Przepis na sałatka gdańska

Delikatna Sałatka Śledziowa po Gdańsku Kuchenne Cuda Joanny Blog > Komentarze do wpisu « Gęś Zatorska wg Magdy Gessler Delikatna Sałatka Śledziowa po Gdańsku ......w końcu, po tylu latach znów ją Zobacz więcej
Freshynka
Freshynka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Trzy świnki
Polędwica z dorsza z patelni

Polędwica z dorsza z patelni 13528

Na talerzu gościła dziś ryba prostoz Gdańska. Po krótkim urlopie w Trójmieście nie mieliśmy dość bałtyckich przysmaków i wzieliśmy trochę ze sobą do Krakowa. Spodziewajcie się wkrótce więcej rybnych Zobacz więcej
KrytykKulinarny.pl
KrytykKulinarny.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Krytyk Kulinarny
Gdańskie Smaki

Gdańskie Smaki 219

W minionym tygodniu zaproszono mnie do gdańskiej Tawerny Ołowianka na degustację potraw podawanych w ramach V edycji Festiwalu Kulinarnego Gdańskie Smaki. Impreza nieco różni się od licznie ostatnimi Zobacz więcej
Modesta
Modesta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
www.ziarenkapieprzu.com.pl
Karp ”po gdańsku”

Karp ”po gdańsku” 78

ziarenka pieprzu: Karp ”po gdańsku” ziarenka pieprzu wtorek, 24 grudnia 2013 Karp ”po gdańsku” Karp. Warto czekać naniego cały rok. Ten przepis podsunęła mi ciociaz Gdańska mówiąc, że jest to „karp po Zobacz więcej
Jest już na rynku pierwszy profesjonalny przewodnik po gdańskich restauracjach Smaki Gdańska. Znalazły się w nim 32 wybrane adresy, z których dziewięć przygotowało dla swoich gości specjalną gdańską Zobacz więcej
Metadieta
Metadieta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
DR BARDADYN W GDAŃSKIEJ ALFIE

DR BARDADYN W GDAŃSKIEJ ALFIE 142

Nareszcie! Gdańska ALFA na Przymorzu posiada pierwszy w Trójmieście bar sałatkowo-koktailowy! Nie jest on zwyczajnym barem, ponieważ menu opracowane zostało przez słynnego lekarza homeopatę, Zobacz więcej
Bardzozależało mi na tym, by ten post pojawił się jeszcze przed weekendem majowym, bo wiem, że lubicie wtedy odwiedzać Trójmiasto. Samazawsze szukam wcześniej informacji na zaufanych blogach bądź Zobacz więcej
W najbliższy czwartek odbędzie się szósta edycja Nocy Restauracji. Tym razem wyłącznie w Gdańsku i wyłącznie w starannie wyselekcjonowanych restauracjach. Popularne wśród smakoszy eleganckie Zobacz więcej
Podczas swojej ostatniej wizyty w Trójmieście, czyli pod koniec lipca, miałam przyjemność odwiedzić jedno z nowych kulinarnych miejsc na mapie Gdańska. Wyszperałam je jeszcze przed wyjazdem, dlatego Zobacz więcej
W miniony weekend na gdańskiej starówce zawrzało od gastronomicznych atrakcji. Publika stawiła się tłumnie, aby rozsmakować się w Gdańsku za pół ceny, ale nic dziwnego, skoro pogoda dopisała, Zobacz więcej
Kryteriami jakimi się sugerowałam podczas poszukiwania hotelu to– mała odległość domorza lub doStarówki. Hotel Sadova znajduje się kilka minut odpięknej Gdańskiej Starówki. Zkolei doplaży jest jednak Zobacz więcej
Milu
Milu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
makeittasty.pl
Gdańska majówka

Gdańska majówka 59

Gdańska majówka 5.00 / 5 5 1 / 5 2 / 5 3 / 5 4 / 5 5 / 5 93 votes, 5.00 avg. rating (99% score) Znów długo mnie tu nie było, niestety… Jak najszybciej postaram się nadrobić zaległości i częściej Zobacz więcej
gzik_i_pyry
gzik_i_pyry Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gzik i pyry
Wyjazd do Gdańska.

Wyjazd do Gdańska. 59

Anka | Lipiec 18, 2012 | KOMENTARZE:Brak komentarzy Kilka dni temu odwiedziłam Gdańsk. Spacerowałam po znajomych uliczkach, podziwiałam biżuterię z bursztynu i zjadłam najpyszniejszą rybę pod słońcem. Zobacz więcej
Rozwój turystyki kulinarnej na Pomorzu i to w prestiżowym wydaniu – takie zadanie postawiła przed sobą Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Miasto Gdańsk, które wspierają dwie trójmiejskie Zobacz więcej
LeMoniada
LeMoniada Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
pocztówki z Gdańska

pocztówki z Gdańska 14

Wracam do pisania bloga. Musiałam jeszcze raz przemyśleć o czym i w jaki sposób chcę pisać. Przez ten czas nie przestałam jednak gotować i robić zdjęcia. Oto krótka fotorelacja z piątkowego wypadu do Zobacz więcej
Jakiś czas temu kompleksowo zajęłyśmy się śniadaniami w Gdyni. Pokazałyśmy wam nasze ulubione knajpki, do których zawsze z radością wracamy w weekendowe, powolne poranki. Od jakiegoś czasu Zobacz więcej
Jakiś czas temu, po krótkiej korespondencji z Panią Dorotą z Gdańskich Młynów, otrzymałam ogromną paczkę z mączną zawartością. Pani Dorota mówiła, że dorzuci coś od siebie, do wybranych przeze mnie Zobacz więcej
martapan
martapan Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kazdemu smacznego...
KLUSKI GDAŃSKIE

KLUSKI GDAŃSKIE 157

Kluski gdańskie to takie pyzy w uproszczonej formie. Dużo mniej pracy, a obiad równie pyszny. Jest to bardzo ważne, kiedy mamy mnóstwo innych zadań, a czasu wciąż brakuje. Tym bardziej, że masę Zobacz więcej