Przepis na wiedeń

smykwkuchni.blogspot.com
Wiedeń ;-)

Wiedeń ;-) 29

Wiedeń tak jak go zapamiętałam ;-) Polecam serdecznie, na dłuższy weekend. Zobacz więcej
Planeta Smaku
Planeta Smaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Wiedeń od kuchni

Wiedeń od kuchni 86

Wiedeń to nie tylko wspaniała architektura i malownicze widoki (klik: Co warto odwiedzić w Wiedniu?). Elementem magii tego miasta jest też kuchnia, która dla każdego ma do zaoferowania coś dobrego. Zobacz więcej
Wiedeń przywitał mnie licznymi remontami. W ścisłym centrum miasta, pełnym gotyckich wież i barokowych kopuł, zewsząd dochodziły odgłosy świdrowania, wiercenia i kłucia. Zabytkowe serce miasta, Zobacz więcej
Co chcesz odwiedzićw Wiedniu ? Bufet Trześniewskiego oczywiście.Trześniewski to Polak, który nauczył Wiedeńczyków jeść kanapki. Ostatni wypad do Wiednia był dość niespodziewany. Goszcząc u znajomych w Zobacz więcej
Urlop, urlop i po urlopie... na szczęście setki zdjęć i masa jeszcze gorących wspomnień wydłużają wakacje, które powinny trwać przynajmniej pół roku!! Od jakiegoś czasu nasze wakacyjne wyjazdy są od Zobacz więcej
Jak wspomniałam w poprzednim poście Wiedeń początkowo stanowił małe wyzwanie w kwestii żywienia wegańskiego. Na happycow.netznaleźliśmy sporo ciekawych lokali z wege lub wega kuchnią, ale nie Zobacz więcej
Gruss Gott, czyli Wiedeń od kuchni. Spędziłam niedawno weekend w Wiedniu i muszę powiedzieć, że byłam niezwykle przyjemnie zaskoczona. Co prawda nie cenami, te dość wysokie. Ale co za obsługa! W Zobacz więcej
Ależ sobie zrobiłam przerwę od wszystkiego. W zeszły piątek wyruszyłam do Wiednia, wróciłam wczoraj (chociaż mogłabym zostać tam na stałe). W skrócie opisując mogę stwierdzić, że jest to Zobacz więcej
share... Rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu. “Tu bywamy” to miejsca naszym zdaniem godne polecenia i zobaczenia. W związku z naszą przeprowadzką do Wiednia na pierwszy ogień idzie Festiwal Filmowy Zobacz więcej
Korzystając z tanich biletów, postanowiłyśmy zaryzykować i obskoczyć w 24 h wycieczkę do Wiednia i z powrotem. W końcu, jak się mieszka tyle lat w Krakowie, to aż głupio nie wybrać się do austriackiej Zobacz więcej
Pisząc o Wiedniu, tak naprawdę nie wiem od czego zacząć. Moja ocena tego miasta być może nie będzie obiektywna, ponieważ jestem zachwycona jego urokiem. Wiedeń jest bardzo kolorowy, przyjazny i Zobacz więcej
Kuchnia i podróże: Wiedeń i Jarmarki Bożonarodzeniowe - film Kuchnia i podróże Podróże Strona główna O mnie Współpraca Przepisy Konkursy Warsztaty Recenzje Porady Bieszczady Polska Słowacja Czechy Zobacz więcej
justylla
justylla Obserwuj bloga Obserwujesz bloga
Readeat.pl
Wegański Wiedeń

Wegański Wiedeń 166

W drodze na Słowenię (cel tegorocznych wakacji) zatrzymaliśmy się na jeden dzień w Wiedniu. Była to moja pierwsza dłuższa wizyta w tym mieście, chociaż gdy snuliśmy się uliczkami wokół centrum miałam Zobacz więcej
Ostatnio po raz kolejny mieliśmy przyjemność odwiedzić Wiedeń. Wyjazd i odwiedziny świątecznych jarmarków nocą od dawna był moim celem i cieszę się, że udało nam się wyrwać na kilka dni. Jak zawsze Zobacz więcej
VN:F [1.9.22_1171] Witam po krótkiej przerwie. Jakoś ciężko mi się przestawić na „tryb normalny“ po powrocie do domu. We Wiedniu- mieście, w którym królują konie, piękne budowle, historie o Sissi oraz Zobacz więcej
W sobotę byłam na jeden dzień w Wiedniu. Na takim wyjeździe byłam już po raz 3, moja szkoła organizuje takie jednodniowe wyjazdy, właśnie na jarmarki świąteczne. Byłam już na takim w Berlinie i Zobacz więcej
Myśląc o Wiedniu zawsze myślałam o zabytkowych miejscach – Opera, Schonbrunn, dom Mozarta czy liczne kościoły, które wciąż wyglądają wspaniale, nadając temu miastu niepowtarzalną atmosferę. Zobacz więcej
Dzisiaj wyjątkowy dla mnie wpis. Podsumowuje on roczne istnienie bloga, jak również z niewielkim opóźnieniem przedstawia kulinarne zwiedzanie stolicy Austrii. A Wiedeń to piękne i pyszne miasto Na Zobacz więcej
Maślane bułeczki z masłem, prosto z wiedeńskiego lotniska, twarożek grani z malinami i cynamonem, kawa marcepanowa Jestem, wróciłam, żyję! Bułki jechały ze mną 900 km i nadal są dobre. Jem i Zobacz więcej