świnoujście

ZOBACZ TAKŻE:

w Warszowie.. Kiedy wyjeżdżałam padało, było ciemno i niemal jesień. Świnoujście uszykowało dla mnie pogodę słoneczną i letnią (z wyjątkiem wiatru, od którego z pewnością za tydzień-dwa się rozłożę Zobacz więcej
W Świnoujściu ostatni raz byłam 30 lat temu. Spragniona słońca, morza i plaży bez wahania zdecydowałam się na spontaniczny wyjazd tygodniowy. Nad morze jechaliśmy pociągiem, w nocy, a nad ranem już Zobacz więcej
Kurna Chata położona jest przy jednej z dróg prowadzących na plażę, z zewnątrz wygląda bardzo podobnie do wielu innych miejsc kulinarnych, położonych na mapie Świnoujścia. „Firmowe” parasole znanych Zobacz więcej
0000037904Bank BPH S.A.15 1060 0076 0000 3310 0018 2615Bank Pekao S.A. I O/Warszawa41 1240 1037 1111 0010 1321 9362 Z dopiskiem: 14589 Witkowski Piotr Świnoujście- darowizna na pomoc i ochronę Zobacz więcej
i koleżanki mały apel: Osoby zainteresowane rekrutacją do Błękitnego Patrolu są proszone o kontakt z lokalnymi liderami: Świnoujście - Kołobrzeg: Konrad Wrzecionkowski, tel. 785 855 945; Kołobrzeg Zobacz więcej
Wczoraj wieczorem wróciłam z wakacji nad polskim morzem, odwiedziłam Świnoujście, z Katowic jechaliśmy pociągiem, zaś do domu samochodem. Jak się okazało w drodze nad morze znacznie więcej piłam niż Zobacz więcej
. Muszę wybrać maksymalnie 6 miejscowości na nocleg, co nie jest dla mnie proste bo chciałabym obudzić się w każdej na którą patrzę na mapie. Dzisiejszy wybór to Krynica Morska, Hel/Jastarnia, Łeba, Zobacz więcej
terminie. Każdy zajęty.. a nasze grono znajomych rozjechało się po świecie.. Belgia, Holandia, Niemcy... Świnoujście.. niby bliżej a jednak tak daleko.. coś wymyślimy :) już mi się marzy moja tarta Zobacz więcej
Niedługo koniec wakacji, choć Ci, którzy skończyli już swoją edukacją, i nie pozostali nauczycielami pewnie całe przepracowali. Tak było w moim przypadku. Nie mogę narzekać na tryb swojej pracy, Zobacz więcej
Laktoowo
Laktoowo Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lakto Owo
Chodźmy na grzyby

Chodźmy na grzyby 65

, robię selekcję miejsc i miast o które zahaczę, precyzuję datę startu, nadaję tej całej wyprawie coraz więcej konkretnych konturów a ujmuję abstrakcji. Wiem już na pewno, że daruję sobie krynicę i Zobacz więcej
Europejskiego Szlaku dalekobieżnego poza Pobierowem obejmuje swoim zasięgiem jeszcze takie miejscowości jak Świnoujście, Trzęsacz, Mrzeżyno, Darłowo, Rowy, Żarnowiec i kilka innych. Poza szlakami Zobacz więcej
TLK. Przewozy Regionalne tym razem się nie popisały i nie przedłużyły promocji o 2 maja. Pierwszym punktem podróży zostało Świnoujście - jedyne w Polsce miasto położone na 3 dużych wyspach: Wolin, Zobacz więcej
Laktoowo
Laktoowo Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Lakto Owo
Z wyspy na wyspy!

Z wyspy na wyspy! 49

ryż ze szpinakiem i groszkiem, szpinakowy makaron, pierogi i sałatkę. Śniadanie z Biedronki i Eko-wyspy. Kolejnego dnia poszliśmy laskiem do Niemiec, zwiedzając graniczny bazarek i popijając kiszony Zobacz więcej
słońca z pokładu. Poranne rześkie morskie powietrze szybko i skutecznie rozbudzało, mimo, że sen był krótki – trasę Świnoujście-Trelleborg prom pokonuje w około 7-8 godzin, a jak wiadomo, wstać Zobacz więcej
przy odrealniającej lekturzeWtorek, W pociągu na stacji Kołobrzeg, ruszamy do Szczecina ale w Goleniowe przesiadam się na Świnoujście. Cichy, nowy, czysty pociąg typu zachodniego, z informacją w tle. Zobacz więcej
nas do chałupy, było naprawdę przyjemnie...jak się okazało, nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, żeby spędzić ciepłe, kolorowe chwile... 12:13 AM Aga pisze... A proponuję morze. I Świnoujście, które na nowo Zobacz więcej