Przepis na stambuł

Powiązane przepisy:

Dziś będzie więcej zdjęć, mnie tekstu;) Spytacie może, co mi najbardziej w Stambule smakowało? No cóż, poza przepysznym śniadaniem u rodzinki Gurbuza w mojej czołówce jest zdecydowanie bułka z Zobacz więcej
Istria
Istria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje codzienne przyjemności
Stambuł w 1 dzień

Stambuł w 1 dzień 28

W drodze na Kubę zatrzymaliśmy się na kilkanaście godzin w Istambule. Umyślnie zakupiliśmy takie bilety lotnicze, by mieć czas na zwiedzenie stolicy Turcji. Zarezerwowaliśmy lot linią Turkish Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Stambuł cz.1

Stambuł cz.1 66

O charakterze Stambułu i jego historii zadecydowało położenie. Miasto leży na dwóch kontynentach, rozdzielonych cieśniną Bosfor. Cieśnina ta łączy ze sobą Morza Czarne i Marmara. Miasto oblewają wody Zobacz więcej
trzy posiłki
trzy posiłki Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Trzy Posiłki Dziennie
Stambuł cz. I. Morze

Stambuł cz. I. Morze 107

Wędkarze na moście Galata. W tle Eminönü, najstarsza część Stambułu Pięć dniw Stambule, na przełomie października i listopada. Trochę włóczenia się po tym niezwykłym mieście i prywatnego odkrywania Zobacz więcej
dawny_basik
dawny_basik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Mozaika życia
Stambuł cz.2

Stambuł cz.2 35

Drugi dzień postanowiliśmy poświęcić na tereny „za murami”. Stambuł, a właściwie Konstantynopol chroniły mury obronne, które wytyczały miasto. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że budowano je w IV a następne Zobacz więcej
illucucina
illucucina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ILLUCUCINA
STAMBUŁ - PRZEWODNIK PRZETRWANIA

STAMBUŁ - PRZEWODNIK PRZETRWANIA 109

O Stambule przed wyjazdem słyszałam głównie słowa zachwytu, że świetne jedzenie, architektura, że nowoczesne dynamiczne miasto... Jednak kolega z mocnym tłem francuskim, narzekał na jedzenie, a Zobacz więcej
Dziś post bez przepisu, podróżniczo-kulinarny. Postanowiłam podzielić go na dwie, może trzy osobne części z racji tego, że chciałabym opisać zarówno linie lotnicze, hotel, jedzenie, knajpki i miejsca Zobacz więcej
Woda, woda i jeszcze raz woda – to coś co cieszy mnie zawsze i nie potrafię sobie odmówić wycieczek statkiem, kajakiem, łodzią czy wpław J Stambuł jest idealnym miejscem na realizowanie takich Zobacz więcej
emilia
emilia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Turcja od kuchni
Stambuł cz. 2 "Na promie"

Stambuł cz. 2 "Na promie" 30

Prom jest w Stambule i Izmirze świetnym i szybkim środkiem transportu. Uwielbiam pływać promem. Czuję wtedy że mieszkam nad morzem. Będąc w Stambule płynęłam z Feshane do Emminönü. Zobacz więcej
illucucina
illucucina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
ILLUCUCINA
STAMBUŁ - CO Z TEGO WYSZŁO

STAMBUŁ - CO Z TEGO WYSZŁO 123

PLACEK DROŻDŻOWY Placki drożdżowe piekę, odkąd się uparłam, że na Wielkanoc nie będziemy kupować żadnych ciast. I tak piekę jakieś 15 lat... :) Popisowy pla... Zobacz więcej
Follow The Taste
Follow The Taste Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Stambuł moimi oczami

Stambuł moimi oczami 64

Nie wątpliwie moja krótka wycieczka do Turcji nie obyła się bez przygód. Zacznijmy od wizy, to jest wyjątkowo proste. Ja swoją kupiłam w internecie za 20 dolarów i zajęło mi to dosłownie 5 minut. Zobacz więcej
W pierwszej części kulinarnego opisu Stambułu napisałem o rybach i owocach morza, z których miasto jest znane. Jednak oczywiście podstawą oryginalnej kuchni tureckiej, wywodzącej się z jedzenia Zobacz więcej
KOLEJ NA TURCJĘ: 533 KM w 3,5 GODZINY. SZYBKA KOLEJ STAMBUŁ – ANKARA (I O TYM, JAK PODRÓŻOWAĆ PO TURCJI KOLEJĄ) | Blog Rodzynki Sułtańskie O blogu + kontakt felietony damsko-męskie kultura o kiczu o Zobacz więcej
Zielaczek
Zielaczek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zielakowo
Stambuł kulinarnie vol. 2

Stambuł kulinarnie vol. 2  132

Zapraszam na kolejną część wycieczki po tureckiej kuchni: ( na pierwszą część zapraszamtu) Bakłażan grillowany z mielonym mięsem. Na każdym kroku sprzedawane są świeżo wyciskane soki. Z pomarańczy i Zobacz więcej
Drodzy czytelnicy, z przyjemnością pragnę Was poinformować, ze blog przeniósł się na własną domenę i od dziś po nowe wpisy i przepisy zaglądajcie na: gotujebolubi.pl Wpisy na tym blogu zacznę Zobacz więcej
Moja druga wyprawa do Stambułu zakończyła się juz prawie tydzień temu a ja wciąż jeszce nie podzieliłam się z Wami zdjęciami i wrażeniami z pobytu. Tym razem miałam okazję być na dniach Giresun ( Zobacz więcej
Wróciłam właśnie z krótkich lecz intensywnych wakacji. Tydzień w Stambule jest ponad moje siły - pod koniec nie mogłam już jeść i miałam dość naganiaczy oraz tłumów. Jedzenie było pyszne - zupełnie Zobacz więcej
Nie wiem czy zauważyliście, ale miniony tydzień byłam niezwykle „nieaktywna” na blogu i Facebooku. Wszystkie posty z góry ustalone i niestety brak reakcji z mojej strony. Mam na to dobre Zobacz więcej