wrocław rynek

Wrocław w rybim oku

Wrocław w rybim oku 57

{{headerMessage}}
Wrocław w obiektywie. Szybki spacer po grudniowym Wrocławiu, niech Was nie zwiedzie zielona trawa Przejście Żelaźnicze Sukiennice Rynek Ratusz Ulica Kuźnicza Plac Uniwersytecki Szermierz przed gmachem Zobacz więcej
Wszystkim mieszkańcom Śląska (ale nie tylko) serdecznie polecam Jarmark Francuski, który odbędzie się w dniach 28.04-1.06 na ulicy Staromiejskiej w Katowicach: Kolejne miasta, które ugoszczą jarmark: Zobacz więcej
Lola91
Lola91 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
This life tastes great
Wrocław!

Wrocław! 105

{{headerMessage}}
Wakacyjnego zwiedzania ciąg dalszy. Tym razem odwiedziłam Wrocław. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. A ja mam ochotę poznać jeszcze więcej zakątków Polski ( i świata! ) Wrocław bardzo przypadł mi do Zobacz więcej
alexandrina
alexandrina Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Alexandra's Cuisine
W drodze...

W drodze... 101

{{headerMessage}}
podania dań, które serwowane są na patelniach grillowych zamiast talerzy. Dania w menu również noszą nazwy patelni np. patelnia drwala itd. Z menu wybrałam patelnię pikantny kurczak, ponieważ lubię Zobacz więcej
. Bułeczki polecam kupić w wersji xs, kilka smaków, żeby pobudzić do granic możliwości kubki smakowe. A do picia lemoniada malinowa, bardzo orzeźwiająca! Złożyłam tam swoje CV, bo akurat szukają kogoś Zobacz więcej
kebabowniach czy małych knajpkach można uraczyć pitę grecką - ale one przeważnie nie mają nic wspólnego z greckimi przysmakami. Restauracja GRECO Wrocław, Rynek 15, www.grecja.pl Planujesz odwiedzić Zobacz więcej
Moim Smakiem
Moim Smakiem Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Pierogarnia “Stary Młyn”

Pierogarnia “Stary Młyn” 114

{{headerMessage}}
Pierogarnia „Stary Młyn” Rynek 26 50-101 Wrocław (obok Poczty Głównej) www.pierogarnie.com (Informacji o Wrocławskim młynie jeszcze nie ma na stronie) Ja: To chodź gdzieś, gdzie jeszcze nie byłyśmy… Zobacz więcej
Wrocław odkrywa przede mną swoje kulinarne oblicze. Muszę przyznać, że początki nie były najlepsze ale teraz coraz częściej przekonuję się, że również stolica Dolnego Śląska ma swoje restauracyjne Zobacz więcej
Początek lipca nawiedziła Europę fala iście tropikalnych upałów a Wrocław był jednym z najcieplejszych miast w Polsce. Uwierzcie mi, że w ponad 30 stopniowym upale ma się ochotę siedzieć wyłącznie w Zobacz więcej
{{headerMessage}}
Więcej mnie ostatnio we Wrocławiu niż w Warszawie, stąd kolejny post ze stolicy Dolnego Śląska. Tym razem naszła mnie ochota na greckie smaki, a że w samym Rynku i na sąsiadującym z nim Placu Solnym Zobacz więcej
natka432
natka432 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Gotowanie z maliną
Wrocław cz. I

Wrocław cz. I  140

{{headerMessage}}
PKP (robi wrażenie po renowacji ), Stary Rynek, liczne galerie, i oczywiście restauracje, nie mogłam odmówić sobie recenzji paru z nich... :) Na pierwszy obiad wybrałam się do restauracji Kuchnia Zobacz więcej
W ten weekend odwiedziliśmy rodzinę mieszkającą we Wrocławiu i przy okazji uczestniczyliśmy w V już edycji Smaków Wrocławia. Oto krótka relacja z naszej smakowitej wycieczki: W drodze na rynek Zobacz więcej
był ciężki co dla niektórych, ale ponieważ zaczynał sie warsztatami fotograficznymi grzecznie zwlekliśmy sie z łóżka i poszliśmy sie szkolić. Poniższe zdjęcia są ich efektem :) Stylizacja oczywiście Zobacz więcej
fromfoodtofun
fromfoodtofun Obserwuj blogaObserwujesz bloga
FoodAndFun
blt & flatbreads

blt & flatbreads 41

{{headerMessage}}
rozwiązaniem jest duży, okrągły stół pozwalający usiąść dużej grupie znajomych razem, którzy wpadną 'na coś dobrego' po drodze z jednej imprezy na drugą (lokal w pt i sob czynny do 24), a i znajduje Zobacz więcej
dania, z których słyną. Wejdź na stronę http://special.groupon.pl/exclusive i korzystaj! Wrocław tętni życiem jak żadne miasto w Polsce. W czwartkowy wieczór, w jednej z uliczek otaczających piękny Zobacz więcej
A BITE TO EAT
A BITE TO EAT Obserwuj blogaObserwujesz bloga
Spacer po Tarnowie

Spacer po Tarnowie 37

{{headerMessage}}
Spacer po Tarnowie Tarnów - podobnie jak Rzeszów - zachwycił mnie bardzo! Rynek z licznymi, małymi i wąskimi uliczkami, zakamarkami, tajemniczymi ogrodami, piękną, zaakcentowaną nocami przez światło Zobacz więcej
Angie123
Angie123 Obserwuj blogaObserwujesz bloga
I adore cinnamon
Parę godzin w Poznaniu

Parę godzin w Poznaniu 61

{{headerMessage}}
przypomina mi Wrocław- ten sam styl budownictwa, niemal identyczne wrażenie tego, że na każdym kroku są studenci, turyści i ten wszechobecny relaks. Pomimo tego, że na zwiedzenie Poznania miałam mało Zobacz więcej
croquante
croquante Obserwuj blogaObserwujesz bloga
food²
Otwarcie Taverny Akropolis

Otwarcie Taverny Akropolis 15

{{headerMessage}}
i spałaszować po kryjomu. ;) Szkoda, że poza mezedes nie udało mi się spróbować dań oferowanych w karcie, więc ich poziom jest wielką niewiadomą, ale po oryginalne greckie kąski z pewnością wpadnę, Zobacz więcej
MyVeganKitchen
MyVeganKitchen Obserwuj blogaObserwujesz bloga
My Vegan Kitchen
Bonjour Wrocławiu!

Bonjour Wrocławiu! 91

{{headerMessage}}
Po pięciu miesiącach spędzonych głównie we Francji wróciliśmy na jakiś czas do pięknej i upalnej Polski. Wczoraj odwiedziliśmy Wrocław (teraz już jesteśmy tam tylko gośćmi, gdyż rok temu sprzedaliśmy Zobacz więcej