winobranie

Winobranie 2013

Winobranie 2013 36

{{headerMessage}}
"Kiedy dojrzewa czerwone wino I kiedy zbiorów nadchodzi czas Przyjeżdżaj na winobranie Na stole dzban wina stanie spróbować warto choć raz Przyjeżdżaj na winobranie A kiedy słońce zajdzie za góry Zobacz więcej
Poznanskie Papu
Poznanskie Papu Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Winobranie 2013

Winobranie 2013 96

{{headerMessage}}
polane czekolada mojej cioci;) Na mieście jednak smakowała mi najbardziej ... Atmosfera. To nią się najadłam;) Cena? Typowe ceny festiwalów. Oni muszą zarobić, a my mamy się skusić. Ale mam czasem Zobacz więcej
w kadrze smaku
w kadrze smaku Obserwuj blogaObserwujesz bloga
W kadrze smaku
Wyjazd na winobranie

Wyjazd na winobranie 54

{{headerMessage}}
W kadrze smaku sie rozwija. Nowe osoby,nowe miejsca, nowy magazyn o winie. Zaproszo nas do winnicy w Czechach. Za pare dni odbedzie sie tam winobranie. Zrobie tam zdjecia oraz odwiedzimy urokliwe Zobacz więcej
w kadrze smaku
w kadrze smaku Obserwuj blogaObserwujesz bloga
W kadrze smaku
Winobranie na Morawach.

Winobranie na Morawach. 97

{{headerMessage}}
Zostaliśmy zaproszeni aby sfotografować winnicę na Morawach. Piękne tereny pod austriacką granicą, w miejscowości Znojmo. Widzieliśmy winobranie oraz kilkusetletnie piwnice. Materiał zbieraliśmy do Zobacz więcej
Codogara
Codogara Obserwuj blogaObserwujesz bloga
codogara
Wyniki konkursu WINOBRANIE 2011

Wyniki konkursu WINOBRANIE 2011 78

{{headerMessage}}
Wyniki konkursu WINOBRANIE 2011 Nadszedł czas rozstrzygnięcia! Dzisiaj wyniki naszego konkursu pt. „Winobranie 2011″, na najciekawszą potrawę z winem. Miło nam poinformować o dużym zainteresowaniu Zobacz więcej
do słowa wyznaczono luźny termin – w okresie Winobrania w Zielonej Górze. W wakacje pełne podekscytowania ustalamy z Alą plan działania jak przyjmiemy dziewczyny, rozdzielamy funkcje... Piątek 13 Zobacz więcej
belgia od kuchni
belgia od kuchni Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Na winobranie czas

Na winobranie czas 172

{{headerMessage}}
Kiedy znajomi zapytali, czy nie wybrałabym się w tym roku na winobranie, aż podskoczyłam z wrażenia. Mina mi lekko zrzedła, kiedy okazało się, że trzeba będzie zerwać się z łóżka o piątej rano. Ale Zobacz więcej
Tym, czym dla nas są dożynki, tym w Alzacji jest Święto Winobrania . W krainie pokrytej winnicami to prawdziwe święto plonów. W tym roku miałam przyjemność uczestniczyć w takim święcie , dzięki Zobacz więcej
SmakLick
SmakLick Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Winobranie w południowej Francji

Winobranie w południowej Francji 28

{{headerMessage}}
, są jak tykająca bomba zegarowa. Wyglądają jak piraci, co chwilę skręcają tytoń brudnymi palcami. Dziewczyny ze skrętem w ustach noszą ciężkie skrzynki i nawet nie zadrga im powieka. Widać, że Zobacz więcej
dojrzałych winogron. Wczesnym rankiem wszystko spowija mgła. Szybko jednak opada. Ustępuje miejsca promieniom słońca. Ten widok zachwyca. Jesteśmy w Winnicy Srebrna Góra. Wchodzimy na parcelę Zobacz więcej
, cebulą i kiszonym ogórkiem. Oraz szaszłyki , kiełbaski z grilla bądź golonki. My w Zielonej Górze spędziłyśmy tylko parę godzin , ale było warto. Winobranie trwa od 7 września jeszcze do niedzieli Zobacz więcej
{{headerMessage}}
radość towarzyszyła podczas pierwszego, zatem historycznego winobrania w małej, rodzinnej winnicy Artus w podkarpackich Cieplicach. http://www.winnica-artus.pl/ Winnica znajduje się w malowniczo Zobacz więcej
radość towarzyszyła podczas pierwszego, zatem historycznego winobrania w małej, rodzinnej winnicy Artur w podkarpackich Cieplicach. http://www.winnica-artus.pl/ Winnica znajduje się w malowniczo Zobacz więcej
po raz znika, przesłaniany pędzącymi po niebie chmurami. Robaczki świętojańskie odbijają się rykoszetem od krzewów winorośli (...)", a ja odkładam miskę dorodnych winogron. Chcę zatrzymać ich smak Zobacz więcej
{{headerMessage}}
w sekator oraz plastikowe wiadro ruszyłam pomiędzy alejki z winoroślami. Dobrze było zamienić komputer na mierzęcińską winnicę i oddać się medytacyjnemu zajęciu jakim jest bez wątpienia winobranie. Zobacz więcej
Badeński Szlak Winny u progu winnych zbiorów Tegoroczny wyjazd do Niemiec zachodnich (w pełnym tego słowa znaczeniu, bo pod samą granicę z Francją) zmienił dużo w moim postrzeganiu naszych zachodnich Zobacz więcej
Krokiety z pieczarkami Są przepisy, które są ratunkiem na ciężkie dni. Jeśli masz ochotę zjeść coś dobrego to gorąco polecam przepis na przepyszne domowe krokiety z pieczarkami. Niby zwykłe krokiety, Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Jak widać relacja z poprzedniej degustacji gruzińskich winspodobała się serwisowi Poznaj smak Gruzji, ponieważ zaprosili mnie na kolejne spotkanie połączone z próbowaniem win. Tym razem o winach Zobacz więcej
(i popłuczynami po prawdziwych tokajskich winach, sprzedawanych u nas w kiczowatych butelkach) czy Egerem (i popłuczynami po popłuczynach po winie z Eger, którym bliżej do mózgotrzepa niż do Zobacz więcej