tatar z jelenia

Tatar z jelenia Składniki: - polędwica z jelenia (wyłącznie świeża) lub sarny, albo młodej wołowiny, - pieprz, - sól, - papryka słodka, - oliwa z oliwek, - żółtko jaj, Dodatki: - sos sojowy, - cebula Zobacz więcej
karola
karola Obserwuj blogaObserwujesz bloga
świat moich smaków
Jeleń-burger

Jeleń-burger 190

Przetwarzamy dary lasu i szykujemy się do srogiej (?) zimy. Co się nie mieści w zamrażarkach - przejadamy ze smakiem :-) Dziś z mięsa pozostałego po wczorajszym, pysznym tatarze zrobiłam hamburgery. Z Zobacz więcej
wakacji na Wyspie Młyńskiej, która znajduje się tutaj oraz filmów, które znajdują się tutaj. Wakacje trwały 3 dni. W tym czasie zwiedziliśmy po raz kolejny całą Wyspę Młyńską, ogród zoologiczny w Zobacz więcej
Pastry Chef Rafał Gajownik, przygotowali kolację z menu degustacyjnym, a wina do potraw dobierał sommelier – Piotr Zieliński. Restauracja Belvedere – menu degustacyjne Marcina Przybysza Restauracja Zobacz więcej
Pyza
Pyza Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smaczna Pyza
Oswajanie dzikiego stadka

Oswajanie dzikiego stadka 426

a nią właśnie mieliśmy się zajmować. W dużej, przestronnej i świetnie urządzonej kuchni, pod okiem doskonałych kucharzy z Grzegorzem Kazubskim na czele zmierzyliśmy się ze stadem saren, jeleni i Zobacz więcej
starych latarni. Amaro wziął wszystko? Miejsce idealnie wpisuje się w całość. Chwila wytchnienia po tatarze z jelenia i czarach z ciekłym azotem. Rozmowa o książce. Kuchnia XXI wieku. Dopiero teraz Zobacz więcej
w danej chwili i kopiować jego poczynania. Całość przebiegała szybko i sprawnie, tak, że nie miałyśmy czasu się nudzić czy czekać na następny ruch. W sumie przygotowałyśmy trzy potrawy - wędzony Zobacz więcej
schabowy z duszonymi warzywami Szynka z jelenia Sałatka z awokado, pomidorem i rukolą Wrześniowy obiad u babci Krysi Stek jagnięcy (3) z karkówki Szaszłyki drobiowe (2) Jajko sadzone (3) z sałatką Zobacz więcej
Nina
Nina Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Nina w kuchni
Pasztet z jelenia

Pasztet z jelenia 809

Wyjątkowy pasztet z jelenia, najlepszy jaki jadłam. Po prostu wyśmienity! Widzicie na zdjęciach jaki jest kremowy? Jest odświętny i przeznaczony na specjalne okazje, takie jak Wielkanoc czy Boże Zobacz więcej
tomb
tomb Obserwuj blogaObserwujesz bloga
mój smak
Atelier Amaro – przeżycie

Atelier Amaro – przeżycie 373

się kolacja . M1 sarna/brusznica/estragon Tatar z sarny plus sorbet z aromatyzowanego polską wódką arbuza M2 aronia/grzyby/sosna Zupa grzybowa z laronią i esencją z mchu M3 halibut/burak/rokitnik Zobacz więcej
, zaskakujące połączenie smaków). Do każdego z posiłków dobrano domowej roboty nalewki, m.in. okowitę z pędami sosny, księżycówkę z gruszki bergamotki, jagodnicę po kociewsku czy mojego faworyta – Zobacz więcej
również tradycyjnego tatara podanego z jajkami przepiórczymi (28 zł) - klasyka sama w sobie oraz kaczkę z gałązkami świeżego majeranku podaną z ziemniakami duszonymi w śmietanie oraz kwaśnymi Zobacz więcej
i słodkości, niedoszłego cukiernika, praca z mięsem wydała mi się atrakcyjna oraz rozwijająca. Moją piętą Achillesa jest przecież już w sobie samej kuchnia polska, nie wspominając już tu o Zobacz więcej
. Przygotowanie łososia bardzo trafne, choć osobiście wolę bardziej galaretowatą strukturę, a więc przygotowanego w odrobinę niższej temperaturze. Rozumiem jednak, ze większość klientów odebrałaby Zobacz więcej
w Villi Bianco nie tylko ładnie się uśmiecha, ale i słucha głosów gości. Nie raz i nie dwa w innych restauracjach zdażyło nam się dostać dania tak ostre, że nawet dla nas były nie do przełknięcia, że Zobacz więcej
chudsze mięso. Natomiast jelenia i daniela można zaliczyć do szlachetnych gatunków, których mięso jest wysoko cenione i delikatne, podobnie jak dobrej jakości wołowina. Zdarza się również upolować Zobacz więcej
i wanilią i puree selerowym z mleczkiem kokosowym. Dla rybożerców: sandacz w kruszonce z boczku z genialnym arancini z pieczarkami i niezłym sosem z pieczonej papryki z anyżem. Sprawdzi się w Zobacz więcej
danie mogłoby być ciekawiej skomponowane smakowo. Na pewno świetnie sprawdziło się połączenie z piklowaną w cytrusach czerwona cebula, lecz mniej smakował nam ziemniak. Nie mniej jednak samo rillette Zobacz więcej
, jelenie, więc zachowajmy ostrożność na drodze i w lesie. Zachęcam do zwiedzenia Arboretum w Kopnej Górze (przy drodze między Supraślem a Krynkami). Bogata kolekcja roślin zaciekawi nawet mało Zobacz więcej
chlebowej czarki cudownie zagęszcza zupę . GORĄCO POLECAMY ! *** Dania główne serwowane są z iście ułańską fantazją :) Na desce z porożem jelenia wjeżdża BIESIADA W SZLACHECKIM STYLU / Obfitość Zobacz więcej