sos do jesiotra

Jesiotr jest pyszną rybą.Polecam :-) 500g jesiotra (świeży płat ze skórą) 1 puszka pokrojonych pomidorów w sosie 1 ząbek czosnku 1 płaska łyżeczka tymianku sok z cytryny 1 łyżka posiekanej natki Zobacz więcej
Dziś zapraszam na przepysznego jesiotra w sosie grzybowym. Rybę przywiozłam prosto z hodowli czyli wracając z wycieczki nad Stawy Milickie i pół drogi zastanawiałam się co dobrego mogłabym z nim Zobacz więcej
Wielokrotnie już byłam proszona, dosłownie o jakikolwiek przepis na jesiotra. Po raz pierwszy tę rybę spróbowałam przypadkowo w Polsce. Jesiotr pojawił się domu mojej teściowej, jako wynik Zobacz więcej
Do przygotowania tej znamienitej potrawy zainspirowałam się przepisami od dwóch najważniejszych dla mnie autorytetów kuchni polskiej. Jeden z wieku XVII, mowa tu oczywiście o Stanisławie Czernieckim i Zobacz więcej
na miejscu. Jadąc do rodziców ustaliliśmy, że wracając już do Radomia zatrzymamy się aby kupić kilka pstrągów. Tak też zrobiliśmy. Dawno tam nie byliśmy i ku mojemu zdziwieniu (jak najbardziej Zobacz więcej
Jakiś czas temu pytałam Was na FB co zrobić z jesiotrem bo pierwszy raz miałam okazję go oporządzać. Jesiotr - ryba drapieżna - nie wiedziałam nawet jak się za nią zabrać. No ale udało się - rybę Zobacz więcej
Grilowany jesiotr w sosie pomidorowo-kokosowym z quinoa | Kuchenne Wariacje Skip to content Top Menu Strona główna O nas Przepisy Na każdą okazję Dania jednogarnkowe Kasza i ryż Makarony Naleśniki, Zobacz więcej
Filet z jesiotra z młodą kapustą i sosem holenderskim z kawiorem ze śledzia bałtyckiego. autor: Grzegorz Cielecki zdjęcia: Artur Rusztowicz składniki: jesiotr cały 1 szt. masło 50 g oliwa extra virgin Zobacz więcej
kwas buraczany barszcz z grzybów suszonych pierogi z kapustą i grzybami śledzie z piernikiem i miodem śledzie pod pierzynką śledzie zawijane sałatka śledziowa z oliwkami sałatka śledziowa smażone Zobacz więcej
Kto uważnie czyta mojego bloga ten wie, że niedawno byłam na bardzo fajnej wycieczce nad Stawy Milickie. Oglądałam i słuchałam jak hoduje się ryby a nawet próbowałam sama coś złowić. Ta sztuka jednak Zobacz więcej
Składniki: 2 ziemniaki 50 gr czarnego kawioru 2 plastry bekonu sos cytrynowy Ziemniaki wyszorować. Zawinąć w lekko natłuszczoną folię aluminiową i upiec w piekarniku. Upieczone, gorące ziemniaki, Zobacz więcej
ten stół to był wielki atut spotkania. A menu? Były pierogi z nadzieniem z ogonów wołowych (ciekawe, prawda?), filet z nowosądeckiego indyka gotowany w niskiej temperaturze, na deser – sernik. Zobacz więcej
dorota20w
dorota20w Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Dorota smakuje
Sushi z jesiotrem

Sushi z jesiotrem 91

Sushi z jesiotrem Blox.pl Zaloguj Załóż bloga Dorota smakuje Blog > Komentarze do wpisu « Ciasto 3 Bit 8211 ciasto bez pieczenia Sushi z jesiotrem Składniki: 1 szkl suchego ryżu do sushi Zobacz więcej
Aleex
Aleex Obserwuj blogaObserwujesz bloga
W mojej kuchni
Rosyjskie bliny wg Aleex

Rosyjskie bliny wg Aleex 560

- ze śmietaną lub roztopionym masłem, kawałkami łososia, wędzonego jesiotra, solonym i marynowanym śledziem, rybnymi sałatkami, marynowanymi grzybami, kawiorem, tartym serem, krojonym jajkiem, Zobacz więcej
· Ocet balsamiczny · Tymianek · +/-Ser kozi ok 20g / Ser liliput wielkopolski lub świeża wędzona ryba ok 50g (w zależności od dostępności np. jesiotr lub sum – bezpieczny ze względu na brak ości ) Zobacz więcej
do wykonania. Gotowaliśmy 5 potraw : 1.Tevzi Kindzmarshi - sałatka z bakłażana z kawiorem i rybą ( barwena) 2.Chikhirtma - zupa cytrynowa z kurczakiem 3.Tatris Basturma - marynowany jesiotr z grilla Zobacz więcej
Aganiok
Aganiok Obserwuj blogaObserwujesz bloga
W kuchni Aganiok
Łosoś pieczony

Łosoś pieczony 1526

Łosoś pieczony Miał być sum, a wyszło, że był łosoś :-) Tydzień przed świętami zamówiłam rybę w pobliskiej wędzarni, gdzie oprócz tradycyjnie wędzonych ryb, można także kupić ryby świeże. Czego tam Zobacz więcej
grupa rodzaj Mięso i drób Indyk, kurczak, kura hodowlana typu Cornish Owoce morza Jesiotr, Lucjan, okoń oceaniczny, rekin, szczupak, tuńczyk biały Jaja i produkty mleczne Jogurt, kefir, mleko kozie, Zobacz więcej
, która została przygotowana dla nas przez kucharzy,na bazie produktów z oznaczeniami ChNP, ChOG i GTS. Źródło ARR. Potrawy jakie mieliśmy możliwość spróbować to:bakłażan z jabłkiem grójeckim w sosie Zobacz więcej
MRiRW oraz autor książek kulinarnych pan Andrzej Fiedoruk. Nad całą stroną kulinarną czuwał sam Grzegorz Łapanowski. Ja niestety z przyczyn niezależnych ode mnie dotarłam do grupy dopiero na kolację Zobacz więcej