targ śniadaniowy

Codogara Obserwuj blogaObserwujesz bloga
codogara

Targ śniadaniowy 11

W dniach 21-23 marca 2015 wszystkich podróżnych przybywających do stacji Kraków Główny, na peronie i w hallu dworca witał Targ Śniadaniowy – cykliczna, zmieniająca miejsce impreza, która odbywała się Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Notes From Eating
Targ Śniadaniowy

Targ Śniadaniowy 100

Piękna, słoneczna sobota. Wstałam z nastawieniem na udane przedpołudnie. Kierunek - Żoliborz - Targ Śniadaniowy. Dotarłam, nawet o dziwo z moją orientacją w terenie, szybko znalazłam. I co? I jak? A Zobacz więcej
W sezonie letnim bardzo duże znaczenie w wielu miastach odgrywają targi śniadaniowe. Jest to bardzo fajny sposób na spędzenie dnia w gronie rodziny i bliskich. Śniadania odbywają się m.in w Poznaniu, Zobacz więcej
maciej
maciej Obserwuj blogaObserwujesz bloga
100 smaków

Targ śniadaniowy 138

Już po pierwszej wizycie na Warszawskim Żoliborzu zakochaliśmy się w tym miejscu. Na Targu śniadaniowym kupicie produkty eko: pieczywo, ciasta, tarty, wspaniałe hummusy, wędliny, miód, owoce, sorbety. Zobacz więcej
Cooking Cure
Cooking Cure Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Targ Śniadaniowy

Targ Śniadaniowy 212

Targ śniadaniowy na Żoliborzu to nowa hipsterska tradycja, którą bardzo polubiłam. Za takie inicjatywy trzeba dziękować i nie kręcić nosem, że hipsterskie. Wprawdzie jednak nie odmówiłyśmy sobie Zobacz więcej
W każdą sobotę w Parku Krakowskim i w każdą niedzielę w Parku Ratuszowym w Nowej Hucie odbywa się Targ Śniadaniowy. To cykliczne wydarzenie podczas którego można zjeść śniadanie na świeżym powietrzu, Zobacz więcej
Ola Milc
Ola Milc Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Bake with Ola

Targ śniadaniowy 72

W końcu mam wolne w weekend, co nie zdarza się często. Zamiast się wyspać i poleniuchować to wstałam rano i postanowiłam wybrać się na Targ Śniadaniowy na stary Dworzec Główny. Chociaż dzisiaj pogoda Zobacz więcej
Co tu dużo mówić - niedziela to nieodłączny kac morderca lub dzień pracy, więc mimo chęci na poznańskim Targu Śniadaniowym byłam po raz pierwszy. Tłum nienażartych ludzi, kolejek, rodziców z szalonymi Zobacz więcej
Chcesz zjeść śniadanie na świeżym powietrzu a swoje podniebienie uraczyć niesamowitymi smakami? Musisz koniecznie odwiedzić Targ Śniadaniowy w Sopocie. Cudowna inicjatywa podczas której można spędzić Zobacz więcej
Wczoraj na Żoliborzu (Aleja Wojska Polskiego, w godzinach 8:00-14:00), odbył się pierwszy Targ Śniadaniowy- kolejna inicjatywa przybliżająca mieszkańcom Warszawy dobre jedzenie. Jeśli nie Zobacz więcej
Targ śniadaniowy odbywa się co sobotę,od 8.00 do 16.00 w wybranychmiejscach w Polsce -między innymi w Sopocie. Jest to wspaniałemiejsce do spędzenia soboty na świeżym powietrzu,w ciepły dzień lata. Zobacz więcej
ZIELONA KUCHNIA ZDROWIA: Targ śniadaniowy w ZIELONA KUCHNIA ZDROWIA Blog o zdrowym odżywianiu, bezpiecznej żywności, zasadach zdrowego stylu życia i pasji która od wielu lat towarzyszy mojej Zobacz więcej
Na ten targ śniadaniowy wybierałam się od.. ponad roku. Wreszcie dotarłam i jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Jak już pisałam - ceny oczywiście wysokie (choć to też zależy od wystawcy, bo w Zobacz więcej
W każdą sobotę w okresie letnim na warszawskim Żoliborzu odbywa się Targ śniadaniowy- cykliczne, kulinarne wydarzenie przyciągające miłośników dobrego, zdrowego jedzenia. Jest to idealny sposób na Zobacz więcej
wyjścia wiosna-lato, pojawił się TARG śniadaniowy. Jest już sobotni wieczór, a nadal miło wspominamy spędzony tam czas. Zjedliśmy tam pyszny ziołowy hummus, wypiliśmy zielony koktajl (zielona Zobacz więcej
Już tuż przy wejściu na Targ Śniadaniowy było słychać gwar i ten wspaniały klimat pikniku. To miejsce, gdzie z powodzeniem można spędzić cały dzień, zajadając się przy okazji smakołykami z kuchni Zobacz więcej
Cytując za profilem TARGu Śniadaniowego na facebooku: Targ Śniadaniowy to nowy pomysł na zakupy i spędzanie czasu. Jest połączeniem handlu zdrową żywnością, oraz działań rozrywkowo warsztatowych Zobacz więcej
Jakiś czas temu podpatrzyłam, że sporo moich znajomych wybiera się w weekendy na Targi Śniadaniowe. Byłam ciekawa jak to wygląda i w końcu wygospodarowałam sobie poranek, aby tam zajrzeć. Tak się Zobacz więcej
W wakacje miałam okazję odwiedzić targ śniadaniowy na Żoliborzu w Warszawie, gdzie przy stołach lub na leżakach można było zjeść slow-foodowe śniadanie, kupione od lokalnych wystawców. Myślałam, że w Zobacz więcej
Po dużym sukcesie w Warszawie przyszedł czas na Kraków. Targ Śniadaniowy, czyli odbywające się cyklicznie „śniadanie na trawie” ma być imprezą dla tych, którzy nie tylko lubią jeść, ale też spotkać Zobacz więcej