Przepis na strzelce dolne

Powiązane przepisy:

Po Festiwalu Smaku w Grucznie w miniony weekend odbyła się kolejna impreza, które na stałe już zagościła w kalendarzu wydarzeń kulinarnych województwa Kujawsko - Pomorskiego. XIII edycja Święta Śliwki Zobacz więcej
Każdego roku w Strzelcach Dolnych odbywa się wspaniała impreza - Święto Śliwki. W ten weekend po raz piętnasty warto było pojawić się w Strzelcach, przyjrzeć się procesowi smażenia powideł, starym Zobacz więcej
Ona i On, by tradycji stało się zadość, wybrali się wczoraj na Święto Śliwki w Strzelcach Dolnych. Już w zeszłym roku było średnio, ale tłumaczyli to sobie tym, że do sąsiedniej wsi wybrali się w Zobacz więcej
koracynamonu
koracynamonu Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kora Cynamonu
Tort znak zodiaku - Strzelec

Tort znak zodiaku - Strzelec 39

Tort dla trójki przyjaciół, zodiakalnych strzelców Emi, Dronka oraz Rafcia. Zobacz więcej
Ona i On mają już za sobą pierwszy blogowy konkurs. Nagrody pzywiezione wprost ze Strzelec Dolnych - tamtejsze powidła śliwkowe dla tych, którzy lubią dobrze zjeść i ciekawi są tradycji. Tym bardziej Zobacz więcej
W ubiegłą niedzielę byłam na Święcie Śliwki w Strzelcach Dolnych koło Bydgoszczy i wróciłam z koszem pełnym różnych smakołyków oraz głową pełną kulinarnych inspiracji. Degustując smażonych tam powideł Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Kazimierz Dolny

Kazimierz Dolny 50

Kazimierz Dolny to miejsce, które odwiedzam zwykle raz do roku. W ubiegłym roku pokazywałam Wam zdjęcia z majowego wyjazdu, kiedy pogoda nie dopisywała. Na szczęście teraz mogę się z Wami podzielić Zobacz więcej
Wybieramy się dziś w podróż szlakiem strzeleckich powideł, kujawskich win i mennonickich wspomnień. Skosztujemy wina Państwa Janasińskich, serów Państwa Adamczyków, mennonickiej gęsiny, kujawskiej Zobacz więcej
kubek w kubek
kubek w kubek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kubek w kubek
Dolny Śląsk

Dolny Śląsk 129

Spędzam wakacje na razie w domu, na Dolnym Śląsku. Ale w tym roku nie mam zamiaru użalać się nad tym, że nie pojechałam do Chorwacji, Grecji, czy Peru. Nie chcę też używać epitetów z rodzaju polska Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Kazimierz Dolny

Kazimierz Dolny 43

Kazimierz Dolny to miasto położone w województwie lubelskim nad Wisłą. Chyba każdy z Was słyszał o tym mieście, a i może część z Was również tam była. Miasto to zawsze kojarzy mi się z uroczym rynkiem Zobacz więcej
weg-Anka
weg-Anka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia wegAnki
Ustrzyki Dolne: Słodki Blues

Ustrzyki Dolne: Słodki Blues 154

Dziś odwiedziłam Ustrzyki Dolne, w których 3 tygodnie temu otwarto wegańsko-wegetariańską knajpkę. Słodki Blues to kawiarnia, w której codziennie wypiekane są świeże ciasta. Lokal serwuje również Zobacz więcej
Osobiście nigdy nie byłam w Kazimierzu Dolnym. Zawsze chciałam zobaczyć to miejsce. Nie tylko dlatego, że jest kolonią artystów, ale przede wszystkim dla jego autentyczności i piękna architektury. W Zobacz więcej
anika85
anika85 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
jodłowe zacisze
Strzelec z daktylami

Strzelec z daktylami 137

Ciasto do którego można używać dowolnych dodatków. W oryginale były rodzynki, u mnie dziś daktyle. Zapraszam :) Składniki: 2 jajka 100g margaryny 3/4 szkl cukru 2 szkl mąki 3/4 szkl daktyli 1/2 szkl Zobacz więcej
Każdy mieszkaniec Dolnego Śląska powie Wam, że w każdej miejscowości napotkacie dwór, pałac, zamek lub ruiny. To prawda. Chociaż posiłkowaliśmy się samochodową mapą zamków, to jednak przejeżdżając Zobacz więcej
Szentendre to niewielkie miasto położone 20 kmod Budapesztu. Odwiedziliśmy je we wrześniu podczas naszej przejażdżki po Europie. Od wielu lat chciałam tam pojechać, ale jakoś nigdy nie było okazji. Zobacz więcej
KŁD
KŁD Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Jak cień
Festiwal smaku. Gruczno.

Festiwal smaku. Gruczno. 262

W dolinie dolnej Wisły, w miejscowości Gruczno rokrocznie od lat sześciu odbywa się Festiwal Smaku. Pierwsze edycje festiwalowych imprez były raczej lokalnym świętem, ale ostatnie festiwale urastają Zobacz więcej
Cześć Wszystkim! :) Majówka, długi weekend, czy kilka dni wolnego, to dla mnie najlepszy czas na szybki wypad w góry, a jeśli góry to koniecznie Bieszczady. W Bieszczadach zakochałam się od pierwszego Zobacz więcej
SmakLick
SmakLick Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kwadrans w Kazimierzu Dolnym

Kwadrans w Kazimierzu Dolnym 124

Kazimierz Dolny to dla mnie miejsce magiczne i nostalgiczne. Pierwszy samodzielny wyjazd na festiwal filmowy. Pierwszy raz oglądałam film w kinie plenerowym, spałam w schronisku, widziałam Grażynę Zobacz więcej
Koniec karnawału ( w tym roku krótkiego) kojarzy się z zimą i wyprawa konna to powinien być kulig. W ubiegłą niedzielę w Zakolu Wisły świeciło piękne słońce, atrakcją była więc wycieczka po okolicy Zobacz więcej
kabka
kabka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kate's Pie Hole
Tańcujemy :-) Święto Śliwki 2011

Tańcujemy :-) Święto Śliwki 2011 182

Mieliśmy wspaniały weekend :-) Ciepły, słoneczny i obfitujący w wydarzenia :-) W dniach 3-4 września br. w moim regionie trwało Święto Śliwki :-) Zabawa organizowana jest co roku na polach w Zobacz więcej