tawerna warszawa

Tym razem odwiedzamy najwyżej położoną restaurację w Londynie :) Zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu z seriiJedzenie jest GREAT, którego autorem jestMartin Oxley- dyrektor ds handlu i Zobacz więcej
Dziś na blogu łączymy polskie i brytyjskie smaki – tego jeszcze na pewno nie próbowaliście :) Zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu z seriiJedzenie jest GREAT, którego autorem jestMartin Oxley- Zobacz więcej
Kolejny dzień polskiej wyprawy do brytyjskiej ziemi i kolejny ciekawy temat. Tym razem popołudniowa herbatka :) Autorem tego gościnnego wpisujestMartin Oxley- dyrektor ds handlu i inwestycji w Zobacz więcej
(2) maj (5) kwiecień (3) marzec (9) luty (2) styczeń (6) 2012 (103) grudzień (10) listopad (7) październik (13) wrzesień (8) sierpień (4) lipiec (11) Mouclade Porto w Porto Placki Zobacz więcej
Inka.T
Inka.T Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Notes From Eating
Smaczny Gdańsk

Smaczny Gdańsk 135

niedaleko inna cukiernia, która serwowała cudowna kawę i rozpływające się w ustach ciasta Cukiernia Sowa! i to jest TO! I przekąski... Cudowne owoce z cudownego targu... Ach... że też w Warszawie nie Zobacz więcej
Dia de los muertos „Jedziemy do Meksyku!”- oznajmił mój mąż 1go listopada, w dniu Wszystkich Świętych. Spakowaliśmy się i wyruszyliśmy do meksykańskiej restauracji prowadzonej przez rodzeństwo Zobacz więcej
tego, że odważyłam się, pozwoliłam samej sobie na otworzenie się, na nie banie się "ujawnienia" mojej pasji światu :). Razem z moim kochanym Tomaszem świętowaliśmy ten dzień wczoraj w greckiej Zobacz więcej
carmona
carmona Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Blog Carmona Tapas Bar
Tango!

Tango! 61

Tango to taniec, który przywędrował do Argentyny, jak większość tańców latynoamerykańskich, z Afryki. Jego początku można się dopatrywać w rytmie afrykańskich bębnów, które słychać w candombe – Zobacz więcej
i przy okazji pobytu w Warszawie na warsztatach czekoladowych w lutym, namówiłam znajomych, aby udać się do jednej z restauracji Kręglickich. Wybór Meltemi był zupełnie przypadkowy. Zaskoczyło mnie Zobacz więcej
Taverna Patris to grecka tawerna mieszcząca się w raczej nie najpiękniejszej lokalizacji (przy ruchliwej ulicy Wał Miedzeszyński w Warszawie), w dodatku ze złą sławą (w poprzedniej knajpie, która Zobacz więcej
Pyza
Pyza Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Smaczna Pyza
Moje spotkanie z Alpro Soya

Moje spotkanie z Alpro Soya 104

i śmietanka roślinna do ubijania, świetny niskokaloryczny zamiennik kremówki. Przez profil Alpro na FB dostałam też zaproszenie na spotkanie promujące markę, które odbyło się 13 lutego w tawernie Zobacz więcej
do Polskiego Busa w kierunku Warszawy. Pogoda mocno mnie dołowała, ale zew przygody był silniejszy. Co jakiś czas mijaliśmy kolejne miejscowości aż dotarliśmy do Warszawy. Korzystając z chwili Zobacz więcej
Pewnego piątkowego wieczoru wybraliśmy się ze znajomymi do Santorini, greckiej tawerny zlokalizowanej na Saskiej Kępie, prowadzonej przez rodzeństwo państwa Kręglickich. Przyjechaliśmy na miejsce bez Zobacz więcej
Warszawa we mgle spowita przywitała mnie przenikliwym wiatrem i chłodem. I tak było nieźle, deszczem ze śniegiem straszyli w prognozie pogody. O złotej polskiej jesieni pora zapomnieć. Nie czas już na Zobacz więcej
młodzieży ze szkół gastronomicznych w Gdańsku i Tczewie, dystansując ekipy z Mon Balzac i Tawerny Dominikańskiej, które zajęły odpowiednio miejsca drugie i trzecie. Przypadkowi przechodnie Zobacz więcej
. Po tygodniu wylegiwania się na plaży, z małymi przerwami na zwiedzanie okolic, nadszedł właściwy dzień :) Zaopatrzeni w przewodnik i mapkę stawiliśmy się o 9.00 na przystanku autobusowym w kierunku Zobacz więcej
do hotelu (oczywiście byliśmy już po kolacji). Była kąpiel i spanie. Kołobrzeg leży u ujścia Parsęty do Bałtyku, w środkowej części polskiego wybrzeża. Jest jednym z najstarszych miast na Pomorzu.[1] Zobacz więcej
urlopu na Półwyspie Helskim na kolację wybrać się do hotelu? Przecież pierś z kurczaka z frytkami i zestawem surówek można zjeść w każdej rybackiej tawernie od Kuźnicy aż po Hel i to pewnie znacznie Zobacz więcej