Przepis na salatki w sloikach

Kulinaria Uli: Salatka z burakow,papryki ,marchewki z dodatkiem cebuli (w sloikach ) Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) czwartek, 11 września 2014 Salatka z burakow,papryki ,marchewki z Zobacz więcej
karto_flana
karto_flana Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z kartoflanego pola
Dwie ziemniaczane salatki

Dwie ziemniaczane salatki 265

Sezon na grila juz sie rozopczal. Polecam wam zatem dwie ziemniaczane salatki do dan z grila. Salatka ziemniaczana z zielona fasolka i rzodkiewka Dla 4 osob: 600 g ziemniakow 500 g zielonej fasoli Zobacz więcej
Bon
Bon Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Bo(ro)n Appétit
Leczo w sloikach na zime

Leczo w sloikach na zime 871

Leczo w słoikach na zimę przygotowuję dopiero od dwóch lat. Przyznam, że przy ilości jaką robię jest to męczące. Kilka ładnych godzin krojenia, mieszania, gotowania i pasteryzowania. Mimo tego trudu i Zobacz więcej
KucharkaZen
KucharkaZen Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kucharka Zen
Dwie salatki dla ochlody

Dwie salatki dla ochlody 131

W dzisiejszym wpisie, jak za chwile zauwazycie, albo moze juz zdazyliscie zauwazyc, pojawia sie dodatkowa atrakcja w postaci braku polskich czcionek. W ramach kontynuacji romantycznego watku w moim Zobacz więcej
Witam Kochani. Przetworów ciąg dalszy. Bardzo lubię keczup z cukinii, bo jest fantastyczny. Ma szerokie zastosowanie, jak zwykły keczup, ale ja często dodaje go także do gulaszu, sosów Zobacz więcej
Najprostszy sposób na zamknięcie w słoiki wiśni, bez użycia cukru, słodzików... . Po prostu 100% wiśni w wiśniach :) Przepis według Ireny Gumowskiej. Potrzebne są tylko wiśnie. Ja użyłam wiśni Zobacz więcej
bernika
bernika Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moj kulinarny pamiętnik
Kolorowe proste salatki

Kolorowe proste salatki 754

Wpis prosty, szybki, nieskomplikowany. Pomysł na sałatki, jedna bardziej obiadowa, druga kolacyjna. Jedna ostrzejsza, druga delikatniejsza. Którą wybieracie? Sałatka paprykowo-ogórkowa duży ogórek Zobacz więcej
Schwäbische Maultaschen- ... » Salatka z wedzonym kurczakiem i anansem Taka salatka "chodzila" za mna juz od wielu dni. Ale bez ryzu, czy makaronu- niebardzo lubie w salatkach takie "zapychacze". Zobacz więcej
Kulinaria Uli: Łosoś grilowany podany w towarzystwie zielonych szparagow i salatki ala cesar Kulinaria Uli Nie tylko kulinarnie bedzie :) środa, 28 maja 2014 Łosoś grilowany podany w towarzystwie Zobacz więcej
ula243
ula243 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kulinaria Uli
Karkowka pieczona na soli

Karkowka pieczona na soli 1166

Kulinaria Uli: Karkowka pieczona na soli Kulinaria Uli Zapraszam do mojej kuchni :) poniedziałek, 15 września 2014 Karkowka pieczona na soli Szybki ,latwy sposob na pyszna ,soczysta pieczona karkowke. Zobacz więcej
karto_flana
karto_flana Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z kartoflanego pola
Cukinia marynowana w occie

Cukinia marynowana w occie 1638

Tegoroczny sezon przetworowy zaczynam od cukini, ktora robie wg. tego samego przypisu od kilku lat. Tym razem pokaze wam zdjecie cukiniw sloikachz 2009 r. To, nie to, ze stoi w mojej spizarni do tej Zobacz więcej
Wracając dziś do domu poczułam, że mam ochotę nalekką kolację. Zazwyczaj w takich chwilach zjadam jabłko, pomidorka lub pomarańczkę ale dziś się postarałam - kupiłam skaładniki na sałatkę. Tak na Zobacz więcej
Twins Pot
Twins Pot Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Twins Pot
Sałata rzymska w pysznej sałatce

Sałata rzymska w pysznej sałatce 1562

O zaletach sałaty rzymskiej już pisałam w tym poście: Sałata rzymska w pysznej surówce. Dzisiajkolej nainnąpropozycję podania. Dodatkami do sałatysą: ser pleśniowy camembert i granat.Zrobiłam sos z Zobacz więcej
Kuchnia skandynawska, Przekąski na zimno, Przepisy z ryb i owoców morza, Sałatki Skagenröra szwedzka salatka z krewetek 2012/11/21 , Gosia Dzisiaj jest ostatni dzien akcji kuchnia skandynawska, wiec Zobacz więcej
Sari
Sari Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
hejslodkiezycie
Nadziewane papryczki de piquillo.

Nadziewane papryczki de piquillo. 238

Slodkie chwile w Madrycie: Nadziewane papryczki de piquillo. Slodkie chwile w Madrycie Domowa,pyszna kuchnia hiszpanska.Zapraszam:) Google+ Badge niedziela, 22 września 2013 Nadziewane papryczki de Zobacz więcej
Kasia Karakaya
Kasia Karakaya Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
KuchniaBezGranic
Suszone pomidory

Suszone pomidory 119

Suszone pomidorki koktajlowe. Caly proces jest dosc czasochlonny ale naprawde warto. Jesli lubicie suszone pomidory to oszalejecie z rozkoszy jedzac te domowe. Sa duzo bardziej soczyste i aromatyczne Zobacz więcej
karto_flana
karto_flana Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Z kartoflanego pola
Pikle z ogorkow

Pikle z ogorkow 1211

Ja je bardzo lubie :) Nie przeraza mnie dosc dlugi proces przygotowania. Moze tez sprobujecie? Klika dni temu moje ogorki juz opuscily ogrodek, ale w tym roku wyjatkowo obrodzily i byly przepyszne :) Zobacz więcej
SALATKA GRECKA Nazwa prawidlowa w doslownym tlumaczeniu brzmi - salatka wiejska. Bardzo latwa w wykonaniu i smaczna, w upalne dni czesto jada sie ja jako posilek, jest to najbardziej znana salatka na Zobacz więcej
...czyli: Pieczone czerwone pomidory Wstyd sie przyznac, ale jest to przepis znalezionyw letnimkatalogu firmy Lakeland Ale, ze i pomysl i efekt znakomity, czuje sie w pelni usprawiedliwiona! Zobacz więcej