Przepis na sałatka na podróż

Wakacje minęły, wakacyjne podróże także - akcja sałatkowa zakończona... Kończę ją ze smutnymi refleksjami, bo niewiele sama zrobiłam i ruchu wielkiego w akcji nie było. Przyznaję samokrytycznie i z Zobacz więcej
Choć polenta to włoskie danie, ja nie bałam się połączyć się jej z typowo grecką sałatką. Bo chyba o to chodzi w gotowaniu- o podejmowanie ryzyka, o wykraczanie poza standardy. Nie trzymajmy się Zobacz więcej
Teraz na Barowym blogu miała zapanować wakacyjna cisza, przerwa na czas nieokreślony - okraszona na przykład urlopowym zdjęciem leżaczka pod palmą. Jednak zapotrzebowanie społeczne odezwało się na Zobacz więcej
uzależnieni w kuchni
uzależnieni w kuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróż

Podróż 415

Za dwie godziny wsiadam do pociągu. Jestem optymistką, więc wierzę, że nie usłyszę z megafonu na peronie przesympatycznego głosu pani informującej mnie, że Przemysław jest opóźniony o magiczne 65 min Zobacz więcej
ewa.zurkowska93
ewa.zurkowska93 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Fit jest Git
Zdrowe przekąski na podróż

Zdrowe przekąski na podróż 289

Zbliża się weekend majowy, na pewno część z Was wybiera się z tej okazji w podróż. Warto pamiętać, aby zabrać ze sobą własny prowiant, co pozwoli uniknąć podjadania hot-dogów i batoników na stacji Zobacz więcej
becia89
becia89 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z pamiętnika dietetyka...
CO JEM W PODRÓŻY?

CO JEM W PODRÓŻY? 303

Witajcie! Dziś mam dla Was lekki temat, ale dla mnie bardzo na czasie, gdyż właśnie wyjeżdżam z Krk. W sumie zaraz wracam, ale w podróży jeść coś trzeba, szczególnie w tej dłuższej i nie mam tu na Zobacz więcej
KulinarnePrzeboje.pl - Sałatka z papryką, brokułami i żółtym serem KulinarnePrzeboje.pl O mnie Składniki i ich wartości odżywcze Spis treści Słodkości Tłusty Czwartek 18 października 2013 Sałatka z Zobacz więcej
Pojutrze wyjeżdżam do ciepłych krajów (w końcu! już mam dość ciągłego deszczu), a to oznacza długą podróż i możliwość cheat meal'a ;) Mam okazję zjeść coś innego, niezdrowszego. Moja podróż będzie Zobacz więcej
Dorodne pomidory
Dorodne pomidory Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróż po Egipcie

Podróż po Egipcie 3

Podróż po Egipcie | Dorodne Pomidory Dorodne Pomidory Menu Przeskocz do treści Strona główna Podróż po Egipcie Dodaj komentarz 08.08.2013 Niedawno byłam znowu w Egipcie. Bardzo dobrze się czuję w Zobacz więcej
Udało mi się w te wakacje być po raz piąty w Turcji i pierwszy w Istanbule, czyli pięknym mieście położonym na dwóch kontynentach. Moja podróż składała się głównie ze zwiedzania, ale także miała Zobacz więcej
martoszka
martoszka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Martoszka - happy lifestyle
Podróż do Bari

Podróż do Bari 29

Mam dla Was kilka praktycznych inforamcji, jeśli planujecie podróż do Bari. Jest to malownicze miasto na południu Włoch, które leży w regionie Puglia. My spędziliśmy tam tydzień, zwiedzając Bari i Zobacz więcej
Ostatnio miałam sporo okazji do podróżowania. Zanim dotarliśmy na Maderę spędzaliśmy długie godziny w samochodzie zwiedzając Szkocję. Ale co to dla nas! Trzy lata temu zrobiliśmy sobie wycieczkę Zobacz więcej
Kulinarna podróż zmysłów – Joseph Seeletso – książka na niedzielę Kulinarna podróż zmysłów od kawy do Bałtyku to książka autorstwa Józka czyli jednego z byłych jurorów Top Chef’a. Czemu piszę Józka, Zobacz więcej
A BITE TO EAT
A BITE TO EAT Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Cafe Młynek. Podróż.

Cafe Młynek. Podróż. 86

Są takie miejsca w Krakowie, obok których przechodzisz całe swoje życie, a mimo tego, nie znajdujesz czasu żeby do nich wejść. Takim miejscem dla mnie było Cafe Młynek. Być może dlatego, że odkąd Zobacz więcej
Metadieta
Metadieta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
METADIETA W PODRÓŻY

METADIETA W PODRÓŻY 92

Podróże kształcą i muszę przyznać, że ja w podróży uczę się najszybciej. Nie wiem, czy znaczenie ma to, że jestem wzrokowcem, węchowcem, słuchowcem i dotykowcem i nijak sama książkowa wiedza nie Zobacz więcej
WITAJCIE:) Właśnie wróciłam z fantastycznejpodróżya to za sprawą prezentu od mojego Męża, który podarował mi bilet do świata pięknych widoków i pysznego jedzenia - piekną i klimatyczną książkę KOCHAM Zobacz więcej
To ceviche jadłam podczas podróży w Meksyku/ Cancun w restauracjiMextreme Mexico Najlepsze! Ceviche tomoja ulubiona potrawa z podróży w Meksyku. Pycha! Podstawowym składnikiem ceviche jest surowa Zobacz więcej
Moja kulinarna podróż do Krakowa.... - Inne - lekkonatalerzu - bloog.pl Bloog Kuchnia załóż bloga zaloguj MENU lekkonatalerzu Moja kulinarna podróż do Krakowa.... (16.03.2016)Kotlety drobiowe na Zobacz więcej
Kulinarna podróż dookoła świata cz.2 Blox.pl Zaloguj Załóż bloga W najbliższej okolicy palników Blog > Komentarze do wpisu « Sernik rabarbarowy na zimno Kulinarna podróż dookoła ... » Kulinarna Zobacz więcej
Kulinarna podróż dookoła świata cz.1 Blox.pl Zaloguj Załóż bloga W najbliższej okolicy palników Blog > Komentarze do wpisu « Kulinarna podróż dookoła świata cz.2 Kulinarna podróż dookoła świata Zobacz więcej