Przepis na sok z miety

Ryz zapiekany z jablkami » Mrozona herbata z kwiatami miety Bardzo prosty, ale bardzo ciekawy i calkiem efektowny pomysl naletnie orzezwienie- icetea z kwiatkami miety zatopionymi w lodowych kostkach. Zobacz więcej
NaTkA
NaTkA Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
w zaciszu domowej kuchni
Pasta z bobu i miety

Pasta z bobu i miety 61

Pasta z bobu i miety Po raz pierwszy zdecydowałam się użyć bobu w kuchni. Właściwie nie potrafię powiedzieć, dlaczego wcześniej z niego nie korzystałam. Może wydawał mi się mało interesujący... Tak Zobacz więcej
Ten napoj postawi na nogi,bardziej niz kawa expresso!,-to taki zart,ale swoja sile orzezwiajaca ma i dlatego,kiedy nadejda gorace dni,,pijmy go! Najpierw musimy zamrozic sok z pomaranczy i cytryny z Zobacz więcej
Kiedys, kiedy bylam mala dziewczynka, nie chcialam pic herbaty, tylko miete. Pilam sobie te miete cale dziecinstwo imlodosc, zwlaszcza, ze latem rosla kolo studni, ana zimeBabcia suszylahurtowe ilosci Zobacz więcej
DwieChochelki
DwieChochelki Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Dwie Chochelki
Sok z malin

Sok z malin 7126

Sok za sokiem, ale to właśnie ten sezon. Dziś przedstawiam przepis na sok malinowy. Zdania co do wartości odżywczych soków tłoocznych na gorąco są podzielone, ale dla mnie najważniejsza jest Zobacz więcej
Jolanta kolanowska
Jolanta kolanowska Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
mojacalabria
Mrozona herbata z mieta

Mrozona herbata z mieta 51

Jest bardzo goraco...i juz nie wystarczy tylko pic zimna wode,,,pomyslalam o mrozonej herbacie,a ze w zapasie mam ich kilka odmian,-padlo na "zielona",ale moze byc kazda inna. Och jak postawila nas Zobacz więcej
Durszlak zlikwidowany- Zapisalam sie do Miksera kulinarnego, ale nadal czekam na akceptacje bloga :( Cala akcja Ekspersowo w kuchni zniknela... Mysle, jak ja przywrocic do zycia. Moze jak juz wreszcie Zobacz więcej
Co to jest to tytulowe "salmorigghiu"? Mianem tym okresla sie na Sycylii sos (salsa) zrobiony z oliwy z oliwek,soku z cytryny z dodatkiem soli i swiezej miety. Sos taki nazywany jest w j. wloskim Zobacz więcej
Wlasnie teraz pomidory smakuja najlepiej- az do wrzesnia. Czasem wystraczy mi tylko sam pomidor, albo na chlebie z maslem, albo ze smietana i cebulka. A ta salatka to eksperyment- ale calkiem ciekawy Zobacz więcej
obżarciuch
obżarciuch Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Obżarciuch
Koktajl truskawkowo-bananowy

Koktajl truskawkowo-bananowy 231

Warstwowy koktajl truskawkowo-bananowy, czyli pomysł na deser każdego dnia Składniki na koktajl truskawkowo-bananowy: warstwa bananowa: 3 banany 1 łyżka soku z cytryny 1/4 szklanki kefiru kilka Zobacz więcej
Aleaayah
Aleaayah Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika smakow
Ser halloumi z arbuzem...

Ser halloumi z arbuzem... 116

Ser halloumi dlugo byl dla mnie zupelna zagadka. Pochodzi z Cypru. Popolarny na calym Srodkowym Wschodzie, Grecji, staje sie bardziej znany na swiecei. Produkowany glownie z mleka koziego i owczego, Zobacz więcej
Souvlakia de crevettes avec sa sauce tomates-fenouil Dzis bedzie po grecku. Souvlaki (suwlaki) to po prostu greckie szaszlyki, najczesciej przygotowane z miesa wieprzowego lub z kurczaka, pieczone na Zobacz więcej
U nas po kilku wietrznych i szaro-burych dniach pojawilo sie na dobre slonce ! Czas wiec sezon letni zainaugurowac odpowiednim przepisem :) Dzisiaj proponuje lizaki lodowe z sokiem z cytryny i mieta. Zobacz więcej
Ten wspanialy orzezwiajacy koktajl,moze miec rowniez wersje z alkohole,,,ale jest goraco,,pozostanmy wiec przy wersji owocowej. Najlepsze sa brzoskwinie,swieze,majace specyficzny zapach i smak,,ale Zobacz więcej
O jego zaletach zdrowotnych trudno nawet dyskutowac!--bo jesli polaczymy najpierw: --szpinak,banan,miete,miod i mleko,,,potem: --kiwi,sok z cytryny i miod,,to? Otoz to!--samo zdrowie!!!--taki napoj Zobacz więcej
Lucynella
Lucynella Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
fabryka kulinarnych inspiracji
Sok z imbiru

Sok z imbiru 5794

Imbir, poza walorami smakowymi, posiada szereg innych zalet :) Jest jedną z najstarszych roślin leczniczych. Działa rozgrzewająco, napotnie, niszczy wirusy, wzmacnia odporność, zapobiega porannym Zobacz więcej
Camilla24
Camilla24 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Camilla w kuchni
Koktajl bananowy z imbirem

Koktajl bananowy z imbirem 8

Banan – 2 szt Jogurt naturalny – 300 ml Imbir mielony – szczypta Sok z cytryny – 1 łyżeczka Mięta Banany umyć, obrać, pokroić na kawałki i zmiksować z sokiem z cytryny, dodać jogurt, szczyptę imbiru i Zobacz więcej
Na sniadanie w stylu hinduskim. Choc nie do konca. Bowiem tradycyjne indyjskie sniadanie jest dosc ciezkie. To przede wszystkim rozne placki z nadzieniami, czesto pikantnymi. Moje snaidanie Zobacz więcej
Te roladki robilam juz kilka razy i wciaz nie mam ich dosyc :) Dzieki calonocnemu marynowaniu w jogurcie mieso jest soczyste i miekkie. Zawiniete w miekkie plasterki baklazana i zapieczone w Zobacz więcej
LeMoniada
LeMoniada Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
LeMoniada
lemoniada

lemoniada 468

Lemoniada jest idealna na letnie upały, ale pod koniec wakacji również nie traci na smaku. Przepisów na nią jest mnóstwo. Moim zdaniem ten jest najlepszy. Polecam! lemoniada składniki: - sok Zobacz więcej