slodycze bez cukru

Kuchnia w naszym domu jest moim polem do działania. Jednak nie wyobrażam sobie zdrowej i pysznej kuchni bezmoich dzieci... Ten przepis powstał specjalnie dla i wspólnie z moją córą. Nikolka jest Zobacz więcej
nie chce się rozwałkować. Podsypujemy jedynie mąką, możemy też dodać jogurtu lub oliwy, do momentu aż będzie elastyczne, ale nie za mocno klejące. Tak, żeby dało się rozwałkować :) Do wypełnienia Zobacz więcej
przez sitko aby pozbyc sie pestek. Puree z porzeczek wymieszac z 150 ml cukrowego syropu z zelazyna. Dodac smietane, sok z cytryny i ewentualnie likier cassis, wymieszac. Przelac mase do maszynki do Zobacz więcej
Wielokrotnie pisalam juz, ze brownies to jedno z moich ulubionych czekoladowych ciast. Kiedy tylko znajde jakis nowy przepis od razu mam ochote go wyprobowac :) Dzis bedzie wiec kolejne brownies. Z Zobacz więcej
Izaa
Izaa Obserwuj blogaObserwujesz bloga
mniam...mniam...
badam burfi...

badam burfi... 506

0
dodano: 13 listopada 2013 17:23 Czuję, żemusi byc bardzo słodkie :) Wygląda świetnie :) autor Ola blog: http://chillijemy.blogspot.com/ dodano: 06 sierpnia 2012 9:50 Wygladaja pysznie. W ogole Zobacz więcej
Podam 10 moich zasad, do ktorych sie stosowalam i dzieki nim oduczylam sie jesc slodycze. Dodam, ze u mnie dzien bez snickersa byl dniem straconym :D W weekendy natomiast, zawsze mielismy zakupiony Zobacz więcej
, soft drinks, yogurt / buttermilk, fruit or dessert White rice, rice flakes, semolina pastries (brioche, challah, french bread, etc.) Fatty meat (pork), pate, bacon, lard or fat sausages. Cocoa, Zobacz więcej
- to tylko niektore potrawy, ktore nadaja tej porze roku szczegolnego posmaku. Jesien na talerzu: turecka zupa z soczewicy "mercimek" oraz polskie, najlepsze na swiecie, krokiety z miesem. Domowe Zobacz więcej
Mientablog
Mientablog Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Mienta blog
KaFe KLIMAT Tarnobrzeg

KaFe KLIMAT Tarnobrzeg 52

0
;KLIK. W dodatku dzieciaki są tam mile widziane i bez problemu mogę zabrać mojego krasnalka. Spienione mleko waniliowe polubi każde dziecko :)—>KLIK Dodatkowy plus za to, że tam zawsze jest czysto! Zobacz więcej
je ograniczyc. Ja swinie w ogole wyeliminowalam. Wolowina pojawia sie maksymalnie raz w tygodniu. Najlepiej przerzucic sie na ryby, drob, krolika. 12. MIESO JEST DODATKIEM. Wazna zasada, dzieki Zobacz więcej