toruń

czosnekwpomidorach Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Toruń z dziećmi

Toruń z dziećmi 11

Są wakacje. Byliśmy już na dwutygodniowym urlopie nad polskim morzem, ale chcieliśmy jeszcze gdzieś pojechać, coś zwiedzić. Pomyśleliśmy, że zupełnie nie znamy Torunia. Czy Toruń z dziećmi to dobry Zobacz więcej
Na wyjazd do Torunia zdecydowaliśmy się jakieś 5 dni przed weekendem. Do czwartku nie wiadomo było czy na pewno pojedziemy. Wszystkie bilety były już zarezerwowane, z rezerwacją noclegu czekaliśmy, aż Zobacz więcej
lena88
lena88 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Rhubarb Baby
Pierogarnia Stary Młyn Toruń

Pierogarnia Stary Młyn Toruń 82

Długi weekend. Czas odpoczynku i czasu na mniejsze i nieco większe podróże, wycieczki czy spacery po mieście. Dlatego też dziś zapraszam na relację z toruńskiej pierogarni Stary Młyn. Odwiedzenie tego Zobacz więcej
Miniony weekend, jak już wiecie, spędziłam w Bydgoszczy (także w Toruniu), podczas Blogger Food Festival. Miasto zachwyciło Nas na tyle, że postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma kadrami. Bydgoszcz Zobacz więcej
Udało mi się złapać wolny dzień i dzięki temu miałam 4-dniowy weekend! Udaliśmy się w rodzinne strony mojego męża, czyli Włocławek i okolice. Było pływanie rowerem wodnym i odpoczynek z rodziną. Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Toruń

Toruń 29

Przyszedł czas na kolejne wyznanie... kocham Toruń! I wiem, że choć to miłość choć "na odległość", to przetrwa lata. Już trwa. W grudniu minął trzy. Kiedy jechałam do Torunia "na pierwszą randkę" Zobacz więcej
Na zdjęciu: pure ziemniaczane z ulubionym mlekiem, sałata zielona w musztardowym sosie winegret, surówka (seler, jabłko, chrzan, żurawina, biała kapusta, oliwa), bardzo smaczny kotlet kalafiorowy Zobacz więcej
Ostatnie 3 dni spędziłam w Toruniu. Miasto bardzo mi się spodobało! Oczywiście poza zabytkami "zwiedzałam" również miejscowe knajpki i próbowałam tamtejszych specjałów. Nie były to tylko pierniczki :) Zobacz więcej
aga-aa
aga-aa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Eksperymentalnie
Kulinarnym szlakiem – Toruń

Kulinarnym szlakiem – Toruń 201

Lubię odwiedzać polskie miasta. Poznawać ich tajemnice, odkrywać małe uliczki i smakować dań z tamtejszych restauracji. Zwykle pytam znajomych, którzy znają dane miasto: gdzie warto zjeść, jaki lokal Zobacz więcej
Kolejnym toruńskim miejscem, o którym chciałam Wam opowiedzieć jest pierogarnia "Stary Toruń". Pierogarnia "Stary Toruń" mieści się przy ulicy Most Pauliński 2- 10 w Toruniu. Do tej restauracji Zobacz więcej
AbcMojejKuchni
AbcMojejKuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Abc Mojej Kuchni
Toruń V odcinek PTW

Toruń V odcinek PTW 88

Po pobycie w Dolinie Charlotty przyszła kolej na Toruń. Pierwszy raz byłam w tym mieście i od razu mnie zauroczyło. Ten wielki most na Wiśle z widokiem na Starówkę, ruiny Krzyżackiego Zamku w Zobacz więcej
To jedno z tych miejsc, do których się wraca. Jesteśmy tam podczas każdej wizyty w rodzinnym mieście mojejMarysi. Oprócz ciast,deserów iwiśmienitej kawy, w menu można znaleść własnej produkcji lody.I Zobacz więcej
negresca
negresca Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Prowincja w globalnej wiosce
Toruń kocha koty

Toruń kocha koty 53

Jest taka legenda toruńska: O kocie, który bronił miasta. Czy rzeczywiście tak było? Kto wie… Faktem jest, że w wystroju kamieniczek pamięta się o kocie, popatrzcie: A oto legenda: „Przed wiekami, Zobacz więcej
W zmianie miejsca zamieszkania najbardziej lubię to, iż wszystkie odległe do tej pory miasta znajdują się dużo bliżej. Jednym z takich miast jest właśnie Toruń, który do tej pory znałam wyłącznie z Zobacz więcej
Megg
Megg Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia i podróże
Toruń - Stare Miasto - Film

Toruń - Stare Miasto - Film 146

Kuchnia i podróże: Toruń - Stare Miasto - Film Kuchnia i podróże Podróże Strona główna O mnie Współpraca Konkursy Przepisy Recenzje Porady Bieszczady Polska Węgry Włochy Chorwacja Czarnogóra Albania Zobacz więcej
sisters
sisters Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Paleta Smaku
Toruń za pół ceny / migawki

Toruń za pół ceny / migawki 116

Od tego roku dwa razy - wiosną i jesienią - nasze miasto zaprasza na akcję "Toruń za pół ceny". Hotele, punkty usługowe i przede wszystkim kluby i restauracje od 19 do 21 kwietnia kusiły o połowę Zobacz więcej
Today we will visit a secret garden in Poland. The restaurant is hidden in one of the narrow streets of the old town of Toruń, although they advertise in the main street. Serves good, traditional Zobacz więcej
blankariot
blankariot Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
eatyourdream
wege Toruń

wege Toruń 191

Nadszedł czas, aby prześledzić w temacie wege kuchni miasto, które jest naszym sercom bardzo bliskie. Tu pojawił się pomysł założenia bloga i tu mieszkając razem przez kilka lat rozwijałyśmy nasze Zobacz więcej
smakiszczescia
smakiszczescia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
DomSushi Toruń

DomSushi Toruń 30

Dziś polecam wspaniałą japońską restaurację w centrum Torunia – Dom Sushi. Pyszności przyrządzane na naszych oczach możemy wybierać serwowane w kolorowych łódeczkach płynących rzeką na około stołu. Zobacz więcej
Migawki z miasta Kopernika i piernika – Toruń Przepiękny malowniczy Toruń zachęca swoją architektura oraz bogactwem kulturalnym do częstych weekendowych odwiedzin. Urocza i długa starówka z licznymi Zobacz więcej