w podróż

Kiedy wzięłam tę książkę do ręki po raz pierwszy nastawiałam się na takie “Jedz, módl się, kochaj” tylko, że jej autorka i bohaterka, Layne Mosler, żeby znaleźć miłość pojedzie do Buenos Aires, Nowego Zobacz więcej
"Podróż w trzech smakach" to książka Layne Mosler, którą można nabyć na stronie Wydawnictwa Kobiecego. Bardzo lubię czytać książki i ubolewam nad tym, że mój wolny czas jest bliski zeru. Tymczasowo Zobacz więcej
Layne Mosler, książka Podróż w trzech smakach, Wydawnictwo Kobiece, Białystok 2017 O Autorce Layne Mosler pochodzi z Kalifornii. W trakcie studiowania socjologii na uniwersytecie w New Jersey dojrzewa Zobacz więcej
Często stajemy przed dylematem co zabrać ze sobą w podróż. Owszem można stanąć na stacji benzynowej, w przydrożnym sklepie, barze czy restauracji. Ale gdy przygotujemy jedzenie samodzielnie możemy być Zobacz więcej
martoszka
martoszka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Martoszka - happy lifestyle
Podróż do Bari

Podróż do Bari 29

Mam dla Was kilka praktycznych inforamcji, jeśli planujecie podróż do Bari. Jest to malownicze miasto na południu Włoch, które leży w regionie Puglia. My spędziliśmy tam tydzień, zwiedzając Bari i Zobacz więcej
Przed nami jeszcze jakiś czas oczekiwania na zdjęcia od fotografa, dlatego zwlekam ze szczegółowymi postami z zakresu tematyki ślubnej :) W między czasie opowiem Wam za to o naszej podróży poślubnej Zobacz więcej
Kochani witam Was po dłuższej przerwie wakacyjnej. Mam nadzieję, że wypoczęliście, a jesienna pogoda nie psuje Wam humorów :-) Nasza podróż wakacyjna trwała niecały miesiąc, podczas której Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
6 wegańskich przekąsek na podróż

6 wegańskich przekąsek na podróż 129

6 wegańskich przekąsek na podróż - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Zobacz więcej
KUKBUK
KUKBUK Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Podróż do filiżanki kawy

Podróż do filiżanki kawy 11

Podróż do filiżanki kawy - KUKBUK Toggle navigation Sklep Prenumerata Kukbuk poleca Newsletter Wydanie mobilne Reklama Kontakt Skip to content Toggle navigation Magazyn Przepisy Wiadomości Miejsca Zobacz więcej
Po Tajlandii, miałam jeszcze większą ochotę na zwiedzanie Azji, stąd kolejna była podróż do Pekinu. Wyszła całkiem przypadkiem, mogę w 100% powiedzieć, że nie była planowana. Szukając ciekawych ofert Zobacz więcej
marghe
marghe Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
MiszMasz Marghe
Podróż w czasie

Podróż w czasie 179

czyli buła z pieczarkami 1kg pieczarek 1 cebula 2 ząbki czosnku Sól Pieprz Łyżeczka śmietany Nieco żółtego sera Ketchup Papryka lub chili w proszku Kilka kajzerek Olej do smażenia W sumie nie wiem po Zobacz więcej
Ostatnio do mojej biblioteczki trafiła kolejna ciekawa książka kulinarna „Filozofia smaku. Kulinarna podróż po Grecji”. Autora, Teo Vafidis, większość zapewne kojarzy z telewizji. Często gości w Zobacz więcej
Madame Edith
Madame Edith Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
madameedith.com
PODRÓŻ W NIEZNANE

PODRÓŻ W NIEZNANE 82

Za kilkanaście godzin zaczyna się moja kolejna podróż. Jak zwykle zwariowana, przygotowana na wariackich papierach, bez dłuższego przemyślenia i bardzo spontaniczna. Ale do miejsca, które marzyłam Zobacz więcej
Wegetariańskie rollsy Wi-Taj przy Placu Konstytucji odwiedziliśmy po raz drugi, tym razem w większym gronie, co pozwoliło nam wypróbować całkiem sporą ilość dań. Za pierwszym razem byliśmy tutaj Zobacz więcej
Wybaczcie ciszę ale byłam w podróży. Tym razem odwiedziliśmy Maderę. Było to spełnieniem mojego marzenia podróżniczego. Od ponad pół roku byłam bardzo zafascynowana właśnie tym kierunkiem na mapie. Zobacz więcej
Kiedy zbliżają się ferie, wakacje czy urlopy to wszyscy się cieszymy, czyż nie? Jest jednak pewna grupa osób, dla których to wielkie wyzwanie jeść na wyjeździe. O kimmowa? O weganach, o osobach na Zobacz więcej
Chciałabym przybliżyć moją podróż do Chin. W tym poście przeczytacie o kosztach, jak i o tym jak to się stało, że pojechałyśmy w to miejsce. Znacznie bardziej poznacie wyjazd od strony organizacyjnej. Zobacz więcej
WITAJCIE:) Właśnie wróciłam z fantastycznejpodróżya to za sprawą prezentu od mojego Męża, który podarował mi bilet do świata pięknych widoków i pysznego jedzenia - piekną i klimatyczną książkę KOCHAM Zobacz więcej
Życie mnie nieustannie zaskakuje. Trzy dni temu na Fanpage'u udostępniłam zdjęcie Sycylii z pytaniem do Was, czy byliście i czy ją polecacie. Sama nigdy tam nie dotarłam, a nie ukrywam, że w planach Zobacz więcej
Kochani od dziś co jakiś czas w niezwykłą podróż będzie zabierać Was nasza koleżanka Aneta. Wraz z mężem jak tylko mają okazję,pakują walizki i wyruszają w miejsca bardziej lub mniej znane. Ich pasją Zobacz więcej