wakacje

Leżysz na plaży i odpoczywasz, bo masz wakacje. Nagle jednak okazuje się, że nie potrafisz żywić się promieniami słońca i powiewem wiatru. Chcesz jeść, ale czy można pójść zjeść będąc niedostatecznie Zobacz więcej
foodtowarmthesoul
foodtowarmthesoul Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje szkockie wakacje

Moje szkockie wakacje 18

Na te wakacje zdecydowalam się w ostatniej chwili. Kiedy wysiadłam z samochodu i zobaczyłam nasz dom przy białej plaży z turkusową wodą, biegałam i podskakiwałam w kółko jak mały psiak. Szkockie plaże Zobacz więcej
Atria
Atria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ziołowy Zakątek
Niezapomniane wakacje w Sławie

Niezapomniane wakacje w Sławie 18

Przez niemalże rok zabiegania i okresu intensywnej pracy, jak również nauki w szkołach, zaczynamy planować, zastanawiać się gdzie wyjedziemy na urlop czy też wakacje. Chcemy oderwać się na jakiś czas Zobacz więcej
Atria
Atria Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Ziołowy Zakątek
Okuninka – wakacje z dziećmi

Okuninka – wakacje z dziećmi 11

Okuninka – wakacje z dziećmi | Po zakątkach Polski z ziołowymi dziewczynami Przeskocz do treści Zaawansowane funkcje na tej stronie wymagają aktywacji JavaScript w Twojej przegldarce. Dziekuje! Po Zobacz więcej

Wakacje 14

Nawet nie wiecie jak się cieszę, nareszcie nadszedł czas wyjazdu do Polski ;-) Od dziś jestem na wakacjach ! Jutro nad ranem wsiadamy w samochód i jedziemy w moje rodzinne strony. Czas na odpoczynek, Zobacz więcej

Wakacje 103

Od dziś Kalejdoskop Renaty jest na wakacjach. Dziś dzień wyjazdu na wakacje, w końcu.... W tym roku naprawdę czekałam na wakacje, jak nigdy...trochę się działo... Mam ochotę poczuć letnią atmosferę, Zobacz więcej
mc_cichy
mc_cichy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lavanna

Wakacje 33

Trzy najbliższe tygodnie spędzimyna wakacjach Życzę i Wam udanego, spokojnego, oraz pełnego tylko pozytywnych wrażeń odpoczynku Do zobaczenia w sierpniu Print PDF Zobacz więcej
Angie
Angie Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia w wersji light
 Wakacje!

Wakacje! 48

Wakacje! Kochani zostawiam Was na kilkanaście dni - jadę na wyczekane wakacje! Jak co roku zamierzamy próbować sardyńskich przysmaków, kupować świeże owoce i warzywa z ogródka pewnej rodziny, ryby Zobacz więcej
agni
agni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Całkiem smaczne życie
WAKACJE

WAKACJE 47

Składniki: słońce morze plaża relax Całkiem Smaczne Życie udaję się na wakacje. Planowany powrót - koniec sierpnia ;-) Zobacz więcej
konsti
konsti Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Apparecchiamo?

Wakacje 83

Wakacje, wakacje! Znikam na mniej więcej 3 tygodnie, tradycyjnie jadę do Kalabrii... Zaprogramowałam jednak kilka (zaległych) wpisów, więc od czasu do czasu będzie tu można trafić na jakiś nowy Zobacz więcej
majeczkaaa2
majeczkaaa2 Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wanilia z cynamonem...
Wakacje, wakacje...

Wakacje, wakacje... 28

I po wakacjach... Szybko ten czas leci. Im człowiek starszy tym szybciej dni mijają. Mi upływały one z całkiem miłym widokiem... Kojącym widokiem... Do tego dołożyłam proste jedzenie - czyli tosty z Zobacz więcej
Lady Laura.
Lady Laura. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Lady Laura
Wakacje.

Wakacje. 71

Wakacje ,trzy tygodniewolności,spokoju ,bez zegarka i telefonu .Uśmiechajciesięczęsto!.Zabieramwalizkęi jużmnie nie ma… Zobacz więcej
Krys
Krys Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kuchnia u Krysi

Wakacje 58

Kochani Nadszedł czas na moje wakacje. Mam nadzieję, że złapię jeszcze trochę promieni słońca, że cieszyć się będę letnim wiatrem i pooddycham powietrzem z lasu, że smakować będę smaczną rybę Zobacz więcej
Barbarella
Barbarella Obserwuj bloga Obserwujesz bloga

Wakacje 59

Od dziś mamy oficjalnie wakacje! Chociaż ja swoje zaczęłam już kilka dni temu ;-) I pogoda pięknie powitała ten początek błogiego lenistwa, u mnie około 30 stopni. Ach, oby ciepło trwało jak Zobacz więcej
mc_cichy
mc_cichy Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
lavanna
Wakacje!

Wakacje! 110

Wakacje! | Lavanna Lavanna Zapraszam na słodkości Przeskocz do treści Strona główna Lista Tagów Moje posty Tu zaglądam Lody waniliowe Wakacje! Opublikowano 01/07/2014, autor: Joanna „Już za parę dni, Zobacz więcej

Wakacje 40

Nawet nie wiecie jak się cieszę. Po roku czekania nareszcie nadszedł dzień urlopu. Od dziś jestem na wakacjach, urlop czas zacząć ! Dziś wieczorem wsiadamy w samochód i jedziemy na wakacje do Zobacz więcej
moje pasje
moje pasje Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wakacje :)

Wakacje :) 31

Kochani wakacje w pełni... Wszyscy wyjeżdżają... jadę i ja :) W chwili gdy czytacie tego posta ja już pewnie smażę się na słonku i chłodzę w cudownym Morzu Czarnym.... Wracam do Was już niebawem Zobacz więcej
siksowna
siksowna Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
My sweet life, my tasty world
wakacje!

wakacje! 91

Doczekaliśmy się :) W tym roku dość późne, ale za to bardzo wyczekane i zasłużone - wakacje! Razem odwiedzamy dwa miejsca, za którymi bardzo się stęskniliśmy. Mój czas powinien być bardziej spokojny, Zobacz więcej
kubek w kubek
kubek w kubek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Kubek w kubek
Wakacje!!!

Wakacje!!! 45

Niemożliwe! Po dwóch miesiącach niespania, pisania, stresu i niezdrowej ekscytacji mam wakacje. Oczywiście moja martyrologia nie jest do końca realna, ale czego się nie wymyśla na potrzeby budowania Zobacz więcej
doowa
doowa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Moje Małe Czarowanie

Wakacje 32

Zostawiłam Wam kilka przepisów do przetestowania a sama teraz będę odpoczywać. Wyjeżdżamy na wakacje które każdemu się należą aby nabrać sił na cała długą zimę. Będę gdzieś w górach może się spotkamy. Zobacz więcej