Przepis na trieste

Readeat.pl
Popołudnie w Trieste

Popołudnie w Trieste 53

Wracając z Chorwacji wpadliśmy dosłownie na chwilę do Trieste. Uderzająca wielkość miasta i mnogość przenikających się styli zaintrygowała nas i urzekła. Zdecydowaliśmy się jednak na spacer po Zobacz więcej
Nie wiem jak to możliwe, że jeszcze ani razu Wam nie opisałam Triestu! O Trieście mówi się, że jest najbardziej nie-włoskim ze wszystkich włoskich miast i najbardziej włoskim ze wszystkich Zobacz więcej
Kalejdoskop Renaty
Kalejdoskop Renaty Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Zamek Miramare

Zamek Miramare 73

Dziś chcę Wam opowiedzieć o zamku Miramare, ponieważ jest to jedno z moich ulubionych miejsc w północnych Włoszech. Odwiedziłam go podczas mojego jednodniowego wyjazdu do Triestu. Wizyta w Zamku Zobacz więcej
Miłośnikom twórczości Joyce’a Triest kojarzy się przede wszystkim z osobą pisarza. Właśnie w Trieście Joyce zaczął pracować nad Ulissesem, tam na świat przyszły jego dzieci – Giorgio i Lucia, tam Zobacz więcej
Ostatnim wpisem, w którym przedstawiliśmy Wam naszą relację z pobytu w Trieście, która odbyła się wraz z illy (klik) zapoczątkowaliśmy serię kilku wpisów, które na pewno przypadną do gustu wszystkim Zobacz więcej
Chciałbym opowiedzieć o Rzymie trochę z dala od utartych szlaków. Wieczne Miasto to jedno z tych miejsc, w którym podczas każdej wizyty można zawsze odkryć coś nowego. Jeśli macie ochotę uciec od Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Triest – la dolce vita!

Triest – la dolce vita! 12

Triest to niezwykle malownicze, portowe miasto położone przy granicy ze Słowenią. Leży nadpółnocnym Adriatykiem, a dokładniej Zatoką Triesteńską, która należy do bardzo urokliwych. Przez wielu Triest Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
Triest – la dolce vita!

Triest – la dolce vita! 18

Latem czas płynie jak szalony! Minął już prawie miesiąc od mojej wyprawy do Triestu. W końcu znalazłam chwilę, aby spisać w jednym miejscu wszystkie notatki sporządzone w trakcie odwiedzin w Zobacz więcej
Dzisiaj zebrało mi się na nostalgię. W zeszłym roku mniej więcej o tej porze byliśmy w Paryżu. W tym roku plany uległy zmianie, bo złamałam rękę, Planowana jesienna podróż została przesunięta. Za to Zobacz więcej
Dokładnie, południowe Włochy się je, nie zwiedza. Wszystko co jest położone poniżej Rzymu na Półwyspie Apenińskim jest uważane za biedne i brudne. Palermo nie jest pełen blichtru jak Mediolan, a Zobacz więcej
Było pięknie! Wspaniałe wakacje, cudowne wspomnienia! Krkcki most: Bella Italia- Triest i oryginalna carbonara: Zobacz więcej
Jakiś czas temu, dzięki illy Polska uczestniczyliśmy we wspaniałej podróży do kawowej stolicy świata - włoskiego Triestu. Chcielibyśmy podzielić się z Wami wspomnieniami oraz wiedzą, jaką zdobyliśmy Zobacz więcej
"Niemniej jednak życie jest przyjemne, życie jest znośne. Wtorek następuje po poniedziałku, potem jest środa. Umysł obrasta w słoje. Tożsamość krzepnie. Proces wzrastania łagodzi ból. Wdech i wydech, Zobacz więcej
I though I knew what I want to write, what I want to share with you about Lisa, but no, as I still can't believe that she's not here anymore, I really don't know where to even start... My heart hurts, Zobacz więcej
Osobiście jestem italofilem, często spędzam wakacje we Włoszech i lubię regionalne smaki Bel Paese. Wychowałam się też czytając „Obrazy Włoch” Muratowa i “Barbarzyńcę w ogrodzie” oraz sporo kryminałów Zobacz więcej
Delimamma
Delimamma Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Urlop powiadam :)

Urlop powiadam :) 107

W końcu nadszedł długo wyczekiwany urlop. Urlop od urzędniczego etatu, od zajęć fitness (chociaż od tego drugiego nie potrafię się uwolnić - jestem uzależniona i po kilkudniowej przerwie już mi Zobacz więcej
SKŁADNIKI (na 12 sztuk): 150 g startej na grubych oczkach marchewki 125 gmielonych migdałów 125 g cukru 2 jajka 40 g mąki 1 saszetka proszku do pieczenia WYKONANIE: Oddzielić żółtka od białek. W misce Zobacz więcej
Biscotti alle mandorle senza farina e senza zucchero Per chi non puo' mangiare le farine e zuccheri, questa e' un ottima soluzione. Ingredienti: 60 g di burro scorza di arancia grattugiata scorza di Zobacz więcej