śląsk

ZOBACZ TAKŻE:

kubek w kubek
kubek w kubek Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Kubek w kubek
Dolny Śląsk

Dolny Śląsk 110

to przecież skrajnie idiotyczne. Mamy za to własnych świetnych aktorów, którzy mają własne nazwiska i mamy własne krajobrazy. Oczywiście mamy Bieszczady, Pomorze, Kraków i inne atrakcje. Jednak Dolny Zobacz więcej
Dzisiaj zapraszam na Śląsk. Potrawa śląska bardzo smaczna. 200g mielona wołowina 200g mielona wieprzowina 150g chudy ser biały sól pieprz jajko 1/2 łyżeczki gałka muszkatołowa natka pietruszki tarta Zobacz więcej
Danie stare jak Śląsk i ogólnie dobrze znane - kluski śląskie. Przepisów jest wiele, niby podobne, ale każda gospodyni coś chce ulepszyć, coś poprawić, jak z każdym przepisem bywa. Ja używałam dwóch Zobacz więcej
jest ogromny i naprawdę robi wrażenie. Byliśmy też w Podziemnych Fabrykach Walimia - części nazistowskiego projektu Riese, w stolicy polskiego złota czyli w Złotoryi, a w Karpaczu obowiązkowym Zobacz więcej
Ci z Was, którzy zaglądają na facebookową stronę Krainy rozkoszy podniebienia, wiedzą że drugi tydzień sierpnia spędziliśmy na Dolnym Śląsku. Byliśmy już tam dwa lata temu - o tamtym wyjeździe możecie Zobacz więcej
na atrakcje dla rodzin zdziećmi lub na seniorów. Śląsk pod tym względem nieco się wyróżnia, ale tak na prawdę tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli więc planujecie krótki (albo nawet nieco Zobacz więcej
Mam trochę sentyment do tego przepisu, bo to pierwsze ciasto drożdżowe jakie w życiu upiekłam :) Byłam wtedy jeszcze można powiedzieć dzieckiem, a przepis przyniosła moja mama od cioci (moja mama Zobacz więcej
Restauracja Willa Greta Jestem mieszkanką Dolnego Śląska, a dokładnie Jeleniej Góry. Już od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy miejsca: gdzie by tu dobrze, smacznie i zdrowo zjeść?? W internecie Zobacz więcej
Nie wiem czy w Polsce istnieje druga taka kumulacja miejsc z burgerami jak w Katowicach. Serio! Plebiscytowa Burger Bar to tylko najnowszy adres na mapie podążający świetnie wydeptaną ścieżką Mad Zobacz więcej
Tym razem nieco nietypowo - Ugotuj.to wysłało Zieleninę na wycieczkę :) Za zadanie miałam pokazać miejsce warte zwiedzenia i drugie, w którym można dobrze zjeść. Biorąc pod uwagę bogactwo Śląska Zobacz więcej
913.-915.

913.-915. 47

Znów Śląsk na weekend, a dziś śniadanie samotne. Omlet z bekonem i serem, kanapki z pomidorem. Zobacz więcej
934.-936.

934.-936. 65

Placki z kakao, bananem i syropem klonowym. Śląsk: kanapeczki, kakao i ciasto na deser. Wrocław: owsianka z otrębami, bananem i Nutellą. Zobacz więcej
836.-837.

836.-837. 70

Weekend na wariackich papierach, wczoraj zaspałam, zjadłam śniadanie w biegu, wypiłam kawę w taksówce, później kręgle, wyjazd na Śląsk, impreza, dziś rano śniadanie jeszcze na Śląsku no i już jestem w Zobacz więcej
Obecnie jesteśmy zajęci wywracaniem życia do góry nogami, kursowaniem do stolicy i na Śląsk, szukaniem mieszkania i czekaniem na większe opady śniegu. A dziś najsłodsze śniadanie świata. Naleśniki z Zobacz więcej
Przyjechałam i jedna z pierwszych rzeczy, jakie usłyszałam, poza wszelkimi cudownymi słowami, było stwierdzenie, że musimy porozmawiać. O języku ślunskim. Że gdzieś tu u mnie jest błąd na blogu. Jak Zobacz więcej
Ahoj załogo. Jakiś czas temu pisałam o tym, że przeprowadzam się na Śląsk. Przeprowadziłam też bloga na nowy adres, przez co mało z Was tutaj trafia. Ale ja nie o tym. Dziś szukam pracy, dlatego jeśli Zobacz więcej
Dziś zabieram Was na krótki spacer po centrum Katowic. Nie pokażę Wam wszystkiego o czym napiszę, ze względu na braki w materiale zdjęciowym, spowodowane deszczem, natomiast mam nadzieję, że to co uda Zobacz więcej
Pierwszą część urlopu spędziliśmy z Małż. w górach. Jak zwykle objedliśmy się oscypkami, przywożąc na Śląsk kilka ostatnich sztuk. Dzisiejsza propozycja obiadu jest wybitnie smaczna, świeża w smaku, Zobacz więcej
Wyróżnienie za danie ‚Prażuchy żywieckie,… po beskidzku” w ogólnopolskim konkursie Gotuj regionalnie z Zott Natur , którego inspiracją jak sama nazwa wskazuje były regionalne smaki. Fartuszek Zobacz więcej
Śląsk zaowocowała filmem o tym, co lubię najbardziej – STEKI Z GRILLA! Oglądaj trzeci odcinek Jaja w kuchni Selfie! Film powstał przy współpracy z firmą TP LINK. grill Sezonowany Stek stek szparagi Zobacz więcej