22_1171] Lubię mięso indycze. Jest delikatne i chude. W dodatku można je przygotowywać na wiele sposobów. Ja lubię bardzo potrawki z indyka. Lubię go także faszerowanego lub zawijanego. To Zobacz więcej
Czy w Waszych domach czuc juz Swietami? U mnie juz tak. Codziennie pojawiaja sie nowe dekoracje, rozbrzmiewa swiateczna muzyka, ktorej wtoruje moje dziecie. Widze jak bardzo Viki nie moze doczekac sie Zobacz więcej
Rolady przeważnie robił mój Tato ,przepyszne wilgotne i delikatne .Ja robię ją pierwszy raz ,z truskawkami, pistacjami i mascarpone:)Składniki:Biszkopt:- 3 jajka- 80 g cukru pudru- 0,5 łyżeczki Zobacz więcej
Rolada z indyka faszerowana pieczarkami. To był przesympatyczny ale też intensywny i w jakiś sposób wyczerpujący weekend – pełen zwiedzania, spacerów, muzyki na żywo, klimatycznych knajpeczek i Zobacz więcej
Nie zawsze trzeba smażyć mięso i nie każda pieczeń musi ociekać tłuszczem. Czasem, dla urozmaicenia, warto mięso ugotować. Taka gotowana rolada jest nie tylko smaczna, ale i dietetyczna. Dwa w jednym Zobacz więcej
Tapenda.pl
Tapenda.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Tapenda
Rolada z indyka

Rolada z indyka 29

Oto moja propozycja przepisu na roladę z indyka. Farsz do rolady wykonałam ze szpinaku oraz gotowanej szynki. W przepisie użyłam świeży szpinak, który wcześniej zblanszowałam, czyli liście szpinaku Zobacz więcej
Sylwester już za kilka dni, a po nim wielkimi krokami zbliża się karnawał. Dla wszystkich, którzy organizują imprezy, a także dla tych, którzy chcą się na nie wybrać z czymś więcej niż paczka chipsów, Zobacz więcej