sos smietana

Bardzo prosty przepis nałososia w sosie koperkowym: - filety z łososia pokrojone w paski - smietana - koperek - 3 zabki czosnku - odrobina bialego wina - mozna dodac troche soku z cytryny - sol i Zobacz więcej
Dziecinnie prosty przepis, szybki i bez komplikacji. Wszystkim smakuje... - kawalki lososia bez skory i osci - oliwa - smietana - swiezy koperek - kapary - sol * Lososia podsmazmy na oliwie po Zobacz więcej
Zapraszam na sledzie swiateczne w sosie majonezowo smietanowym Skladniki: 4 Sledzie matiasy 1 cebula drobno skrojona 3-4 ogorki kiszone -skrojone w kosteczke 2-3 lyzki majonezu ok 100 ml smietana Zobacz więcej
Naleśniki: · mąka pszenna 2 szkl · mleko 1 szkl · woda gazowana 1 szkl · jajka 3 szt · sól FARSZ: · twaróg 400 g · cukier waniliowy · smietana 18% · cukier SOS: · czekolada mleczna 1/2 tabl · Zobacz więcej
placki: -3 ziemniaki -1 marchewka -1 cebula -soł, pieprz -jajko -1 łyżka mąki sos: -5 dużych pieczarek -oliwa truflowa -smietana kremówka Ziemniaki i marchewkę ścieramy na grubszej tarce, cebule na Zobacz więcej
lutka40
lutka40 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
szczeciniankagotuje
Pyszna surówka

Pyszna surówka 175

5
ścieramy na tarce o dużych oczkach ,solimy i zostawiamy aż puszczą sok który odlewamy .Przygotowujemy sos : mieszamy majonez ze smietana solimy ,pieprzymy ,dodajemy troszkę soku z cytryny i posiekany Zobacz więcej
Niezwykle proste i chyba, wedlug mnie przynajmniej, dobrze komponujace sie z daniem glownym... na letni obiad. Po 3 morele na osobe, tak wiec u nas 6 lyzka masla lyzka cukru 1 lyzeczka zielonego Zobacz więcej
por bedzie juz miekki wrzucamy spore kawalki surowego lososia. Smazymy przez chwile. Zalewamy smietana, przyprawiamy i gotujemy ok 5 minut, dolewamy biale wino i gotujemy przez kilka minut. Makaron Zobacz więcej
- czarne spaghetti (z sepia) sos (proporcje dla 2 osob): - 250gr duzych surowych krewetek -3-4 duze pieczarki - 200 ml gestej smietany - 5 zabkow czosnku - 2 papryczki ostre guindilla - oliwa - sol i Zobacz więcej
je do poledwiczek jak sie upiekly, wylozylam na talerz, pokroilam w plastry, sos z pieczenia zagescilam lekko smietana i dodalam pietruszke i tyle ja podalam z pure z ziemniakow i salatka z kapusty Zobacz więcej
4 gruszki 3 lamki slodkiego bialego wina 4 lyzki cukru 1 cytryna 1 laseczka cynamonu 4 gozdziki sos czekoladowy 100g kuwertury 1/2 szklanki mleka 3 lyzki slodkiej smietany 2 lyzki koniaku Obieramy Zobacz więcej
Gruszki w czerwonym winie... pachnace cynamonem , gozdzikami i anyzem. Podane z bita smietana i sosem winno gruszkowym. to cos co lubie zima... Skladniki 6 gruszk z ogonkami 400 ml slodkiego Zobacz więcej
Przejdź do wpisów www.gotujezcorka.blog.pl Potrzebujemy: 3 zoltka, 3 lyzki cukru waniliowego, 200 ml smietany 30 %, 100 ml mleka, 1 laska wanilii. Wykonanie: Z jajek bierzemy zoltka i ucieramy z Zobacz więcej
, dodajemy czosnek. Gdy cebula zmieknie podlewamy ja bialym winem. *Zalewamy calosc smietana i miksujemy sos. *Umiesczamy piersi ponownie na patelni i dusimy je w powstalym sosie dodajac spora garsc Zobacz więcej
Przegladajac ostatnio jedna z moich ulubionych ksiazek kucharskich Nigellli Kuchnia, przepisy z serca domu wpadlam na przepis na kielbaski w szlafrokach. Troche go zmienilam, oto moja wersja: - Zobacz więcej
Szybko, smacznie, bez nadmiernego wysilku. Przygotowanie tego dania trwa tyle, co ugotowanie makaronu. A jak smakuje...dla mnie super. potrzebujemy makaron spaghetti- wg potrzeb, u mnie 400g 1 srednia Zobacz więcej
Nachos z pikantną salsą Składniki: – puszka pomidorów pelati – 1 czerwona papryka – 1 cebula – 2 pomidory – ząbęk czosnku – kwaśna smietana - 1 puszka czerwonej fasoli – opakowanie nachos – starty Zobacz więcej
spaghetti smietana 12 % ( moze być 18% lub 30 % ) łyżka oliwy sól, pieprz, pietruszka do posypania kawalek sera Przygotowanie: Makaron ugotować al dente. Na patelni rozgrzać oliwę, wrzucić Zobacz więcej
Blog > Komentarze do wpisu « Chrupiacy deser Pasta jajeczna » Carbonara po mojemu, troche odchudzona Uwielbiam spaghetti alla carbonara! Niestety najczesciej kojarzy sie z tlustym i kalorycznym Zobacz więcej
jablko lyzeczka vegety, pieprz 2 lyzki sosu sojowego mięsko umyc, osuszyc recznikiem papierowym. Foremke lub naczynie zaroodporne wysmarowac tluszczem, wlozyc poledwiczki, posypac przyprawami. Dodac Zobacz więcej