vaust

searchingforanamaranth
GP Australii 2017

GP Australii 2017 8

Nadeszła wiosna, a wraz z nią nowy sezon w F1. W tym roku na szczęście przerwa między sezonami minęła bardzo szybko. Nie wiem jak wy, ale ja ani się nie obejrzałam, a tu już Formuła 1 Zobacz więcej
makecookingeasier.pl
makecookingeasier.pl Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gosau, Austria

Gosau, Austria 16

Make Cooking Easier Toggle navigation Start Przepisy Dla dzieci Na kolację Na obiad Na słodko Na śniadanie Przekąski W ciąży Książka Archiwum O mnie Kontakt Moja nowa książka Make Cooking Easier > Zobacz więcej
kolia18
kolia18 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Gotowanie Patki
HELLMANN'S AUSTRALIAN SAUCE BBQ

HELLMANN'S AUSTRALIAN SAUCE BBQ 12

Jakiś czas temu kupiłam w sklepie B&M w UK, sos znanej firmy HELLMANN'S . Nazwa tego sosu to AUSTRALIAN SWEET GRILL inaczej BBQ. Sos jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml z zwykłą metalową Zobacz więcej
Australijski chleb w 15 minut - BaBy w kuchni Na słodko ciasta czekoladowe ciasta z owocami ciasta drożdżowe ciasta bez pieczenia inne ciasta serniki torty bezy ciasteczka muffinki/babeczki drożdżówki Zobacz więcej
Potrzebny czas: 25 minut Porcja: 2 osoby Poziom trudności: Łatwy Wydrukuj Autor Wysmakowane 13 sierpnia 2017 Kaiserschmarrn czyli austriacki słodki, gruby omlet. Podawany na śniadanie, w formie Zobacz więcej
Tiroler Gröstl, czyli tradycyjne danie austriackie - tanie w zakupie, proste w wykonaniu i regionalny smak Austrii w ustach. Pyszny obiad, który warto zjeść po ciężkim wysiłku na stoku ... sprawdzone, Zobacz więcej
wegefaza
wegefaza Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Pierogi z kaustą i grzybami

Pierogi z kaustą i grzybami 59

Jakiś czas temu, przeglądając stary babciny zeszyt z przepisami, stwierdziłam ze smutkiem, że mimo całej masy bezcennych przepisów na mniej lub bardziej wymyślne dania, brakuje mi w nim kilku tych Zobacz więcej
Coraz modniejsze stają się lokale serwujące tzw. freakshaki, czyli zwariowane koktajle mleczne. Liczy się nie tylko smak koktajlu, ale też dekoracja – bita śmietana, kawałki wafelków, albo popcorn, Zobacz więcej
mikkac8504
mikkac8504 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Italianizzato
Winne Wtorki: biała Australia

Winne Wtorki: biała Australia 15

Burra Brook Chardonnay 2015 Jeszcze nie zdążyłem na dobre zapomnieć poprzedniej butelki otwieranej przy okazji Winnych Wtorków, a autorzy Winnych Przygód już zapraszają do kolejnego testu. Na ich Zobacz więcej
Dobrze jest rozpocząć dzień od pożywnego, smacznego śniadania, a gdy jest to na dodatek śniadanie na słodko... Mmm, lepszego poranka nie można sobie wyobrazić ;) Ten omlet to uczta dla podniebienia - Zobacz więcej
Dzień siódmy Nie wiedzieliśmy, jaka będzie pogoda, więc zwlekaliśmy z decyzją, gdzie jechać: czy do Australian Reptile Park i na Central Coast (gdzie mieszka rodzina chłopaka mojej siostry), czy do Zobacz więcej
Kuchnia Magnifique
Kuchnia Magnifique Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Austria cd.

Austria cd. 37

Archiwum bloga maj (2) luty (1) styczeń (1) grudzień (1) listopad (1) październik (2) wrzesień (2) lipiec (1) maj (2) marzec (2) luty (4) styczeń (2) grudzień (1) listopad (1) październik (3) wrzesień Zobacz więcej
Jacob’s Creek to jedna z najbardziej znanych i lubianych marek win australijskich na świecie. W ciągu ostatnich 20 lat wina Jacob’s Creek zdobyły ponad 7000 nagród w konkursach winiarskich Zobacz więcej
Dzień piąty Kontynuując podróżowanie po NSW, zdecydowaliśmy się pojechać na Hyams Beach, oddaloną 250 km od Sydney. Dzięki temu, że chłopak mojej siostry wziął urlop, mogliśmy wybrać się samochodem, Zobacz więcej
classy-chef
classy-chef Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Classy-Chef
Austria

Austria 44

Podróże od zawsze były dla mnie okazja do nowych wrażeń i doświadczeń. Kształcą one każdego i niewątpliwie kreują własny swiatopoglad. Od dłuższego czasu podczas każdego mojego wyjazdu oprócz typowego Zobacz więcej
Dzień drugi Ponownie udaliśmy się na spacer po Sydney. Zaczęliśmy od historycznej dzielnicy The Rocks, która powstała tuż po przybyciu do Australii Arthura Phillipa wraz z pierwszą ekspedycją Zobacz więcej
Dzień czwarty Nie samym Sydney Australia stoi ;) Czas zagłębić się w inne tereny Nowej Południowej Walii. Od tego dnia moja siostra miała urlop, więc mogliśmy spędzić czas razem. Wykupiła nam Zobacz więcej
Dzień jedenasty Pojechałam z bratem do centrum Sydney. Nie mieliśmy bardzo skonkretyzowanych planów, ale zdecydowaliśmy się na odwiedzenie muzeum figur Madame Tusseaud. Jest to "sieć" znana na całym Zobacz więcej
Dopóki nie musiałam spakować walizki, nie mogłam uwierzyć, że lecę do Australii. Było to dla mnie jak lot w kosmos - niby ludzie latają, ale jest to coś poza możliwościami przeciętnego człowieka. Nie Zobacz więcej
Racja armii australijskiej (CR1M) jest to zestaw przeznaczony na 24 godziny i jak do tej pory chyba najbogatszy z testowanych (zawiera39 elementów). Wszystko jest upakowane w ciasną paczkę o wielkości Zobacz więcej