tanio obiad warszawie

{{headerMessage}}
to dla wspomnień. Kartoflanka była pyszna a pizza klasyczna i dobra. Najprzyjemniej było patrzeć przez okno. Na zewnątrz zimno a tu ciepło. Tam wieje a tu ładnie pachnie bazylią… prosty obiad i tyle. Zobacz więcej
Kiedy Zjemy
Kiedy Zjemy Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pan Ziemniak Pieczone Ziemniaki

Pan Ziemniak Pieczone Ziemniaki 104

{{headerMessage}}
się z tak miłą atmosferą i ludźmi, do których aż chce się uśmiechać. Jednym słowem Pan Ziemniak jest obowiązkowym punktem na kulinarnej trasie Warszawy. Właściciele pokazują, że ziemniaki nie muszą Zobacz więcej
Zielaczek
Zielaczek Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Zielakowo
Obiad w "Karczmie Nowa Nadzieja"

Obiad w "Karczmie Nowa Nadzieja" 62

{{headerMessage}}
Wczoraj wybraliśmy się na wycieczkę i na obiad wpadliśmy do Karczmy Nowa Nadzieja na trasie Warszawa - Lublin - dokładnie na 64 kilometrze. Nie oszukujmy się, z zewnątrz miejsce nie powala, ale Zobacz więcej
. K: Na zupkę? ;) Z okazji powrotu Kurczaka do Warszawy? ;) Ja stawiam! A skoro o ocenie mowa – daję 5/6, bo tę zupę też trzeba sprawdzić ;) O: Haha! Ok! W takim razie wracaj szybko do stolicy i Zobacz więcej
. Przy okazji nie mogę nie napisać, jak bardzo co roku ubolewam nad ceną szparagów w Warszawie. Z Poznania donoszą mi, że pęczek w środku sezonu, kosztuje 3-4 zł, na drugi dzień idę pod Halę Mirowską Zobacz więcej
{{headerMessage}}
są, kaparów brak (9/10) Pielmieni: uzbeckie, sybirskie, moskiewskie, jakuckie i wiejskie - w kolejności od najbardziej ulubionych - podawane w rosołku - WYŚMIENITE!! (20/10) Wareniki ukraińskie - i Zobacz więcej
Witam Was po świętach!:) Tak długiej przerwy na blogu jeszcze nie było! I mimo, że do Warszawy dotarłam wczoraj późnym wieczorem, za chwilę znów pakuję walizkę i znikam gdzieś na Warszawskim Dworcu Zobacz więcej
Wakacje, wakacje i po wakacjach…. My w tym roku wybraliśmy się pierwszy raz pod namiot do Dziwnówka. Zatrzymaliśmy się na campingu Wiking i przyznam szczerze, że na początku troszkę się przeraziłam. Zobacz więcej
Dzi
Dzi Obserwuj blogaObserwujesz bloga
karmelowy.pl
Bałkański Kocioł – recenzja

Bałkański Kocioł – recenzja 133

{{headerMessage}}
Uwielbiamy z narzeczonym odwiedzać nowe dla nas restauracje i testować potrawy z różnych stron świata. Tym razem też szukaliśmy czegoś „innego” niż wszędzie, wyjątkowego. Zachęceni opiniami na Zobacz więcej
Od paru miesięcy uczę się hiszpańskiego, w związku z czym chciałam spróbować jakichś tradycyjnych potraw, a, że przez parę dni była u mnie mama, nasz wybór na poniedziałkowy obiad padł na meksykańską Zobacz więcej
Makaron z cukinią i pomidorkami | Jemy lokalnieJemy lokalnie Jemy lokalnie Smacznie i zdrowo zamiast szybko i tanio. Szukaj Menu główne Przeskocz do tekstu Przeskocz do widgetów Producenci Warzywa i Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Kasza gryczana z warzywami | Jemy lokalnieJemy lokalnie Jemy lokalnie Smacznie i zdrowo zamiast szybko i tanio. Szukaj Menu główne Przeskocz do tekstu Przeskocz do widgetów Producenci Warzywa i owoce Zobacz więcej
greenmorning.pl
greenmorning.pl Obserwuj blogaObserwujesz bloga
GreenMorning.pl
Lokal Vegan Bistro

Lokal Vegan Bistro 85

{{headerMessage}}
, że każdego na to stać. Na dodatek w stu procentach wegańskochoć zupełnie przekornie sztandarowe danie tego lokalu to „schabowy z ziemniakami i surówką”. Dane mi było spróbować jeszcze (i Zobacz więcej
zawodowo ocenianiem restauracji. A ja w żadnym razie nie zamierzam odbierać im zajęcia. Zresztą, jakie ktoś, kto z menu danego miejsca może zjeść w najlepszym razie 3 pozycje (bez żadnych „zamiast” i Zobacz więcej
Zakupy spożywcze - dla jednych wielka frajda, dla innych zmora ! Lawirowanie między półkami, między ludźmi, mało skrętne kółka wózka, alejki, labirynty...Zwariować można. A jeszcze na każdym kroku Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Oj, odgrażałam się, odgrażałam. Że napiszę, że obsmaruję bądź pochwalę. No i w końcu usiadłam i napisałam. Recenzja wakacji patrząc na nie gastronomicznym okiem ;). Sorry, że tak długo musieliście Zobacz więcej
pojechaliśmy zameldować się i zjeść obiad. Przed wyjazdem zrobiłam porządne poszukiwania gdzie w Białowieży warto się zatrzymać. Mieszkaliśmy w przepięknym miejscu - Stoczek 1929. To restauracja oraz Zobacz więcej
mlecznakrowa
mlecznakrowa Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Mleczna Krowa
Wielka chorwacka wycieczka

Wielka chorwacka wycieczka 97

{{headerMessage}}
na pewno) nie spróbowałam wszystkiego. Niestety to, co próbowałam do najlepszych nie należało. Mięso. Jeśli chodzi o dania mięsne, to najbardziej popularna jest pljeskavica czyli kawał kotleta z Zobacz więcej
, robią z nią piękne dania czy warsztaty – jednak ja mam chęć i fundusze, żeby kupować polskie produkty dobrej jakości, zaś często nie mogę tego zrobić, bo po prostu są trudno dostępne. Chcę je mieć u Zobacz więcej
monikucha
monikucha Obserwuj blogaObserwujesz bloga
poluzuj.pl
Wyspa Bantayan - Filipiny

Wyspa Bantayan - Filipiny 59

{{headerMessage}}
dostępne wszystko, czego trzeba. Kiszonej kapusty naturalnie jednak nie było, a ze chodzila za nami od jakiegoś czasu, ukisiłem własnoręcznie (dwukrotnie), wyszla super, może trochę slona, ale akurat Zobacz więcej