turcji

ZOBACZ TAKŻE:

Przygotowałam dla Was małą relację z naszej podróży do Turcji, z której w tym tygodniu wróciliśmy. Było cudownie, pogoda również nam dopisała. Mieliśmy okazję odwiedzić Efes i popłynąć łódką przez Zobacz więcej
Wciąż jeszcze są osoby twierdzące, że stolicą Turcji jest Stambuł. A to największa gafa jaką można popełnić. Mustafa Kemal Atatürk twórca Republiki Tureckiej stolicę przeniósł do Ankary. Wiadomo, że Zobacz więcej
Bardzo lubię podróże samochodem, od dzieciństwa podróżowaliśmy z rodzicami po całej Polsce, teraz czas na moje dzieci i podróże po Turcji. Ze względu na to iż dzieci były małe zwiedzanie samochodem Zobacz więcej
To danie pewnie posiada swoją nazwę, ale przyznaję, że jej nie znam. Przepis na tą pyszną potrawę przywiozła moja przyjaciółka z Turcji. Miała przyjemność mieszkać w Istambule u polsko - tureckiej Zobacz więcej
Wakacje...<3 Dwa pierwsze tygodnie wakacji spędziłyśmy w Turcji koło Side. Hotel był świeżo wybudowany,elegancki i oferował dużo atrakcji. Przez dwa tygodnie byłyśmy w ciągłym ruchu - chodziłyśmy Zobacz więcej
Wielkimi krokami zbliża się okres wakacyjny i zaczniemy podróżować między Polską a Turcją i odwrotnie. Polacy mieszkający w Turcji odwiedzą rodziny i uciekją od tureckich upałow a Polacy stęsknieni za Zobacz więcej
Nie wiem czy zauważyliście, ale miniony tydzień byłam niezwykle „nieaktywna” na blogu i Facebooku. Wszystkie posty z góry ustalone i niestety brak reakcji z mojej strony. Mam na to dobre Zobacz więcej
Wiem, że za oknem śnieg, a do lata jeszcze daleko, ale to właśnie dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tymi kolorowymi i słonecznymi zdjęciami z mojego wrześniowego pobytu w Turcji. Zapraszam do Zobacz więcej
Co prawda każdego dnia wypijam całkiem spore ilości wody, ale czasem lubię lekką odmianę w wyborze napoju. Dawno, dawno temu, czyli jeszcze na studiach, wybrałam się z koleżankami do Turcji i tam Zobacz więcej
Jak Gotowac W Turcji: Jak Gotowac w Turcji - Rolada Biszkoptowa Jak Gotowac W Turcji Sunday, April 19, 2015 Jak Gotowac w Turcji - Rolada Biszkoptowa 4 jajka (żółtka oddzielonych od białek) 4 łyżki Zobacz więcej
Wam zaproponować przepis na przepyszny sos ajvar. W Turcji ten sos jemy na zimowe śniadanie. Przepis pochodzistąd. Ajvar wersja turecka Porcja jest duża wychodzi z niej około 5 litrów sosu. 2kg Zobacz więcej
Kolejny sernik w moim wykonaniu. Będzie ich jeszcze więcej bo to jedyne ciasto, które nigdy mi się nie znudzi. Niestety jedynym problemem przy pieczeniu tego sernika będzie masa krówkowa, którą należy Zobacz więcej
się. Ciabatta zana jest nawet w Turcji zaczyn 1/3 szklanki wody 1/2 łyżeczki suchych drożdży 2/3 szklanki mąki Mieszamy składniki i zostawiamy na noc. ciasto 1i3/4 szklanki wody 2 łyzeczki suchych Zobacz więcej
Dziś w Turcji obchodzimy Dzień Dziecka więc postanowiłam wstawić na bloga kilka potraw, które Wasze dzieci z pewnościa polubią. Pierwsza z nich to pyszny deser z turskawkami. Nie pogardzą nim również Zobacz więcej
odebrać jedna a później nakarmić i odprowadzić do szkoły drugą córkę. Teraz będzie juz tylko z górki, tydzień przyzwyczajania do nowego miejsca już się skończył i młodsza córka zaczęła normalne 4 Zobacz więcej
Czy warto jechać na wakacje do Turcji? NIGDY! | Blog Rodzynki Sułtańskie O blogu + kontakt felietony damsko-męskie kultura o kiczu o kobietach o patriotyzmie o pieniądzach o podróży varia aktualizacje Zobacz więcej
Dzisiejszy wpis będzie przygotowaniem do postów z przepisami na pyszny polski chleb. Wiem, że wiele osób mieszkajacych tu w Turcji bardzo tęskni za naszym cudownym chlebem na zakwasie. Ja rownież Zobacz więcej
Łódeczka z nadzieniem mięsnym (pide) - przez Morze Śródziemne do Turcji:) Z pewnością każdy z Was przynajmniej raz w życiu spotkał się z pizzą. Popularne, okrągłe ciasto wraz z przeróżnymi dodatkami Zobacz więcej
Turcji można kupić twaróg bez soli więc możecie go zastąpić jogurtemsüzme. Przepis dostałam od mojej stałej Czytelniczki. Dziekuję Ana!!! Waniliowy sernik z truskawkami 500g tłustego twarogu tuzsuz Zobacz więcej
Od połowy czerwca jestem w Polsce. Co roku o tej porze odwiedzam ojczyznę między innymi ze względu na owoce sezonowe których w Turcji nie miałabym okazji spróbować: poziomki, jagody, maliny, Zobacz więcej