rzeszowskie restauracje

Studnia Smaków Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Restauracja Serio

Restauracja Serio 18

Tym wpisem otwieram na blogu nową kategorię #SmakujęPolskę. Jej bohaterami będą restauracje, które odwiedzę w czasie swoich podróży po Polsce i które będą godne polecenia kolejnym osobom. Tak jak Zobacz więcej
Restauracja Basico jest mi znana już od kilku lat. Pamiętam, kiedy otworzyli swój pierwszy lokal na Wilanowie, w którym zapewne byłam jedną z pierwszych gości, ponieważ odwiedziłam ją tuż po otwarciu. Zobacz więcej
lena88
lena88 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Rhubarb Baby
Restauracja Kania. Przodkowo.

Restauracja Kania. Przodkowo. 185

Jest niedziela. Jest wycieczka. Tym razem zapraszam do Przodkowa. Miejsca oddalonego o 35 kilometrów od Gdańska. Przodkowo to całkiem spora kaszubska wieś, otoczona piękną przyrodą. Droga nie jest za Zobacz więcej
W trakcie naszej wizyty na Podlasiu nie mogliśmy oczywiście ominąć Białowieży. Obowiązkowy punkt programu dla turystów to przede wszystkim Białowieski Park Narodowy, ale polecam też zajrzeć do Zobacz więcej
Restauracja Blue Cactus w Warszawie mieści się na Mokotowie i jest dobrze znana przez okolicznych mieszkańców, jak i fanów meksykańskiej kuchni. Karta restauracji oparta jest na kuchni Tex-Mex, czyli Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Znikająca restauracja

Znikająca restauracja 10

Znikająca restauracja - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Miejsca Blogi Zobacz więcej
blog.I.lovelife
blog.I.lovelife Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
I LOVE LIFE
Restauracja Ziębówka

Restauracja Ziębówka 23

Restauracja Ziębówka to klimatyczna górska chata położona w okolicy Doliny Chochołowskiej, a dokładniej przy drodze wojewódzkiej nr 958 w miejscowości Witów. Miałam okazję odwiedzić to miejsce wraz z Zobacz więcej
Leżysz na plaży i odpoczywasz, bo masz wakacje. Nagle jednak okazuje się, że nie potrafisz żywić się promieniami słońca i powiewem wiatru. Chcesz jeść, ale czy można pójść zjeść będąc niedostatecznie Zobacz więcej
Byłam ostatnio wfajnej Krakowskiej restauracji blisko Wawelu – Bistro Beta. Znajduje się ona whotelu Legend naulicy Św. Gertrudy. Jest tobardzo klimatyczna, jasna restauracja, doktórej trafiliśmy Zobacz więcej
Najlepsze restauracje koreańskie w Warszawie - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Zobacz więcej
beolha
beolha Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lubię gotować
Restauracja w pałacu w Mosznej

Restauracja w pałacu w Mosznej 36

W czerwcu spędziliśmy bardzo miły weekend w pałacu w Mosznej. Oryginalny pałac jak z bajki jest jedną z atrakcji Opolszczyzny. Szczegółową relację z naszego pobytu znajdziecie na moim drugim blogu . Zobacz więcej
bydgoskitalerzyk
bydgoskitalerzyk Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bydgoski Talerzyk
Restauracja Luizjana

Restauracja Luizjana 16

Z nadejściem wiosny po raz kolejny czekaliśmy na wysyp nowych kulinarnych propozycji w Wenecji Północy i tym razem się nie zawiedliśmy. Po Bistro Bulwar, Czosnku i Oliwie przyszedł czas na propozycje Zobacz więcej
nietylkopasta
nietylkopasta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
nietylkopasta.pl
Restauracja Secado

Restauracja Secado 38

To nasza pierwsza wizyta w tej restauracji, dotychczas nie znałam tego miejsca. Mieliśmy okazję zawitać tu w pewną marcową niedzielę, w porze obiadu, zatem porze dużego ruchu. Restauracja jest jednak Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Notes From Eating
Notes from... Restauracja ORO

Notes from... Restauracja ORO 23

Dzień Dobry :) Dziś na obiad wybraliśmy się z mężem do Restauracji ORO w Wola Parku. To duże centrum handlowe, na pięterku 2, ma dość duży wybór fastfoodów, a pomiędzy nimi mały skarb w postaci tej Zobacz więcej
Dzi
Dzi Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
karmelowy.pl
Restauracja Si – recenzja

Restauracja Si – recenzja 51

Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Zomatona foodie meetup! w Restauracji Si znajdującej się przy ulicy Marszałkowskiej 115 w Warszawie. Pierwszy raz zostałam zaproszona na tego typu imprezę, Zobacz więcej
Drugim miejscem, do którego wybraliśmy się z Michałem (FotoMajk) w ramach naszej akcji – poszukiwanie dobrych smaków w Radomiubyłarestauracja Mojito. Więcej o naszym projekcie oraz o pierwszej Zobacz więcej
Na zdjęciu: surówka (seler naciowy + kapusta stożkowa + suszona żurawina + jogurt naturalny + przyprawy), pikantno-słodki kotlet sojowy, duszone grzyby leśne z kwaśną śmietaną, kule ziemniaczane, Zobacz więcej
Tłoczno, gwarno i wesoło przy dobrej muzyce na żywo. Restauracja Si zlokalizowana w pobliżu Placu Bankowego przyciąga ciągle nowych klientów. Zawsze zastanawiałam się nad fenomenem tego miejsca. Ceny Zobacz więcej
Przed nami wiosenna edycja FESTIWALU RESTAURANT WEEK, który odbędzie się w Polsce w dniach od 21 do 30 kwietnia 2017. Od 2014 roku uczestniczą w nim starannie dobrane, najlepsze, autorskie Zobacz więcej
Przemysł restauracyjny ma się ostatnimi czasy co raz lepiej – dlaczego? Myślę, że główną przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, że Polacy lubią jeść dobrze i smacznie, powoli wychodzą z własnych Zobacz więcej