tatar z jelenia

Tatar z jelenia

Tatar z jelenia 963

{{headerMessage}}
Tatar z jelenia Składniki: - polędwica z jelenia (wyłącznie świeża) lub sarny, albo młodej wołowiny, - pieprz, - sól, - papryka słodka, - oliwa z oliwek, - żółtko jaj, Dodatki: - sos sojowy, - cebula Zobacz więcej
karola
karola Obserwuj blogaObserwujesz bloga
świat moich smaków
Jeleń-burger

Jeleń-burger 211

{{headerMessage}}
Przetwarzamy dary lasu i szykujemy się do srogiej (?) zimy. Co się nie mieści w zamrażarkach - przejadamy ze smakiem :-) Dziś z mięsa pozostałego po wczorajszym, pysznym tatarze zrobiłam hamburgery. Z Zobacz więcej
wakacji na Wyspie Młyńskiej, która znajduje się tutaj oraz filmów, które znajdują się tutaj. Wakacje trwały 3 dni. W tym czasie zwiedziliśmy po raz kolejny całą Wyspę Młyńską, ogród zoologiczny w Zobacz więcej
szef zaserwował consomme z ogonów wołowych z kaszą jęczmienną, warzywami i ogonem wołowym w tempurze. Consomme z ogonów wołowych Następnie był turbot konfitowany w brązowym maśle z wędzoną wątrobą Zobacz więcej
Pyza
Pyza Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smaczna Pyza
Oswajanie dzikiego stadka

Oswajanie dzikiego stadka 451

{{headerMessage}}
a nią właśnie mieliśmy się zajmować. W dużej, przestronnej i świetnie urządzonej kuchni, pod okiem doskonałych kucharzy z Grzegorzem Kazubskim na czele zmierzyliśmy się ze stadem saren, jeleni i Zobacz więcej
starych latarni. Amaro wziął wszystko? Miejsce idealnie wpisuje się w całość. Chwila wytchnienia po tatarze z jelenia i czarach z ciekłym azotem. Rozmowa o książce. Kuchnia XXI wieku. Dopiero teraz Zobacz więcej
w danej chwili i kopiować jego poczynania. Całość przebiegała szybko i sprawnie, tak, że nie miałyśmy czasu się nudzić czy czekać na następny ruch. W sumie przygotowałyśmy trzy potrawy - wędzony Zobacz więcej
{{headerMessage}}
bezmięsne(1) dania mięsne(3) desery(17) drób(17) dziczyzna(13) gołąbki(2) gościny w restauracjach(4) grill(11) grzyby(3) gęsina(11) inne(13) jagnięcina(5) jajka(19) kaczka(2) kanapki(24) kapuśniak(4) Zobacz więcej
Nina
Nina Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Nina w kuchni
Pasztet z jelenia

Pasztet z jelenia 1092

{{headerMessage}}
Wyjątkowy pasztet z jelenia, najlepszy jaki jadłam. Po prostu wyśmienity! Widzicie na zdjęciach jaki jest kremowy? Jest odświętny i przeznaczony na specjalne okazje, takie jak Wielkanoc czy Boże Zobacz więcej
tomb
tomb Obserwuj blogaObserwujesz bloga
mój smak
Atelier Amaro – przeżycie

Atelier Amaro – przeżycie 426

{{headerMessage}}
jest wystarczających . Po kolacji wiedziałem że chciałbym więcej i więcej . Początek kolacji to śnieżka podana na talerzu z brzozy. Ta mała kuleczka w smaku korzenna i winna okazała się galaretką z Zobacz więcej
się zjawić, ale dotarłam na kolację wieńczącą dzień. Menu nawiązywało do kaszubskiej wyprawy. Na stole królowały ryby, ale żadne tam tilapie i pangi, tylko nasze pomorskie specjały - poczciwa i chyba Zobacz więcej
również tradycyjnego tatara podanego z jajkami przepiórczymi (28 zł) - klasyka sama w sobie oraz kaczkę z gałązkami świeżego majeranku podaną z ziemniakami duszonymi w śmietanie oraz kwaśnymi Zobacz więcej
{{headerMessage}}
i słodkości, niedoszłego cukiernika, praca z mięsem wydała mi się atrakcyjna oraz rozwijająca. Moją piętą Achillesa jest przecież już w sobie samej kuchnia polska, nie wspominając już tu o Zobacz więcej
. Przygotowanie łososia bardzo trafne, choć osobiście wolę bardziej galaretowatą strukturę, a więc przygotowanego w odrobinę niższej temperaturze. Rozumiem jednak, ze większość klientów odebrałaby Zobacz więcej
w Villi Bianco nie tylko ładnie się uśmiecha, ale i słucha głosów gości. Nie raz i nie dwa w innych restauracjach zdażyło nam się dostać dania tak ostre, że nawet dla nas były nie do przełknięcia, że Zobacz więcej
Codogara
Codogara Obserwuj blogaObserwujesz bloga
codogara
Kuchnia myśliwska – Darz Bór!

Kuchnia myśliwska – Darz Bór! 1076

{{headerMessage}}
chudsze mięso. Natomiast jelenia i daniela można zaliczyć do szlachetnych gatunków, których mięso jest wysoko cenione i delikatne, podobnie jak dobrej jakości wołowina. Zdarza się również upolować Zobacz więcej
-wytrawny strzał w dziesiątkęznowej karty. Podpłomyki w Osobowej to stały punk programu. Do nowego menu wejdą flat bready z pastą z buraka oraz z musem wątróbki. Ten pierwszy wygrywa niezwykle Zobacz więcej
danie mogłoby być ciekawiej skomponowane smakowo. Na pewno świetnie sprawdziło się połączenie z piklowaną w cytrusach czerwona cebula, lecz mniej smakował nam ziemniak. Nie mniej jednak samo rillette Zobacz więcej
{{headerMessage}}
, jelenie, więc zachowajmy ostrożność na drodze i w lesie. Zachęcam do zwiedzenia Arboretum w Kopnej Górze (przy drodze między Supraślem a Krynkami). Bogata kolekcja roślin zaciekawi nawet mało Zobacz więcej
wczoraj. Do tego to wszystko zaserwowane na zrysowanych talerzach, w zużytym szkle, na wymiętym obrusie. Podejrzewam, że gdybym na nieszczęście kuchni zamówiła a’la carte coś pokroju combra z jelenia Zobacz więcej